Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere
suma planificată 176,700.00 MDL
Caietul de sarcini este compus pentru MFP al brandului Xerox, in particular modelul WorkCentre 3345. Astfel este incalcata legea 131/2015 Achizitiilor Publice, ce este foarte straniu din asa organizatie ca a dvs. Rugam sa modificati parametrii echipamentului, ca sa poata participa si alti agenti economici cointeresati.
Bună ziua, au fost luate în considerație cele invocate de dvs, au fost efectuate modificări la caietul de sarcini și documentația de atribuire.
Nu este clar ce schimbari au fost facute. Caracteristicile care au fost pentru echipamentul Xerox Work Center 3345 si care se refera la acest model au ramas ne schimbate))
Bună ziua, au fost operate modificări la caietul de sarcini și documentația de atribuire. Caracteristicile tehnice au fost elaborate și adaptate ulterior cu necesitățile instituționale.
În cerința pentru laptopuri este nevoie să fie 6 nuclee fizice sau logice?
Bună ziua, numărul ambelor nuclee (fizice și logice) vor fi minim 6.
Necesitățile instituției au fost de a micșora garanția de la producător de la 3 ani spre 2 ani?
În cazul în care aveți oferte ce corespund cerințelor, nu ezitați să le înaintați. Suntem deschiși pentru a discuta toate întrebările tehnice.
O zi bună-n continuare!
Potrivit Legii 131/2015, ofertantul trebuie să îndeplinească toate criteriile solicitate, inclusiv cerințele tehnice. Cerințele dumneavoastră sunt adaptate sub echipamente Xerox concrete. În caz de nerespectare a caracteristicilor, propunerea va fi descalificată. Despre ce fel de ”deschiși pentru discuție” poate fi vorba? Consiliul Superior de Procurori echivalent ar fi ”Respectarea legilor”. Dar nu ca în cazul dat.
Bună ziua,
Stimate corespondent, reiterăm că în cazul în care aveți oferte ce corespund cerințelor expuse în caietul de sarcini/documentația de atribuire, nu ezitați să le înaintați.
Cu titlu de informare, vă comunicăm că potrivit art.26 din Legea 131/2015, autoritatea contractantă atribuie contractul de achiziții publice ofertantului care a depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
O zi bună-n continuare!
Buna ziua , in anuntul de participare este solicitat certificatul de origine pentru fiecare produs separat.
Vrem sa va informam ca certificatul de origine poate fi obtinut doar in momentul plasarii comenzii la producator si se elibereaza de tara din care se face exportul de produs. Avind in vedere ca termenul de livrare este 10 zile obtinerea acestui certificat nu va fi posibila. Solicitam inlocuirea cartificatului de origine cu cetificatul de conformitate sau alt document ,Merci
Bună ziua, actele solicitate sunt în corelație directă cu condițiile de garanție a dispozitivelor, care să dovedească originalitatea și să nu fie afectată tehnica în utilizare.