Achiziție - Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere

Achiziție Consiliul Superior al Procurorilor

Informație generală

Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere
176,700.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1638264672099

Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
30/11/2021 11:40
clarificări
08/12/2021 10:00
depunere
13/12/2021 10:00
deschidere oferte
14/12/2021 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 30/11/2021 09:52
Trezoreria de Stat

suma planificată 176,700.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere 101,700.00 MDL 508.50 MDL 30200000-1 Calculator portabil (notebook) 3 Bucata 13.12.2021 - 31.12.2021
bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
2021-12-14 14:00:00
30200000-1 Tabletă PC 1 Bucata
30200000-1 Imprimantă laser monocrom 5 Bucata
30200000-1 Consumabile adiționale pentru imprimanta laser monocrom ofertată 5 Bucata
Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere 75,000.00 MDL 375.00 MDL 30200000-1 Consumabile adiționale pentru imprimanta alb/negru, cartușe 10 Bucata 13.12.2021 - 31.12.2021
bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
2021-12-14 14:18:30
30200000-1 Consumabile adiționale pentru imprimanta color, cartușe 8 Bucata
30200000-1 Cartușe cu toner (consumabile pentru imprimantă) 6 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia standard (2).signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - pdf03/12/2021 10:49Descarca
documentatia standard (2).docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - word03/12/2021 10:49Descarca
caiet de sarcini echipament tehnic final var ii.signed.pdftechnicalSpecificationsAchizițieCaiet de sarcini03/12/2021 10:43Descarca
documentatia standard (2).signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - pdf03/12/2021 10:43Descarca
documentatia standard (2).docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - word03/12/2021 10:43Descarca
documentatia standard (2).signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - pdf02/12/2021 13:03Descarca
documentatia standard (2).docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - word02/12/2021 13:03Descarca
anunt de participare.signed.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare02/12/2021 12:54Descarca
caiet de sarcini echipament tehnic final var ii.signed.pdftechnicalSpecificationsAchizițieCaiet de sarcini02/12/2021 12:54Descarca
documentatia standard (2).signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - pdf02/12/2021 12:54Descarca
documentatia standard (2).docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - word02/12/2021 12:54Descarca
anunt de participare.signed.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare30/11/2021 11:40Descarca
caiet de sarcini echipament tehnic final var ii.signed.pdftechnicalSpecificationsAchizițieCaiet de sarcini30/11/2021 11:40Descarca
documentatia standard.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - pdf30/11/2021 11:40Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițieDocumentația Standard - word30/11/2021 11:40Descarca
duae.signed.pdfevaluationCriteriaAchizițieDUAE - pdf30/11/2021 11:40Descarca
duae.docevaluationCriteriaAchizițieDUAE- word30/11/2021 11:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

MFP - 5 buc
pentru Achiziție
01.12.2021 14:32

Caietul de sarcini este compus pentru MFP al brandului Xerox, in particular modelul WorkCentre 3345. Astfel este incalcata legea 131/2015 Achizitiilor Publice, ce este foarte straniu din asa organizatie ca a dvs. Rugam sa modificati parametrii echipamentului, ca sa poata participa si alti agenti economici cointeresati.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.12.2021 12:28

Bună ziua, au fost luate în considerație cele invocate de dvs, au fost efectuate modificări la caietul de sarcini și documentația de atribuire.

... afișează tot conținutul

Răspuns (2 dec 2021, 12:27):
pentru Achiziție
02.12.2021 13:20

Nu este clar ce schimbari au fost facute. Caracteristicile care au fost pentru echipamentul Xerox Work Center 3345 si care se refera la acest model au ramas ne schimbate))

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.12.2021 10:54

Bună ziua, au fost operate modificări la caietul de sarcini și documentația de atribuire. Caracteristicile tehnice au fost elaborate și adaptate ulterior cu necesitățile instituționale.

... afișează tot conținutul

Specificații tehnice
pentru Achiziție
02.12.2021 14:21

În cerința pentru laptopuri este nevoie să fie 6 nuclee fizice sau logice?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.12.2021 10:51

Bună ziua, numărul ambelor nuclee (fizice și logice) vor fi minim 6.

... afișează tot conținutul

Răspuns (3 dec 2021, 10:52):
pentru Achiziție
03.12.2021 11:29

Necesitățile instituției au fost de a micșora garanția de la producător de la 3 ani spre 2 ani?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.12.2021 13:19

În cazul în care aveți oferte ce corespund cerințelor, nu ezitați să le înaintați. Suntem deschiși pentru a discuta toate întrebările tehnice.
O zi bună-n continuare!

... afișează tot conținutul

Răspuns (3 dec 2021, 13:18):
pentru Achiziție
03.12.2021 17:17

Potrivit Legii 131/2015, ofertantul trebuie să îndeplinească toate criteriile solicitate, inclusiv cerințele tehnice. Cerințele dumneavoastră sunt adaptate sub echipamente Xerox concrete. În caz de nerespectare a caracteristicilor, propunerea va fi descalificată. Despre ce fel de ”deschiși pentru discuție” poate fi vorba? Consiliul Superior de Procurori echivalent ar fi ”Respectarea legilor”. Dar nu ca în cazul dat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.12.2021 15:16

Bună ziua,
Stimate corespondent, reiterăm că în cazul în care aveți oferte ce corespund cerințelor expuse în caietul de sarcini/documentația de atribuire, nu ezitați să le înaintați.
Cu titlu de informare, vă comunicăm că potrivit art.26 din Legea 131/2015, autoritatea contractantă atribuie contractul de achiziții publice ofertantului care a depus oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
O zi bună-n continuare!

... afișează tot conținutul

certificatul de origine a bunului
pentru Achiziție
07.12.2021 14:06

Buna ziua , in anuntul de participare este solicitat certificatul de origine pentru fiecare produs separat.
Vrem sa va informam ca certificatul de origine poate fi obtinut doar in momentul plasarii comenzii la producator si se elibereaza de tara din care se face exportul de produs. Avind in vedere ca termenul de livrare este 10 zile obtinerea acestui certificat nu va fi posibila. Solicitam inlocuirea cartificatului de origine cu cetificatul de conformitate sau alt document ,Merci

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.12.2021 16:05

Bună ziua, actele solicitate sunt în corelație directă cu condițiile de garanție a dispozitivelor, care să dovedească originalitatea și să nu fie afectată tehnica în utilizare.

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere 101,700.00 MDL
13/12/2021 09:36
115,729.60 MDL
Ofertă refuzată
Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere 75,000.00 MDL
13/12/2021 09:14
80,185.00 MDL
Ofertă refuzată