servicii de proiectare faza Studiu de Fezabilitate
suma planificată 560,000.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Lotul 1. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Căușeni, str. Păcii 24/A, or. Căușeni, nr. cadastral 2701223.263 | 140,000.00 MDL | 71322000-1 | Lotul 1. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Căușeni, str. Păcii 24/A, or. Căușeni, nr. cadastral 2701223.263 | 1 Bucata | Lot anulat |
Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei” | 140,000.00 MDL | 71300000-1 | Lotul 2. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Orhei str Unirii, mun. Orhei, nr. cadastral 6401106.249, mun. Orhei” | 1 Bucata | Lot anulat |
Lotul 3. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Edineț str. Șoseaua Bucovina 33/1, or. Edineț, nr. cadastral 4101202.242 | 140,000.00 MDL | 71300000-1 | Lotul 3. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Edineț str. Șoseaua Bucovina 33/1, or. Edineț, nr. cadastral 4101202.242 | 1 Bucata | Lot anulat |
Lotul 4. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Cahul bd. Victoriei nr.8, or. Cahul nr. cadastral 1701115.042.02 | 140,000.00 MDL | 71300000-1 | Lotul 4. achiziţia serviciilor de proiectare faza Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul: ” Construcția noului sediu a Judecătoriei Cahul bd. Victoriei nr.8, or. Cahul nr. cadastral 1701115.042.02 | 1 Bucata | Lot anulat |
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
Vă rog, publicați tema de proiect pentru sediul judecătoriei și a cerințelor pentru planul general al obiectului.
Cu privire la solicitarea indicată supra, comunicăm că tema de proiect va fi elaborată după achiziționarea /elaborarea studiului de fezabilitate.
Prin urmare, solicitarea dvs. este parte a proiectului, dar nu este parte a studiului de fezabilitate.
De ce nu se răspunde la întrebări ?
Veți primi răspunsul în scurt timp după ce se va întruni grupul de lucru privind achizițiile
Cum pot îndeplini cerințele caietului de sarcini „2. Alte cerinţe aferente SF:
1. Studiu de fezabilitate va cuprinde în sine:
1.1. elaborarea schiței a planului general a sediului instanței cu indicarea: clădirii de bază,
posibilitatea creării acceselor auto și pietonale, parcărilor pentru personal și vizitatori, după
posibilitate amplasarea unei zone de recreere;
1.2. elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces
vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere
deliberării, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar ect.);
- în dependență de structura și numărul personalului (oferită de către beneficiar), de
prevăzut elaborarea unei schițe de proiect în care se va preciza:
- numărul de nivele necesare (regimul de înălțime);
- suprafața și zonificarea fiecărui nivel;
- elaborarea conceptului exterior general și a fațadelor;
- elaborarea conceptuală a planelor fiecărui nivel cu amplasarea preventivă a
personalului, bazîndu-se pe (număr estimativ: 170 de persoane);
- elaborarea schemei tehnologice cu includerea întregului proces judiciar (acces
vizitatori, acces personal, acces convoi, locurile de detenție temporară, săli de judecată, camere
deliberări, birouri judecători, asistenți, grefieri, cancelarie, personal auxiliar etc.)
- amplasarea preventivă a punctelor de conecțiune la rețelele edilitare orășănești
(apeduct și canalizare, electricitate, rețele aprovizionare gaz). ”
Bună ziua!
Răspuns la întrebarea dvs. comunicăm că toate cerințele și descrierea obiectelor sunt expres reglementate în Caietul de sarcini.
Cu respect,
grupul pentru achiziții AAIJ