Achiziție - Încinerator

Achiziție IMSP SR Călăraşi

Informație generală

IMSP SR Călăraşi
1003609150317
Încinerator
254,166.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1635858654636

Încinerator pentru deşeuri medicale


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
04/11/2021 21:32
clarificări
11/11/2021 10:11
depunere
14/11/2021 10:11
deschidere oferte
15/11/2021 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/11/2021 13:12
Trezoreria de Stat

suma planificată 254,166.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
254,166.00 MDL 101.67 MDL 42300000-9 Încinerator 1 Bucata 22.11.2021 - 31.12.2021
Nicolae Testemiţanu, 59
2021-11-15 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare.semnat.pdftenderNoticeAchiziție- Anunţ04/11/2021 21:32Descarca
anunt_de_participare.docxtenderNoticeAchiziție- Anunţ04/11/2021 21:32Descarca
documentaţie standart.semnat.pdfeligibilityCriteriaAchiziție-documentaţie standart.semnat.pdf04/11/2021 21:32Descarca
documentaţie standart.docxeligibilityCriteriaAchiziție-documentaţie standart.docx04/11/2021 21:32Descarca
duae.semnat.pdfeligibilityCriteriaAchiziție-DUAE04/11/2021 21:32Descarca
duae.doceligibilityCriteriaAchiziție- DUAE04/11/2021 21:32Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Prezentarea documentației.
pentru Achiziție
09.11.2021 09:04

Buna ziua. Este nevoie de garanție de oferta și ulterior de garanție de bună execuție? Dacă da, ne spuneți care este procentul de calcul pentru ele?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.11.2021 09:48

Buna ziua
Conform Caietului de sarcini Anexa 21la Documentatia Standard pct.9 "Documente obligatorii la depunerea ofertei" este indicată obligativitatea prezentării Garanţiei pentru ofertă în mărime de 1%
Conform pct.10 al aceleiaşi anexe "Documente obligatorii la evaluarea ofertei" este specificat obligativitatea prezentării la momentul semnării contractului a Garanţiei de bună execuţie în mărime de 5%

... afișează tot conținutul

Buna ziua
pentru Achiziție
09.11.2021 09:07

Conform documentației de atribuire sunt specificate mai multe anexe. Specificați va rog care din anexele din documentația de atribuire urmează a fi completate pentru prezenta procedură de achiziție.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.11.2021 10:16

Buna ziua

Conform Caietului de sarcini Anexa.21 la Documentatia Standard pct.9 Documente obligatorii la depunerea ofertei este indicat:
Cerere de participare - Anexa 7
Propunerea financiară conţine: Specificaţiile de preţ (Anexa nr. 23)
Propunerea tehnică conţine: Specificaţiile tehnice (Anexa nr. 22)
Garanţie pentru ofertă (Anexa 9)
declaraţiei privind valabilitatea ofertei (Anexa nr. 8)
Conform pct.10 al aceleiaşi anexe Documente obligatorii la evaluarea ofertei este indicat:
Lista asociaţilor/subcontractanţilor implicaţi în executarea contractului (după caz, dacă există) Anexa nr. 11 şi nr. 15
Angajamentul şi Declaraţia unui terţ susţinător financiar (după caz, dacă există) Anexa nr. 16 şi nr. 17
Angajamentul şi Declaraţiile privind susţinerea tehnică şi profesională (după caz, dacă există) Anexa nr. 18, nr. 19 şi nr. 20
Declaraţia privind lista principalelor prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate, copii ale contractelor similare Anexa nr. 12
Garantie de buna executie -Anexa 10

... afișează tot conținutul

Participanți

Încinerator 254,166.00 MDL
12/11/2021 18:15
250,000.00 MDL
Ofertă acceptată