Achiziție - Mobilier pentru birou

Achiziție Procuratura Generala

Informație generală

Mobilier pentru birou
1,250,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1634736485575

Mobilier pentru birou


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
27/10/2021 14:30
clarificări
08/11/2021 10:00
depunere
18/11/2021 10:00
deschidere oferte
18/11/2021 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 20/10/2021 13:29
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,250,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,250,000.00 MDL 39100000-3 Mobilier pentru birou 1 Bucata 25.11.2021 - 31.12.2021
bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare 2.pdftenderNoticeAchizițieanunț de participare03/11/2021 14:42Descarca
anunț de participare. 1.pdftenderNoticeAchizițieanunț de participare27/10/2021 14:30Descarca
duae.pdfbiddingDocumentsAchizițieduae27/10/2021 14:30Descarca
documentația standard (7).pdfbiddingDocumentsAchizițiedocumentația standard 27/10/2021 14:30Descarca
adresele de instalare mobilierului.pdftenderNoticeAchizițieadresele de instalare mobilierulu27/10/2021 14:30Descarca
anexa nr.1.pdftechnicalSpecificationsAchizițieanexa nr.127/10/2021 14:30Descarca
anexa nr.2 -birou conducătorului.pdftechnicalSpecificationsAchizițieanexa nr.227/10/2021 14:30Descarca
anexa nr.3 dulape nișa.pdftechnicalSpecificationsAchizițieanexa nr.3 27/10/2021 14:30Descarca
anexa nr.4 paza.pdftechnicalSpecificationsAchizițieanexa nr.4 paza27/10/2021 14:30Descarca

Persoană de contact

Clarificări

date bancare pentru transfer
pentru Achiziție
02.11.2021 10:46

atașați vă rog datele bancare pentru transferul garanției pentru ofertă

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.11.2021 14:48

Autoritatea contractantă: Procuratura Generală a Republicii Moldova
reprezentată prin Procurorul General interimar Dumitru ROBU
Adresa poștală: Republica Moldova: mun. Chișinău bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 73,
Cod IBAN: MD17TRPCAA518410B00407AA
Banca: Ministerul Finanțelor-Trezoreria de stat
Cod bancă: TREZMD2X
Cod fiscal: 1006601003865

... afișează tot conținutul

Anunti de participare
pentru Achiziție
03.11.2021 12:42

Buna ziua. publicati va rog anunti de participare in format WORD. multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.11.2021 14:11

Buna ziua, conform cerințelor de Agenția Achiziții Publice, la anunțare procedurii toate ducumentele încărcate trebue să fie în format PDF, cu aplicarea semnăturii electronică conducătorului.

... afișează tot conținutul

DUAE
pentru Achiziție
03.11.2021 13:12

Buna ziua. publicati va rog DUAE in format WORD. multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.11.2021 14:13

Buna ziua, conform cerințelor de Agenția Achiziții Publice, la anunțare procedurii toate ducumentele încărcate trebue să fie în format PDF, cu aplicarea semnăturii electronică conducătorului.Formularul DUAE in format WORD, puteți găsi pe https://tender.gov.md/ro/documente/modele-de-documente-achizitii-publice

... afișează tot conținutul

valoarea estimativa
pentru Achiziție
03.11.2021 13:34

buna ziua
valoarea estimativa 1 250 000 lei. Conform anuntului asta este suma pentru 13 pozitii,. Pozitia 14 masa pentru paza 1 buc este fara valoarea?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.11.2021 14:46

Buna ziua, verificați anunț de participare.

... afișează tot conținutul

Participanți

Mobilier pentru birou 1,250,000.00 MDL
16/11/2021 12:14
903,540.00 MDL
Ofertă acceptată
17/11/2021 15:25
1,420,000.00 MDL