Achiziție - Lucrări de amenajare a teritoriului pieței (inclusiv materiale) din str.Cărbunari, 9, mun.Chișinău

Achiziție I.M „Piața Centrala”

Informație generală

Lucrări de amenajare a teritoriului pieței (inclusiv materiale) din str.Cărbunari, 9, mun.Chișinău
8,978,292.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1634127007093

Lucrări de amenajare


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
18/10/2021 10:43
clarificări
28/10/2021 08:00
depunere
10/11/2021 10:00
deschidere oferte
10/11/2021 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 13/10/2021 12:31
Trezoreria de Stat

suma planificată 8,978,292.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
8,978,292.00 MDL 45100000-8 Lucrări 1 Bucata 15.11.2021 - 31.12.2021
str.Mitropolit Varlaam 63

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchiziție-18/10/2021 11:00Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsLucrări de amenajare a teritoriului pieței (inclusiv materiale) din str.Cărbunari, 9, mun.Chișinău-18/10/2021 11:00Descarca
anunț_de_participare.docxbiddingDocumentsLucrări de amenajare a teritoriului pieței (inclusiv materiale) din str.Cărbunari, 9, mun.Chișinău-18/10/2021 10:43Descarca
documentația standart_lucrări.docxbiddingDocumentsLucrări de amenajare a teritoriului pieței (inclusiv materiale) din str.Cărbunari, 9, mun.Chișinău-18/10/2021 10:43Descarca
duae.docbiddingDocumentsLucrări de amenajare a teritoriului pieței (inclusiv materiale) din str.Cărbunari, 9, mun.Chișinău-18/10/2021 10:43Descarca
declaratie.docbiddingDocumentsLucrări de amenajare a teritoriului pieței (inclusiv materiale) din str.Cărbunari, 9, mun.Chișinău-18/10/2021 10:43Descarca
anunț_de_participare.docxbiddingDocumentsAchiziție-18/10/2021 10:43Descarca
documentația standart_lucrări.docxbiddingDocumentsAchiziție-18/10/2021 10:43Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchiziție-18/10/2021 10:43Descarca
declaratie.docbiddingDocumentsAchiziție-18/10/2021 10:43Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
18.10.2021 10:54

Buna ziua. Incarcati va rog caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.10.2021 11:02

Buna ziua. Procedura a fost redactată, respectiv caietul de sarcini este plasat pe platforma. Va mulțumim

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
25.10.2021 14:09

Conform anuntului de participare termenul de executare solicitat este de 60 zile. De aici intelegem ca lucrarile vor fi executate in anul 2022 avind in vedere ca in luna decembrie lucrarile de betonare nu vor fi posibile de executat. Contractul este multianual.??????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.10.2021 15:10

Bună ziua. Rămînem în așteptarea ofertei Dvs. În cazul în care executarea lucrărilor va fi suspendată din cauza anumitor factori climaterici nefavorabili sau alte motive întemeiate, termenul executării acestora va fi prelungit conform condițiilor contractuale corespunzătoare.

... afișează tot conținutul

Container
pentru Achiziție
25.10.2021 14:48

La capitolul utilaje sunt solicitate 14 buc containere, Descrieti tipul sau alte caracteristici pentru a putea prezenta oferta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.10.2021 15:17

Bună ziua. Rămînem în așteptarea ofertei Dvs și solicităm respectuos să o prezentați cu referire la cantitatea și mărimea de containere, reieșind din volumul de deșeuri și resturi care vor fi necesar de depozitat, și respectiv evacuat de pe teritoriul obiectului supus amenajării.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
25.10.2021 15:21

Buna ziua. Raminem in asteptarea clarificarilor dumneavoastra cu referire la tipul si modelul containerelor.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2021 09:28

Bună ziua. Volumul containerelor solicitate este de 1100L.

... afișează tot conținutul

La capitolul utilaje sunt solicitate 14 buc containere, Descrieti tipul sau alte caracteristici ! volumul
pentru Achiziție
25.10.2021 20:11

Solicitam respecuos un raspuns CLAR si COMPETENT, in temeiul LP 131/15 art1, documentaţie de atribuire – document care cuprinde cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă şi explicită cu privire la cerinţele sau elementele achiziţiei, obiectul contractului şi modul de desfăşurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificaţiile tehnice ori documentul descriptiv, condiţiile contractuale propuse, formatele de prezentare a documentelor de către ofertanţi/candidaţi, informaţiile privind obligaţiile generale aplicabile; - rog sa atrageti atentia in Legea 131 la cuvintele..o informare completă, corectă şi explicită ....

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.10.2021 09:29

Bună ziua. Volumul containerelor solicitate este de 1100L.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de amenajare a teritoriului pieței (inclusiv materiale) din str.Cărbunari, 9, mun.Chișinău 8,978,292.00 MDL
09/11/2021 21:56
8,680,749.90 MDL
Ofertă acceptată
09/11/2021 18:01
8,853,220.97 MDL
09/11/2021 14:53
9,130,785.18 MDL
10/11/2021 09:30
9,767,373.57 MDL