Achiziție - Platformă pentru lucru la înălţime montată pe autoşaseu (repetat)

Achiziție Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie

Informație generală

Platformă pentru lucru la înălţime montată pe autoşaseu (repetat)
3,200,000.00 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1631779034001

Platformă pentru lucru la înălţime montată pe autoşaseu (repetat)


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
16/09/2021 16:08
clarificări
30/09/2021 17:00
depunere
04/10/2021 08:30
deschidere oferte
04/10/2021 08:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 16/09/2021 08:19
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,200,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
3,200,000.00 MDL 34100000-8 Autovehicule 2 Bucata 06.10.2021 - 31.12.2021
str. S.Lazo,18 mun. Chişinău

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare lumteh.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/09/2021 16:08Descarca
caiet de sarcini semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/09/2021 16:08Descarca
documendatiastandard.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/09/2021 16:08Descarca
duae .semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-16/09/2021 16:08Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documentația de atribuire
pentru Achiziție
19.09.2021 18:58

Buna ziua,
În documentația de atribuire ați indicat că termen valabilității contractului este 31 decembrie 2021, ce înseamnă că începînd din 01 ianuarie an. 2022 cumpărător nu va fi obligat de a primi în proprietatea sa platforme contractate, precum și nu va fi obligat de a achita platforme contractate.
În acelaș timp, termen de livrare este stabilit de 120 zile din data semnării contractului, adică vînzător are drept de a livra platforme (presupunem) în al doilea jumătate a lunili febriarie - martie anului 2022.
Vă rugăm de a clarifica (în răspunsul clar), dacă după finisarea anului 2021 relațiile contractuale între cumpărător și vânzător (câștigător în procedura dată) vor fi valabile și dacă cumpărător în perioadă februarie-martie 2022 (120 zile din moment semnării contractului adjudecat în procedura dată) va fi obligat de a primi și de a achita platforme contractate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.09.2021 18:56

Termenul de livrare nu va depăşi termenul valabilităţii contractului.

... afișează tot conținutul

Intrebari generale
pentru Achiziție
20.09.2021 16:11

Normele SORT sunt pentru autobuze. Va rugam sa argumentati alegerea lor sau sa ne oferiti un link pentru a ne documenta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.09.2021 18:56

SORT resprezintă testarea eficienţei motoarelor în cicluri , în anumite scenarii de rulaj şi poate fi reprodusă şi extinsă la testarea motoarelor pentru vehicole cu profilul de exploatare similare autobuzelor în condiţii urbane. În cazul prezenţei testelor SORT, acestea vor fi anexate.

... afișează tot conținutul

Intrebari generale
pentru Achiziție
20.09.2021 16:14

Va rugam sa argumentati derinta de a prezenta un contract de livrare a 5 unitati de tehnica similara. Din ce cauza 5, daca se doreste procurarea a 2 vehicole? Va rugam sa precizati ce inseamna tehnica similara?
Prin cerinta data se limiteaza puternic concurenta.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.09.2021 18:56

Cu privire la cerinţa de a prezenta un contract de livrare a 5 unităţi:
Este o cerinţă a autorităţii contractante pentru a confirma capacitatea de executare a condiţiilor achiziţiei.

... afișează tot conținutul

Participanți

Platformă pentru lucru la înălţime montată pe autoşaseu (repetat) 3,200,000.00 MDL