Achiziție - Reparația capitala a imobilului cu nr. cad. 0100.112.01 (școala nr.6) din bd. Cuza-Voda 17/3, mun. Chișinău

Achiziție Direcția Educație Tineret și Sport Sectorul Botanica

Informație generală

Reparația capitala a imobilului cu nr. cad. 0100.112.01 (școala nr.6) din bd. Cuza-Voda 17/3, mun. Chișinău
66,515,010.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1631102214651

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietele de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017; -utilizarea de materiale de construcție cu impact redus asupra mediului. d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului și primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f)Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului. Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Operatorul economic va restitui costul apei și energiei electrice utilizate din cadrul instituției la care sunt efectuate lucrări.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
08/09/2021 16:10
clarificări
29/09/2021 10:00
depunere
18/10/2021 14:00
deschidere oferte
18/10/2021 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 08/09/2021 11:57
Trezoreria de Stat

suma planificată 66,515,010.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
66,515,010.00 MDL 45200000-9 Reparația capitala a imobilului cu nr. cad. 0100.112.01 (școala nr.6) din bd. Cuza-Voda 17/3, mun. Chișinău 1 Bucata 18.10.2021 - 30.12.2023
Bd. Traian 21/2

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare nou școala 6.docxbiddingDocumentsAchiziție- la solicitarea operatorilor economici care au depus întrebări se modifică anunț de participare15/09/2021 11:13Descarca
2-1-1 cuza voda c-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
6-1-2 cuza voda rce-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
6-1-3 cuza-voda reac-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
7-1-1 cuza voda pg-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
7-1-2 cuza voda tribune-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
7-1-3 cuza voda gard-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
7-1-4 cuza voda pg.sport-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
ordin mf nr. 69 documentației standard.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
an2_69.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
an8_69.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
an9_69.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
an10_69.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
an12_69.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
an13_69.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
anexa14_69.rtfbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
an15_69.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
an16_69.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
an17_69.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
anunț de participare nou școala 6.docxbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-2 cuza voda sa(b2)-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-2 cuza voda sa(c)-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-2 cuza voda sa(d1)-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-2 cuza voda sa(d2)-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-2 cuza voda sa(d3)-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-3 cuza-voda rac-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-4 cuza voda inc-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-5 cuza voda vc-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-6 cuza voda rei-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-7 cuza voda si-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-8 cuza voda spa-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-9 cuza voda sav-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-10 cuza voda ts-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-11 cuza voda aivc-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-12 cuza voda sm-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
6-1-1 cuza voda rte-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-2 cuza voda sa(a)-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca
2-1-2 cuza voda sa(b1)-f1.docbiddingDocumentsAchiziție-08/09/2021 16:10Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Proiect de executie?
pentru Achiziție
23.09.2021 10:35

inginerul spune ca proiectul nu este disponibil

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.09.2021 11:01

Proiect de executie va fi disponibil din 28.09.2021

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
13.09.2021 12:41

Buna ziua solicitam modificarea pct . 13 privind experienta similara in urmatoarea redactie cu o valoare egală sau mai mare decât 50 % din valoarea viitorului contract și procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2021 12:52

nu putem modifica acest % deoarece așa este prevăzut în documentația standart ( Monitorul Oficial nr. 147-151 din 18.06.2021 a fost publicat Ordinul Ministerului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (nr. 69, din 7 mai 2021)
https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=126683&lang=ro )
art. 40 alin. (1) Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări

... afișează tot conținutul

Documentatia
pentru Achiziție
13.09.2021 13:07

Buna ziua, roguam sa revizuti, cerinta cu referire la numarul de angajati, dat fiind faptul ca executarea lucrarilor e in 2 etape, si ca o parte din lucrari sunt ingineresti care pot fi subcontracte, numarul de minim 50 de angajați la momentul participarii este exagerat, sau aceasta cerinta, poate fi interpretata ca o incalcare a Articolul 7. Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice/Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.
Consideram ca compania care se angajeaza in executarea unui asa volum de lucrari, singura trebuie sa decida citi angajati urmeaza sa lucreze, pentru executarea contractului in termenul solicitat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2021 16:38

cerința nu va fi modificată, cerința AC de a avea 50 persoane angajate official nu este așa de mare nu cerem 500 persoane sau 1000 de persoane. Cu așa sumă mare AC trebuiesă aibă garanții că operatorul economic va fi în sare se execute lucrări.

... afișează tot conținutul

Garantia de buna executie
pentru Achiziție
13.09.2021 13:22

Buna ziua,
Garantia de buna executie, conform HOTĂRÎRE Nr. 638 din 26-08-2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, art.153 prevede urmatoarele:
Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:

1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;

2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate;

3) transfer pe contul autorității contractate.

Explicati va rog, care mai exact din aceste cerinte agreaza Beneficiarul, deoarece implementarea proiectului dat este prevazut in 3 etape, respectiv pina la 01.08.2023, respectiv cea mai potrivita ar fi: 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; si daca Beneficiarul solicita transfer la contul autoritatii contractante, se are in vedere suma integrala, adica 5 % la semnarea contractului, sau 5% ca rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate.
Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2021 13:38

operatorul economic va efectua transfer la contul autoritatii contractante sau să prezinte garanția bancară- se are in vedere suma integrala, adica 5 % la semnarea contractului.
- rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate- nu se acceptă.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
13.09.2021 13:26

Buna ziua solicitam modificarea pct . 13 privind experienta similara in urmatoarea redactie cu o valoare egală sau mai mare decât 50 % din valoarea viitorului contract și procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor - dat fiind faptul ca suma estimativa este mare solicitam grupului de lucru sa examineze modificarea pct. 13

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2021 13:34

nu putem modifica acest % deoarece așa este prevăzut în documentația standart ( Monitorul Oficial nr. 147-151 din 18.06.2021 a fost publicat Ordinul Ministerului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări (nr. 69, din 7 mai 2021) https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=126683&lang=ro ) art. 40 alin. (1) Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
13.09.2021 15:06

Modificarea pct. 13 tine de competenta grupului de lucru - consultativa

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2021 16:38

punctul 13 nu va fi modificat

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
13.09.2021 15:07

vezi licitatia - Lucrări de reconstrucție a căminului nr. 1 cu supraetajarea unui nivel suplimentar și mansardă, din str. Malina Mică 68/1 (tranșa I), repetat - suma estimativa 40mln lei

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2021 16:23

???

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
16.09.2021 15:04

Buna ziua. Dat fiind faptul ca legislagia RM in domeniul achizitiilor publice prevede mai multe forme de constituire a garantiei pentru oferta (HG638/2020 Art.126 - Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme:
1) scrisoare de garanție bancară;
2) transfer pe contul autorității contractante;
3) cauțiune;
4) acreditivul „stand-by”;
5) alte forme care nu contravin legii.), propunem Autoritatii Contractante acceptarea garantiei pentru oferta sub forma de scrisoare sau polita de asigurare de la companiile de asigurari din RM. Multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.09.2021 11:53

se aceptă doar ultimele modalități: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante. Alte modalități nu se acceptă de AC.

... afișează tot conținutul

Proiect de executie?
pentru Achiziție
16.09.2021 18:43

Buna ziua. Cum putem face cunostinta cu proiectul de executie pentru toate compartimentele?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.09.2021 08:22

contactați inginerul 079552638

... afișează tot conținutul

cs
pentru Achiziție
23.09.2021 14:53

in acest caz cum ramane termenul de actualizare deoarece el expira pe 29.09 . Cum reusim sa mai precizam careva neclaritati posibile

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.09.2021 12:27

proiec deja se află la direcție puteți să veniți să faceți cunoștință
contactați inginerul 079552638

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
23.09.2021 14:56

In scopul utilizarii timpului pentru examinarea mai profunda la capitolul partea tehnica a obiectivului, solicitam, daca este posibil, de primit caietului de sarcini in format electronic (KOS)? sau mariti perioada pentru depunere a ofertei deoarece devizul contine 4800 pozitii iar timpul pus la dispozitie este prea scurt

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.09.2021 09:56

termen a fost stabilit conform legislației în vigoare

... afișează tot conținutul

conditii speciale
pentru Achiziție
27.09.2021 14:26

In anuntul de participare - la Conditii speciale punct e scris urmatoarele ----- b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar;
Va rog sa ne clarificati- ce inseamna volumul lucrarilor incluse in sarcina de lucru , dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar?????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.09.2021 14:45

inseamnă dacă excludeți un careva material sau resurs care este necesar pentru executarea lucrărilor pentru a micșora suma ofertei. dacă oferta DVS o să fie desemnată ca câștigătoare o să executați contract cu suma propusă și nu vor fi acceptate și achitate lucrări neîncluse în deviz.

... afișează tot conținutul

criteriile de eligibilitate
pentru Achiziție
27.09.2021 14:31

16. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; poz. 11- Certificat privind managementul calității lucrărilor conform standardelor ISO în domeniu construcțiilor, tot asa docum indicate in poz. 12-17 - sa intelegem ca noi nu le prezentam la momentul incarcarii documentelor pe portal????? Numai daca o sa fie cerere de prezentare din partea AC??

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.09.2021 14:45

Da ISO o să prezentați la solicitarea AC

... afișează tot conținutul

Criteriile de eligibilitate
pentru Achiziție
27.09.2021 14:35

15 Certificate de conformitate și fișa tehnică la material de construcție care vor fi utilizate la executarea contractului. - va rog sa expuneti asupra acestui criteriu -???? la care materialle trebuie sa prezentam certificatele???? poate la cele mai importante ???? la reconstructia sau reparatia unei cladiri se foloseste un nomeclator de 1000 de tipuri de materiale de constructie - la toate sa avem certificate la ziua ofertarii???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.09.2021 14:45

Certificate de conformitate și fișa tehnică la material de construcție - se prezint la solicitarea AC. Trebuie să corespundeți de toate certificate de conformitate la materialele de construcție care vor fi utilizate la executarea contractului.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
28.09.2021 09:11

Totate certificatele de conformitate la materiale se elibereaza de furnizor la procurare si la livrare , cum putem noi sa va prezentam la etapa deschiderii licitatiei toate certificatele de conformitate este un lucru imposibil

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.09.2021 10:23

Certificate de conformitate și fișa tehnică la material de construcție - se prezint la solicitarea AC.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
28.09.2021 14:03

luind in consideratie ca volumul devizelor este destul de mare solicitam sa prelungiti perioada de depunere a ofertelor

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.09.2021 14:27

termen a fost stabilit conform legislației în vigoare.

... afișează tot conținutul

Proiectele de executie
pentru Achiziție
28.09.2021 14:11

Buna ziua, Inginerul spune ca nu este versiunea electronica a proiectelor de executie, va rugam frumos sa asigurati versiunea electronica al proiectelor de executie pentru a fi transmise specialistilor spre cunostinta in momentul evaluarii lucrarilor.

multumesc anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.09.2021 16:22

cunoștința cu proiec puteți să faceți la sediu DETS Botanica

... afișează tot conținutul

Mod de demonstrare a indeplinirii criteriului/cerintei
pentru Achiziție
28.09.2021 14:55

Buna ziua

La solicitarea AC de catre operator economic vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente:
11. Certificat privind managementul calității lucrărilor conform standardelor ISO în domeniu construcțiilor
12. Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale din ţara în care ofertantul este stabilit
13. Minim ani de experiență
14. Certificatul de atestare Tehnico profesională a dirigintelui de șantier
15. Certificate de conformitate și fișa tehnică la material de construcție care vor fi utilizate la executarea contractului.
16. Act bancar care va demonstra disponibilitatea de bani lichizi 10 % din valoarea ofertei, linii creditare sau materiale circulante sau alte mijloace financiare ( contracte de împrumut)
17. Anexe 13 , 14, 15, 16, 17
18. Dacă este cazul vor fi prezentate anexe 18, 19, 20, 21
19. Declarația pe proprie răspundere privind existența personalului calificat pentru executarea tuturor tipuri de lucrări prevăzute în caiet de sarcini

Intrebarea: Aceste acte enumerate mai sus nu se prezinta la momentul de depunere a ofertelor?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.09.2021 16:22

nu se prezintă la solicitarea AC. Citiți atent anunț de participare

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația capitala a imobilului cu nr. cad. 0100.112.01 (școala nr.6) din bd. Cuza-Voda 17/3, mun. Chișinău 66,515,010.00 MDL
18/10/2021 12:06
64,044,608.00 MDL
Ofertă acceptată
18/10/2021 10:32
64,993,993.33 MDL
Ofertă refuzată
18/10/2021 13:53
67,515,330.60 MDL
Ofertă refuzată
18/10/2021 09:51
68,499,459.68 MDL