Achiziție - Renovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1

Achiziție Directia municipala pentru protectia drepturilor copilului

Informație generală

Renovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1
8,713,415.92 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1631015913830

Renovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
07/09/2021 15:40
clarificări
25/09/2021 13:17
depunere
02/10/2021 13:47
deschidere oferte
04/10/2021 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 07/09/2021 11:59
Trezoreria de Stat

suma planificată 8,713,415.92 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
8,713,415.92 MDL 3,485.37 MDL 45400000-1 Renovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1 957 Metru patrat Lot anulat 2021-10-04 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
renovarea-replanificarea sect. riscani,str. ioan botezătorul, nr.1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-20/09/2021 14:19Descarca
renovarea-replanificarea sect. riscani,str. ioan botezătorul, nr.1.pdfbiddingDocumentsRenovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1-20/09/2021 14:19Descarca
renovarea-replanificarea i. botezătorul 1.pdfbiddingDocumentsRenovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1-20/09/2021 11:32Descarca
renovarea-replanificarea i. botezătorul 1.pdfbiddingDocumentsAchiziție-20/09/2021 11:30Descarca
renovarea-replanificarea i. botezătorul 1.pdfbiddingDocumentsRenovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1-20/09/2021 11:30Descarca
anunt de participare teritoriul adolescenței.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/09/2021 15:40Descarca
duae modificat vatra — копия — копия.semnat.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/09/2021 15:40Descarca
caiet de sarcini ta — копия.pdfbiddingDocumentsAchiziție-07/09/2021 15:40Descarca
ds_lucrari (13).docxbiddingDocumentsAchiziție-07/09/2021 15:40Descarca
duae modificat vatra — копия — копия.semnat.pdfbiddingDocumentsRenovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1-07/09/2021 15:40Descarca
anunt de participare teritoriul adolescenței.semnat.pdfbiddingDocumentsRenovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1-07/09/2021 15:40Descarca
caiet de sarcini ta — копия.pdfbiddingDocumentsRenovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1-07/09/2021 15:40Descarca
caiet de sarcini ta — копия.rtfbiddingDocumentsRenovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1-07/09/2021 15:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

caiet de
pentru Achiziție
07.09.2021 16:42

Calculele de deviz vor fi determinate conform prevederilor scrisorii Ministerului
Economiei si Infrastructurii al RM nr. 10/1-0086 din 15.06.2018 cu privire la determinarea
valorii obiectelor de constructii începând cu 01.05.2018: salariu mediu pe ora al
muncitorilor-constructori = 57.66 lei/ora.
Investitorul este obligat sa ia in calcul aceste cifre la determinarea valorii estimative a contractului nu si operatorii economici. Va rugam sa elimenati aceasta conditie altfel vom depune contestatie

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.09.2021 09:54

Autoritatea contractată decide criteriele de evaluarea ofertanților economici și ține cont de legislația
R.M. Solicităm să vă conformați cerințelor.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
08.09.2021 16:47

In p. 21 din anuntul de participare, pentru a nu favoriza anumiti ofertanti modificati punctul dat.
- Disponibilitatea de bani lichizi sau capital circulant, de resurse creditare sau alte mijloace financiare
( contracte de imprumut etc.) ar fi mai corect. Cum aexplicati suma de 3mln., cum ati calculat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.09.2021 17:01

Autoritatea contractată vă sugerează să participați la licitație și solicită să vă conformați cerințelor, totodată menționăm că disponibilitatea de bani lichizi pentru obiectul dat este solicitată pentru a garanta executarea lucrărilor de antreprenor.

... afișează tot conținutul

caiet
pentru Achiziție
08.09.2021 13:00

Legislația R.M nu obliga operatorii economici sa determine valoare lucrarilor folosind cifra de 57,66 lei/ora.
Conform prevederilor scrisorii Ministerului Economiei si Infrastructurii al RM nr. 10/1-0086 din 15.06.2018 p.2 la întocmirea de către antreprenori a valorii contractuale şi devizeloroferte ale obiectivelor de construcții se va respecta metodologia în vigoare, prin includerea în calcule a salariului muncitorilor constructori,
cheltuielilor de regie, cheltuielilor pentru transportarea materialelor, beneficiului de deviz, în concordanţă cu prevederile actelor legislative şi documentelor normative din domeniu.
Valoarea 1 h-om se determină în conformitate cu prevederile din art.4.3.2.4 a) al documentului normativ CP L.01.02-2012. Conform documentului menţionat valoarea 1 h-om se determină reieşind din salariul mediu lunar al unui muncitor constructor în întreprinderea de antrepriză

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.09.2021 12:03

Autoritatea contractată solicită conformarea cerințelor și Legislației în vigoare.

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
09.09.2021 11:24

Corect, de unde asa sume, 3 000 000 unde in lege e prevazut, achizitiile publice vad toate prostiile care se fac de beneficiari

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.09.2021 09:39

Informație privind disponibilitatea de bani lichizi solicitat de AC în temeiul Legii nr. 131/2015,
art. 21. Capacitatea economică și financiară
(1) Demonstrarea capacității economice și financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi:
a) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
b) rapoarte financiare sau, în cazul în care publicarea acestor rapoarte este prevăzută de legislația țarii în care este stabilit ofertantul/candidatul, extrase din rapoartele financiare;
c) declarații privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informațiile respective sânt disponibile. În acest ultim caz, autoritatea contractantă are obligația de a lua în considerare și data la care operatorul economic a fost înființat sau și-a început activitatea comercială.
art. 65. Condițiile prezentării ofertelor, (5) Oferta, scrisă și semnată, se prezintă în conformitate cu cerințele expuse în documentația de atribuire utilizând SIA „RSAP”.
Subliniem, că valoarea obiectului este de 8713415,92 lei (o sumă impunătoare), din acest motiv autoritatea contractantă pentru a se autoasigură că operatorul economic are capacitatea de a executa lucrările care vor asigura viața și sănătatea copiilor în Centrul de plasament pentru copii și Serviciul de reabilitare a copiilor cu nevoi speciale, ce este primordial pentru Direcția Generală pentru Protecția Drepturilor Copilului, precum că și lucrările vor fi executate în termen și corespunzător.

... afișează tot conținutul

Conditii dubioase. Raspundeti concret la intrebare si nu faceti aluzii la o oarecare legislatie
pentru Achiziție
10.09.2021 11:52

Legislația R.M nu obliga operatorii economici sa determine valoare lucrarilor folosind cifra de 57,66 lei/ora. Conform prevederilor scrisorii Ministerului Economiei si Infrastructurii al RM nr. 10/1-0086 din 15.06.2018 p.2 la întocmirea de către antreprenori a valorii contractuale şi devizeloroferte ale obiectivelor de construcții se va respecta metodologia în vigoare, prin includerea în calcule a salariului muncitorilor constructori, cheltuielilor de regie, cheltuielilor pentru transportarea materialelor, beneficiului de deviz, în concordanţă cu prevederile actelor legislative şi documentelor normative din domeniu. Valoarea 1 h-om se determină în conformitate cu prevederile din art.4.3.2.4 a) al documentului normativ CP L.01.02-2012. Conform documentului menţionat valoarea 1 h-om se determină reieşind din salariul mediu lunar al unui muncitor constructor în întreprinderea de antrepriză

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.09.2021 14:06

Poziția DVS este clară, Direcția nu vede încălcări în legislație.

... afișează tot conținutul

Răspuns (9 sept 2021, 11:50):
pentru Achiziție
10.09.2021 11:53

Cum sa ne conformam la o cerinta ilegala?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.09.2021 11:25

Explicați ilegalitatea?

... afișează tot conținutul

buna ziua,explicati!!!!
pentru Achiziție
20.09.2021 09:05

De ce compartimentul constructiv se repeta ,Nr 2-1-2 si Nr 2-1-3?????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.09.2021 12:06

Bună ziua. Am redactat caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Documentatia de atribuire
pentru Achiziție
22.09.2021 12:31

Buna ziua! Tinem sa va mentionam că solicitarea D-stra privind cerintele de calificare la p.21 pentru demonstrarea capacitatii financiare ale operatorului economic si anume solicitare prezentarii Disponibilitate de bani lichizi,emisă de o Bancă Comerciala acreditată în RM, in suma de nu mai putin de 3mln... este neintemeiata. Iar raspunsul D-stra ca aceasta cerinta a fost indicata pentru a va asigura ca operatorul economic dispune de mijloace financiare de a executa lucrari ... este lipsita de argumente obiective. Nu aveți motive de a limitata întrunirea cerinței respective doar la existența „banilor lichizi” fără a lua în considerare și alte mijloace financiare, cum ar fi: existența resurselor creditare si a activelor circulante. Vă comunicăm că asa cerinte ca ale D-stra deja au fost contestate si luate decizii de a modifica documentatia de atribuire. In acest sens va indemnam sa examinati decizia ANSC Nr. 03D-209-21 Data: 14.04.2021 care o puteti accesa si verifica, in cazul SRL 5AQ Invest contra Primaria Bacioi. Totatada in cazul in care deasemenea veti raspunde cu un mesaj doar pentru a raspune ...vom fi nevoiti sa ne adresam la ANSC pentru a solicita modificarea cerintelor din documentatia de atribuire, iar in acest sens procedura va fi suspendata pina nu va fi anuntata decizia de ANSC. Multumesc anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.09.2021 14:23

Bună ziua! Vă rugăm să vă conformați cerințelor Autorității Contractante și să participați la licitație.
Succese.

... afișează tot conținutul

Buna ziua,pozitiile se repetă!!!
pentru Achiziție
22.09.2021 14:14

poz.118 CL53A,poz.119 CL53A,de ce se repetă???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.09.2021 14:23

A fost redactat caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

cs
pentru Achiziție
22.09.2021 14:18

Direcția nu vede încălcări a legislației ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.09.2021 14:23

Explicați încălcările?!

... afișează tot conținutul

cs
pentru Achiziție
22.09.2021 14:19

cerintele de calificare la p.21 sunt legale?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.09.2021 14:37

Sunt cerințele Autorității Contractante.

... afișează tot conținutul

Buna ziua,pozitiile se repetă!!!
pentru Achiziție
22.09.2021 14:14

poz.118 CL53A,poz.119 CL53A,de ce se repetă???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

23.09.2021 14:14

A fost redactat caietul de sarcini.

... afișează tot conținutul

Cerinte
pentru Achiziție
23.09.2021 18:17

Cerintele autoritatii contractante trebuie sa fi bazate pe prevederile legale. In decizia luata de ANSC Nr. 03D-209-21 Data: 14.04.2021 care o puteti accesa si verifica, in cazul SRL 5AQ Invest contra Primaria Bacioi, este clar expus ca nu trebuie sa limitati întrunirea cerinței doar la existența „banilor lichizi” fără a lua în considerare și alte mijloace financiare, cum ar fi: existența resurselor creditare si a activelor circulante. Autoritatea Contractantă a făcut cunostinta cu aceasta decizie? Modificati p.21 conform prevederilor legale.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.09.2021 17:02

Bună ziua. Vă rugăm să vă conformați cerințelor Autorității Contractante.

... afișează tot conținutul

Participanți

Renovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ion Botezatorul, nr.1 8,713,415.92 MDL Lot anulat
02/10/2021 12:44
7,220,500.25 MDL
Ofertă refuzată
01/10/2021 19:26
7,225,322.38 MDL
Ofertă refuzată
01/10/2021 18:22
9,769,381.59 MDL
Ofertă refuzată