Achiziționarea sistemelor de operare
suma planificată 35,200.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
35,200.00 MDL | 48900000-7 | Sisteme de operare | 11 Bucata |
24.09.2021 - 31.12.2021 bd. Ștefan cel Mare și Sfănt, 83 |
Buna ziua, pe platforma achiziții.md, sunt plasate 2 proceduri de achiziție cu nr. 21043967 și 21043946, în ambele anunțuri de participare este același caiet de sarcini. Vor fi 2 licitații separate? De ce în documentele obligatorii este solicitată ștampila umedă în moment ce toți operatorii dispun de semnătura electronică?
Buna ziua, dat fiind faptul ca codul CPV difera, se poate publica intr-o achizitie daca corespund primele 3 cifre, s-a disperdat in 2 proceduri, si codul IBAN difera pentru incheiarea contractului. Ce tine la compartimentul "documentele obligatorii" ștampila umedă, in caz ca nu e posibil de aplicat semnătura electronică, in procesul de incheiere a contractelor anul curent am avut si cazuri de imposibilitate de aplicare a semnaturii electronice, vom corecta Invitatia.