Achiziție - Procedura repetată de achiziționare a serviciilor de consultanță/instruire în cadrul proiectului „DanubeChance2.0”

Achiziție IP Organizaţia pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului (ODA)

Informație generală

Procedura repetată de achiziționare a serviciilor de consultanță/instruire în cadrul proiectului „DanubeChance2.0”
194,750.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1629742348259

1.1. Elaborarea Mecanismului de Avertizare Timpurie în Republica Moldova
1.2. Servicii de instruire


Achiziție de valoare mică
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
23/08/2021 21:22
clarificări
27/08/2021 10:00
depunere
30/08/2021 13:00
deschidere oferte
30/08/2021 13:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 06/08/2021 08:28
Trezoreria de Stat

suma planificată 194,750.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
194,750.00 MDL 79300000-7 Elaborarea Mecanismului de Avertizare Timpurie în Republica Moldova 1 Unitate Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt 1 danubechance2.0.signed.signed.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Anunțul de participare23/08/2021 21:22Descarca
declarația privind beneficiarii finali.docxbiddingDocumentsLot 1 - Servicii de consultanță/instruire în cadrul proiectului „DanubeChance2.0”Declarația privind beneficiarii finali23/08/2021 21:22Descarca
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docxbiddingDocumentsLot 1 - Servicii de consultanță/instruire în cadrul proiectului „DanubeChance2.0”Formularul F3.323/08/2021 21:22Descarca
f3.5_declaraţie privind situaţia personală a operatorului economic (4).docxbiddingDocumentsLot 1 - Servicii de consultanță/instruire în cadrul proiectului „DanubeChance2.0”Formularul F3.523/08/2021 21:22Descarca
f3.6_declataria privind conduita etica.docxbiddingDocumentsLot 1 - Servicii de consultanță/instruire în cadrul proiectului „DanubeChance2.0”Formularul F3.623/08/2021 21:22Descarca
f4.2 specificații_de_pret.docxbiddingDocumentsLot 1 - Servicii de consultanță/instruire în cadrul proiectului „DanubeChance2.0”Formularul F4.223/08/2021 21:22Descarca
dc2.0_caiet de sarcini_1.signed.pdfbiddingDocumentsAchiziție-Caietul de Sarcini23/08/2021 21:22Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Nu există întrebări

Participanți

Lot 1 - Servicii de consultanță/instruire în cadrul proiectului „DanubeChance2.0” 194,750.00 MDL Lot anulat