Achiziție - Reparația capitală a cantinei și sălii de sport LT „Mihail Bârcă” s.Mileștii Mici

Achiziție Liceul Teoretic Mihail Birca

Informație generală

Reparația capitală a cantinei și sălii de sport LT „Mihail Bârcă” s.Mileștii Mici
5,197,730.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1628577337210

După reparația capitală a acoperișului cantinei care a fostîn stare avariată, este necesar reparația capitală a cantinei și sălii de sport


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
10/08/2021 11:05
clarificări
22/08/2021 00:00
depunere
30/08/2021 00:00
deschidere oferte
30/08/2021 00:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 06/08/2021 13:45
Trezoreria de Stat

suma planificată 5,197,730.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
5,197,730.00 MDL 45200000-9 Reparația capitală a cantinei și sălii de sport 1 Mie metri cubi Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare (1).docx.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare17/08/2021 16:56Descarca
caiet de sarcini .pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini11/08/2021 17:30Descarca
caiet de sarcini .pdfbiddingDocumentsReparația capitală a cantinei și sălii de sport a LT „Mihail Bârcă”Caiet de sarcini complet11/08/2021 17:30Descarca
anunt de participare.pdfbiddingDocumentsAchizițieAnunț de participare10/08/2021 11:05Descarca
duae_nou_liceul mileștii mici.pdfbiddingDocumentsAchizițieDuae Mileștii Mici10/08/2021 11:05Descarca
model_documentatia_standard_lucrari .pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standart10/08/2021 11:05Descarca
caiet de sarcini lt „mihail bârcă”pdf.pdfbiddingDocumentsReparația capitală a cantinei și sălii de sport a LT „Mihail Bârcă”Caiet de sarcini complet10/08/2021 11:05Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
10.08.2021 14:32

Plasati va rugam caietul de sarcini

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.08.2021 10:16

Unde trebuie să-l plasez. Nu mi se primește să-l redactez

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
11.08.2021 14:25

Anexati caietul de sarcini cu lista de lucrari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.08.2021 10:16

caietul de sarcini este anexat la documente. La lot nu pot face modificare ca să schimb alt caiet de sarcini

... afișează tot conținutul

ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021
pentru Achiziție
11.08.2021 17:29

Ati publicat o documentatie ce contravine ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări Publicat : 18-06-2021 în Monitorul Oficial Nr. 147-151 art. 658

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.08.2021 14:57

Îmi puteți da o informație mai clară. Ce anume nu contravine.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
13.08.2021 10:10

Buna ziua, va rugăm sa plasati caietul de sarcini in word. Multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.08.2021 14:57

bine

... afișează tot conținutul

Criterii și cerințe de calificare
pentru Achiziție
19.08.2021 09:53

Bună ziua! Ordinul Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări Publicat : 18-06-2021 în Monitorul Oficial Nr. 147-151 art. 658 presupune adoptarea DOCUMENTAȚIEI STANDARD actualizată unde au fost operate anumite modificări. După clarificarea adresată către grupul de lucru la data de 11 august 2021 ora 17:29, dvs. ați modificat DOAR anunțul de participare stabilind niște cerințe ce contravin cerințelor stipulate anterior în documentația standard și anunțul de participare. Aceste divergențe sunt necesare de clarificat și anume:1. Garanția pentru ofertă - inițial se solicita garanție în valoare de 1% din valoare ofertei, acum deja constituie 2%. Comunicați-ne vă rog de ce sa modificat acest criteriu? 2. Valabilitatea ofertei - inițial deja exista devirgențe dintre anunțul de participare și documentația standard, în primul se solicita 15 zile față de 20 zile în ultimul, acum deja este stabilită o perioadă de 20 zile. În mod normal grupul de lucru, în cazul depunerii a mai multor oferte, nu va reuși să evalueze ofertele depuse luând în considerare complexitatea și volumul caietului de sarcini. Analizând practica din asemenea gen de achiziții (valoare și complexitate caiet de sarcini), perioada de valabilitate constituie 60 zile dar nicidecum 20 sau 15 zile. Astfel apare rațional următoarea întrebare: De ce s-a stabilit așa o perioadă mică, întrucât dacă nu se va reuși evaluarea ofertelor o să fiți nevoiți să anulați procedura, sau grupul de lucru are deja o ofertă favorizată? 3. Extras din contul curent bancar despre disponibilitatea de bani lichizi sau certificate de linie de credit în valoare de 1 mln. MDL - având în vedere că inițial cerința dată nici nu a fost solicitată, rațional apar 2 întrebări: a) De ce ați stipulat acum aceasta cerință? b) Valoarea disponibilității banilor lichizi, explicați vă rog cum a fost determinată această valoare? Deasemnea vom menționa că pe marginea subiectului referitor la valoarea disponibilității banilor lichizi ANSC a emis decizia NR. 03D-561-21 din 13.08.2021 unde este explicat clar mecanismul de stabilire a prezentei valori, astfel având în vedere această decizie dvs. ați solicitat o sumă exagerată luând în considerare și termenul de execuție. Luând în considerare cele relatate supra vă rugăm respectuos să oferiți clarificări pe platforma, în caz contrar vom fi nevoiți să depunem contestație la ANSC. Vă mulțumim anticipat. O zi frumoasă!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2021 13:57

Bună ziua. Eu m-am condus de un alt caiet de sarcini publicat pe saitul dimneavoastră. Nu cunosc toate procedurile legale. Am sunat la achiziții și am întrebat numărul de zile și a zis cum hotărăște grupul de lucru. Ce modificări eu trebuie să fac în pachetele de documente, că nu sunt specialist în domeniu.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2021 22:39

specificati caracteristicile pentru linoleum calitate superioara (grosimea, clasa de uzura, destinatia)

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2021 23:03

grosimea 2,5mm, clasa de uzură 31, incaperi de produse uscate

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2021 22:42

specificati culoarea tinkului pentru fatada

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2021 23:03

sură

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
19.08.2021 22:47

specificati caracteristicile pentru Жироуловитель RAINPARK SG-2

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.08.2021 23:15

Q=1l/sec diametru 1000/1950

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparația capitală a cantinei și sălii de sport a LT „Mihail Bârcă” 5,197,730.00 MDL Lot anulat