Servicii de elaborare a studiului de fezabilitate, în vederea stabilirii oportunităților de inițiere/desfășurare a unui parteneriat public-privat în municipiul Chișinău privind: „Reconstrucția pasajului subteran de pietoni din intersecția bd. Ștefan cel Mare și Sfânt cu str. Izmail ”
suma planificată 200,000.00 MDL
Buna,
1. Este necesar de inregistrat prealabil pentru participare la licitatie?
2. Daca documentele se semneaza electronic este necesar si semnatura si stampila umeda?
3. Semnatura electronica obligatoriu a administratorului sau este posibil sa semneze si persoana responsabila angajata in cadrul companiei?
Buna ziua.
1. Nu este necesară înregistrarea prealabila, participantul este obligat sa încarce documentația solicitată de către autoritatea contractanta pe platforma electronica de achiziții cu respectarea condițiilor specificate, dacă acesta corespunde cerințelor stipulate in documentația de atribuire.
2. Conform condițiilor anunțului de participare, este necesară aplicarea semnăturii electronice valabile a persoanei împuternicite pe toate documentele încărcate.
3. Semnătura pe documentele prezentate urmează a fi aplicat de administratorul operatorului economic sau de către persona împuternicită in sensul dat de către administrator, cu prezentarea obligatorie a procurii cu specificarea expresa a împuternicirii date.