Lotul 1
Reparatie acoperisului la IET nr. 30 str. Zaqdnipru 7/1
Lotul 2
Reparatie acoperisului la IET nr. 32 str.M. Sadoveanu 4/4
Lotul 3
Reparatie acoperisului la IET nr.149 str, Sadoveanu 4/4
Lotul 4
Reparatie acoperisului la IET nr. 161 str. A. Russo 61/3
Lotul 5
Reparatie acoperisului la IET nr. 177 str. Voluntarilor, 14/3
Lotul 6
Reparatie acoperisului la IET nr. 179 str. Sadoveanu 1
Lotul 7
Reparatie acoperisului la IET nr. 184 str. M. Sadoveanu, 1
Lotul 8
Reparatie acoperisului la IET nr. 197 str.M. cel Batran, 4/2
Lotul 9
Reparatie acoperisului la IET nr. 212 str. M Spataru 3/1
suma planificată 1,155,000.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Reparatie acoperisului la IET nr. 161 str. A. Russo 61/3 | 189,750.00 MDL | 45200000-9 | Reparatie acoperisului la IET nr. 161 str. A. Russo 61/3 | 1 Bucata |
23.08.2021 - 31.12.2021 str. Aleco Russo, 57 |
Reparatie acoperisului la IET nr. 177 str. Voluntarilor, 14/3 | 41,250.00 MDL | 45200000-9 | Reparatie acoperisului la IET nr. 177 str. Voluntarilor, 14/3 | 1 Bucata |
23.08.2021 - 31.12.2021 str. Aleco Russo, 57 |
Reparatie acoperisului la IET nr. 30 str. Zaqdnipru 7/1 | 127,050.00 MDL | 45200000-9 | Reparatie acoperisului la IET nr. 30 str. Zaqdnipru 7/1 | 1 Bucata |
23.08.2021 - 31.12.2021 str. Aleco Russo, 57 |
Reparatie acoperisului la IET nr.149 str, Sadoveanu 4/4 | 89,000.00 MDL | 45200000-9 | Reparatie acoperisului la IET nr.149 str, Sadoveanu 4/4 | 1 Bucata |
23.08.2021 - 31.12.2021 str. Aleco Russo, 57 |
Reparatie acoperisului la IET nr. 179 str. Sadoveanu 1 | 72,600.00 MDL | 45200000-9 | Reparatie acoperisului la IET nr. 179 str. Sadoveanu 1 | 1 Bucata |
23.08.2021 - 31.12.2021 str. Aleco Russo, 57 |
Reparatie acoperisului la IET nr. 197 str.M. cel Batran, 4/2 | 379,500.00 MDL | 45200000-9 | Reparatie acoperisului la IET nr. 197 str.M. cel Batran, 4/2 | 1 Bucata |
23.08.2021 - 31.12.2021 str. Aleco Russo, 57 |
Reparatie acoperisului la IET nr. 32 str.M. Sadoveanu 4/4 | 72,600.00 MDL | 45200000-9 | Reparatie acoperisului la IET nr. 32 str.M. Sadoveanu 4/4 | 1 Bucata |
23.08.2021 - 31.12.2021 str. Aleco Russo, 57 |
Reparatie acoperisului la IET nr. 184 str. M. Sadoveanu, 1 | 169,125.00 MDL | 45200000-9 | Reparatie acoperisului la IET nr. 184 str. M. Sadoveanu, 1 | 1 Bucata |
23.08.2021 - 31.12.2021 str. Aleco Russo, 57 |
Reparatie acoperisului la IET nr. 212 str. M Spataru 3/1 | 14,025.00 MDL | 45200000-9 | Reparatie acoperisului la IET nr. 212 str. M Spataru 3/1 | 1 Bucata |
23.08.2021 - 31.12.2021 str. Aleco Russo, 57 |
La pozitie RpCE01B in deviz de resurse este prezentat apa pentru mortare si betoane trebue se de punem pret
Da, conform Devizului.
La caet de sarcini IET nr.179 in pozitiile RpCE01B si RpCI34 (1 strat) volum de metre este 75.5 m2-- e clar
Da, corect.
Ce pret punem pentru apa?
Prețul ca la persoane juridice
Сum se repară un acoperiș în cantitate de 1251 m2 la demontarea numai 15 m2?
Reparațiile se vor face conform caietele de sarcini
Ce sa facem cu delaminari si bule pe acoperisul?
delaminarile si bulele pe acoperis se repara conform tehnologiilor
De ce lipsește poziția la toate devizuri de fixare cu bandă a abutmentelor , pe cheltuiala cui se vor face reparațiile de anul viitor?
în devizurile unde lipsește banda a abutmentelor membrana abutminoasă înveleste peretele vertical și orizontal
Gradinita nr.197 demontarea numai 15 m2? ar trebui să fie cel puțin 10% din suprafața totală! Аceeași situație si in caetele de sarcini la gradinitei nr.30,32,161,179,184.Nu este nici o greșeală aici.?
conform caietelor de sarcini
De ce lipsa pozitia demontarea glafurilor la toate caetele de sarcini? Daca este montarea!
pozitia demontarea glafurilor lipsește deoarece ele lipsesc la moment si ele vor fii incluse la montare. Daca aveți posibilitatea va apropiati în instituțiile date pentru a vedea volumul de lucrari
Buna ziua.
Nu este necesar sa solicitati certificate ISO la volume mici de lucrari
Se limiteaza concurenta si nu este echitabil fata de Agentii Economici mici.
Buna ziua, tinem să menţionăm că: conform estimărilor Organizaţiei Internaţionale de Muncă, spre exemplu în Europa mor anual în jur de 5.000 de persoane din cauza accidentelor de muncă şi în jur de 60.000 de persoane din cauza bolilor profesionale. Majoritatea acestor accidente şi boli pot fi prevenite, primul pas fiind identificarea pericolelor şi evaluarea factorilor de risc. Standardul ISO reflectă modul de organizare a operatorului economic în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, iar acest fapt va asigura autoritatea contractantă că OE a depus maxim efort şi contribuţii în vederea prevenirii riscurilor şi evitării accidentelor la locul de muncă în vederea executării lucrărilor
Referitor la ISO 14001, noi nu producem nimic ca sa avem deseuri, nu avem nevoie de acest certificat
Bună ziua! Vă informăm că, Certificatele ISO sunt emise de către organizații acreditate în domeniul certificării, în conformitate cu standardele europene, iar solicitarea acestora de către autoritatea contractantă are la bază prevederile art. 22, art. 23 și art. 24 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, potrivit cărora în scopul verificării capacității tehnice și/sau profesionale a ofertanților/candidaților, autoritatea contractantă are dreptul de a solicita acestora, în funcție de specificul, de cantitatea și de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie efectuate, informații referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, în special pentru asigurarea controlului calității, informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru execuția lucrărilor. În această ordine de idei, autoritatea contractantă, pe lângă alte cerințe de calificare, solicită și respectarea standardelor de calitate, de mediu și de securitate și sănătate în muncă, deoarece existența și implementarea acestora dau dovadă de un sistem de management integrat, care oferă calitate, siguranță și eficacitate. Totodată, punctul 19 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638 din 26.08.2020, stipulează că ”Autoritatea contractantă are dreptul de a stabili în documentația de atribuire condiții speciale de îndeplinire a contractului, prin care se urmărește obținerea unor efecte de ordin social sau în legătură cu protecția mediului și dezvoltării durabile”. În același Regulament, punctul 42 stipulează că ”stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În acest context și luând în considerare cele menționate mai sus, precum și importanța, statutul, gradul de complexitate al obiectului supus reparației, autoritatea contractantă solicită ca cerințe obligatorii în vederea asigurării calității, siguranței și eficacității în realizarea obiectivului dat, dovada certificării ISO 9001 Sistemul de Management al calității lucrărilor, ISO 14001 Sistemul de Management al protecției mediului și ISO 45001 Sistemul de Management al siguranței și sănătății ocupaționale.
Garantie pentru oferte al trebue se punem pentru fiecare lot separat?
Poate fi una comuna