Achiziție - Achiziționarea echipamentului multifuncțional specializat, destinat imprimării, foldării și introducerii automate în plic a documentelor

Achiziție Serviciul Tehnologii Informaționale al MAI

Informație generală

Achiziționarea echipamentului multifuncțional specializat, destinat imprimării, foldării și introducerii automate în plic a documentelor
1,170,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1627649539668

Achiziționarea echipamentului multifuncțional specializat, destinat imprimării, foldării și introducerii automate în plic a documentelor


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
30/07/2021 16:07
clarificări
09/08/2021 11:00
depunere
17/08/2021 15:00
deschidere oferte
17/08/2021 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Cancellation of an invalid procedure.

Surse de finanțare

data validării: 30/07/2021 12:53
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,170,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,170,000.00 MDL 30100000-0 Echipament de tipar profesional 1 Bucata Lot anulat
30100000-0 Echipament destinat foldării și introducerii automate în plic a documentelor 1 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare.docxbiddingDocumentsAchizițieanunț de participare03/08/2021 08:41Descarca
anunț de participare (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunț de participare03/08/2021 08:41Descarca
anunț de participare.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunț de participare30/07/2021 16:07Descarca
duae_ro_0.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE30/07/2021 16:07Descarca
documentatia_standard_bunuri.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia_standard_bunuri30/07/2021 16:07Descarca
documentatia_standard_bunuri (1).docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia_standard_bunuri30/07/2021 16:07Descarca
age-3011-514-29072021-sti mai.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieAvizul AGE30/07/2021 16:07Descarca
anunț de participare.docxbiddingDocumentsAchizițieanunț de participare30/07/2021 16:07Descarca
duae_ro_0.docbiddingDocumentsAchizițieDUAE30/07/2021 16:07Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Tehnica noua
pentru Achiziție
30.07.2021 16:25

Buna ziua, va rog sa ne informati daca echipamentele solicitate necesita a fi absolut noi?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.07.2021 16:59

Da

... afișează tot conținutul

Service centru autorizat
pentru Achiziție
30.07.2021 16:21

Buna ziua, va rugam sa confirmati daca aveti nevoie de service centru autorizat in Republica Moldova cu producatorul echipamentelor solicitate ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.07.2021 16:59

Da

... afișează tot conținutul

Documente obligatorii
pentru Achiziționarea echipamentului multifuncțional specializat, destinat imprimării, foldării și introducerii automate în plic a documentelor
02.08.2021 11:19

Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45; Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B, cat 4), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.08.2021 08:50

Anunțul de participare a fost modificat și s-a solicitat operatorii economici, interesați să depună oferte, vor indica în ofertă numărul de înregistrare din „Lista producătorilor”, conform art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a) din Legea nr. 209 din 29.07.2016 privind deșeurile, punctele 46 și 47 din Regulamentul privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (în continuare - Regulament), aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 212 din 07.03.2018, producătorii/distribuitorii de EEE au obligația de a se înregistra în „Lista producătorilor” de produse supuse reglementărilor de responsabilitate extinsă a producătorilor, deținută de Agenția de Mediu prin intermediul unui subsistem informațional parte integrată a Sistemului informațional automatizat „Managementul deșeurilor”.
În cazul în care dosarul operatorului economic este la etapa de înregistrare, autoritatea contractantă accepta declarația pe propria răspundere cu privire la asumarea obligației de aderare și includere a companiei în „Lista producătorilor”.

... afișează tot conținutul

Confirmarea capacității executării calitative a contractului de achiziție
pentru Achiziție
03.08.2021 09:26

Buna ziua, prin punctul dat aveti in vedere prezentarea certificatului eliberat de producator pentru echipamentul oferit la licitatia dumneavoastra de catre operator?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.08.2021 08:30

Da, documentul este în formă liberă și reprezintă o cerință standard

... afișează tot conținutul

Separare pe loturi
pentru Achiziție
03.08.2021 10:33

Stimata autoritate contractuala, Dvs solicitati intrun lot echipamente diferite care nu au nimic în comun. Va rugam sa separati achiziția în doua loturi separate. Acest lucru va ajuta sa reduceti prețurile echipamentelor.
Companie autorizata în Rep. Moldova de un producător de echipamente de implicuit Pitney Bowes sau Neopost, la parametrii solicitați, este doar una. Producători de imprimate de viteza mare sunt mai mulți. Separarea pe loturi ar garanta un preț mult mai bun pentru fiecare lot si economisirea banului public!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.08.2021 09:24

Una din atribuțiile ce revin Serviciului Tehnologii Informaționale este tipărirea și împachetarea în plic unui volum enorm de scrisori către conducătorii auto care au comis încălcări a circulației rutiere constatate cu ajutorul Sistemului automatizat de supraveghere a circulației rutiere. Volumul necesar de imprimare și împachetarea în plic este unul aproape industrial, iar majorarea acestui număr spre finele anului a impus necesitatea achiziționării echipamentului multifuncțional specializat, destinat imprimării, foldării și introducerii automate în plic a documentelor, respectiv imprimantei performante, nu doar de viteză mare, ci a unei soluții fiabile, securizate. Separarea pe loturi diferite a echipamentelor ar crea dificultăți pe viitor în deservirea acestora, de aceea s-a optat achiziționarea echipamentelor printr-un singur lot

... afișează tot conținutul

Răspuns (6 aug 2021, 08:29):
pentru Achiziție
06.08.2021 09:52

Conform raspunsului dumneavoastra se subintelege ca este nevoie de o scrisoare in forma libera pentru buna executie a contractului? Sau si un document confirmativ pentru echipamentele propuse de catre producator?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.08.2021 10:18

Este nevoie de o scrisoare in forma liberă care ar confirma capacitatea executării calitative a contractului de achiziție, nu este necesar documentul confirmativ pentru echipamentele propuse de catre producator deoarece în anunț este indicat deținerea Certificatului de Partener si Service autorizat
pentru Republica Moldova.

... afișează tot conținutul

Participanți

Achiziționarea echipamentului multifuncțional specializat, destinat imprimării, foldării și introducerii automate în plic a documentelor 1,170,000.00 MDL Lot anulat
16/08/2021 17:38
1,075,000.00 MDL