Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru Platforma Industrială Multifuncțională în raionul Cimișlia
suma planificată 1,000,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
1,000,000.00 MDL | 71322000-1 | Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru Platforma Industrială Multifuncțională în raionul Cimișlia | 1 Unitate |
12.08.2021 - 31.12.2021 bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134 |
Buna ziua solicitam sa defalcati pe loturi proiectarea si supravegherea intrucat sunt activitati distincte cu sume si termene de implementare diferite.
Bună ziua,
Vă atenționăm că conform Ordinului Ministerului Finanțelor Nr. 69 din 07.05.2021, art. 13 - În cazul achizițiilor de servicii de proiectare, proiectanţii de construcţii sunt obligaţi să exercite supravegherea de autor pe tot parcursul execuției lucrărilor, deasemenea în docuentația standard al aceluiași ordin, anexa în documentația de atribuire, Anexa 26, contractul-model a serviciilor de proiectare, este specificat clar obligațiile proiectantului inclusiv a supravegherii de autor. Avind in vedere cele menționate mai sus cât și experiența relevantă în plasarea anunțurilor pe platforma achizitii.md, cu referire la servicii de proiectare, care denotă faptul că defalcarea pe loturi provoacă tensiune și neîntelegere între ofertanți, deorece platforma nu permite sumarea loturilor, sa decis plasarea serviciilor in forma existentă.
În cazul in care aveți nevoie de explicații aditionale cu referire la subiectul dat, puteți să ne contactați la nr de telefon afișat pe platforma.
Urmare acestei proceduri de achizitie se incheie 2 contracte unul pe proiectare si unul pe supraveghere?
Nu, se va incheia un contract, modelul contractului îl găsiți în documentația standard, anexată la procedura de achiziție, anexa 26, pagina 59
Ce metoda și condiții de plată vor fi?
Bună ziua,
Metoda și condițiile de plată sunt descrise în contractul model, anexa 26, pagina 59 din Documentația standard, anexată la această procedură de achiziții publice, unde se stipulează: I etapă – predarea proiectului integral până la primirea avizului pozitiv al Î.S.”Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor”, sau după caz a altor verificatori licențiați - (30 %) ……., inclusiv TVA, conform Specificației;
II etapă – predarea proiectului integral după primirea avizului pozitiv al Î.S.”Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor”, sau după caz a altor verificatori licențiați – (70 %) ……., inclusiv TVA, conform Specificației.
1) Conform informatiei din cadastru, terenul cu nr. 2901321.001 are o suprafața de 40 ha, in timp ce potrivit pct. 5 din caietul de sarcini platforma va avea 10 ha, astfel atasati va rog planul cu hotarele PIM Cimișlia. 2) La fel rugam sa publicati si studiul geo. 3) In apropiere de locatia data exista sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare?
Bună ziua,
La solicitarea Dvs. Planul Geomentric a fost anexat la documentația de atribuire, cît privește intrebarea ce ține de alimentarea de apă și canalizare, acestea sunt descrise în caietul de sarcini.
Explicati va rog necesitatea prezentarii dovezii detinerii sumei de 70 % din valoarea viitorului contract.
Bună ziua,
Având în vedere valoarea estimată pentru serviciile solicitate, complexitatea serviciilor de proiectare, termenii de implementare atât a serviciilor de proiectare cât și a proiectului în întregime, precum și modalitatea de plată (indicată în modelul de contract din documentația standard anexată), această condiție a fost înaintată pentru a ne asigura că ofertantul dispune de resurse minime necesare pentru plata echipei antrenate în executarea documentației de proiect și excluderea situațiilor potențiale de tergiversare a termenilor de prestare a serviciilor.
Faceti va rog publica scrisoarea Primăriei or. Cimișlia nr.65 din 18.02.2021 despre destinațiile industriale propuse în cadrul PIM.
Bună ziua,
Anexam această scrisoare după cum ați solicitat, sperăm să vă fie de folos.
Rugăm respectuos pe viitor să adresați solicitările și/sau clarificările din timp și evitarea postării lor în ultimul minut ceia ce duce la suspendarea tenderului, iar ulterior la modificarea termenilor.