Achiziție - Materiale consumabile și piese de schimb

Achiziție Cancelaria de Stat

Informație generală

Cancelaria de Stat
1006601001067
Materiale consumabile și piese de schimb
508,333.34 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1625567368810

Materiale consumabile și piese de schimb


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
06/07/2021 17:22
clarificări
12/07/2021 08:00
depunere
19/07/2021 08:00
deschidere oferte
20/07/2021 15:18
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 06/07/2021 10:29
Trezoreria de Stat

suma planificată 508,333.34 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
achiziționarea pieselor de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare 204,166.67 MDL 102.08 MDL 30200000-1 pieselor de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare 966 Bucata 01.08.2021 - 31.12.2021
Piata Marii Adunari Nationale, 1
2021-07-20 15:18:30
achiziționarea materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoare 304,166.67 MDL 0.00 MDL 30200000-1 consumabile pentru imprimante și copiatoare 110 Bucata 01.08.2021 - 31.12.2021
Piata Marii Adunari Nationale, 1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini piese de schimb.pdfbiddingDocumentsachiziționarea pieselor de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare caiet de sarcini piese de schimb06/07/2021 17:22Descarca
documentatia standart consumabile.pdfbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia standart06/07/2021 17:22Descarca
anunț de participare consumabile.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunț de participare 06/07/2021 17:22Descarca
duae consumabile.pdfbiddingDocumentsAchizițieduae 06/07/2021 17:22Descarca
caiet de sarcini consumabile.pdfbiddingDocumentsachiziționarea materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoarecaiet de sarcini consumabile06/07/2021 17:22Descarca
anunț de participare .pdfbiddingDocumentsAchizițieanunț de participare 06/07/2021 17:22Descarca
caiet de sarcini piese de schimb.pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini piese de schimb.06/07/2021 17:22Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Repartizarea pe loturi separate
pentru achiziționarea materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoare
07.07.2021 10:01

Buna ziua!
Pentru asigurarea concurentei transparente solicitam repartezare consumabile pe loturi separate dupa producatorul echipamnetului periferic. Acest lucru se datorează faptului că diferiți producători de echipamente periferice sunt reprezentați de diferiți agenți economici din Republica Moldova. În caz contrar, vom apela la ANSС. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.07.2021 15:01

Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a le achiziționa de a le diviza pe loturi separate în dependență de producător și Grupul de lucrul a inclus în Planul de achiziții pentru anul 2021 achiziționarea materialelor consumabile ca lot unic.

... afișează tot conținutul

Atributiile grupului de lucru / Cheltuirea eficienta a banilor publici
pentru Achiziție
08.07.2021 16:36

Conform HG10 din din 20-01-2021 punct.30. Membrii grupului de lucru au următoarele obligații:
1) să asigure eficiența achizițiilor publice pentru necesitățile autorității contractante; 2) să asigure participarea pe scară largă a operatorilor economici la procedurile de achiziție publică în scopul asigurării concurenței; Si conform art.7 din legea 131/2015 , Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii: a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;b) transparenţa achiziţiilor publice;c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; . Avind in vedere ca deja al doilea operator economic va atentioneaza asupra faptului ca ar fi bine sa divizati lotul pe loturi separate in dependenta de procucator astfel veti crea conditii egale si concurentiale pentru mai multi operatori economici care intentioneaza sa participe la acesta licitatie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.07.2021 11:17

La planificarea procedurilor de achiziţii publice, conform pct.14 din Regulamentul cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziţii publice, aprobat prin HG nr.1419/2016, autoritatea contractantă nu are dreptul să divizeze achiziţia prin încheierea contractelor de achiziţii publice separate în scopul aplicării unei alte proceduri de achiziţie publică decît procedura care ar fi fost utilizată în conformitate cu Legea privind achiziţiile publice în cazul în care achiziţia nu ar fi fost divizată.

Luînd în considerare importanța achiziției planificate și în corespundere cu obligațiile stabilite prin HG nr.10/2021, în scopul asigurării eficienții achizițiilor publice pentru necesitățile autorității contractante și utilizării eficiente a banilor publici, precum şi minimizării riscurilor autorităţii contractante prin atribuirea contractului de livrare a consumabilelor unui sigur operator care presupune a fi unul cu capacități financiare sporite pe piața de desfacere și reputație/etică profesională la nivel, Grupul de lucru a decis achiziționarea materialelor consumabile ca lot unic.

Astfel, întru asigurarea și respectarea principiilor ce stau la baza relațiilor privind achizițiile publice statuate prin Legea 131/2015, autoritatea contractantă a inițiat și organizat procedura de achiziție a materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoare în strisctă conformitatea cu cadrul legal ce reglementatează domeniul dat, cu anunțarea procedurii de achiziții prin intermediul sistemului informațional RSAP (MTender), astfel asigurînd principiul transparenței și a concurenței loiale dintre agenții economici aflați în competiție pe piața de livrare a consumabilelor din domeniul TIC.

... afișează tot conținutul

Este posibil divizarea pe loturi in cadrul licitatiei
pentru Achiziție
09.07.2021 13:15

Legea nu va interzice in cadrul aceleiasi licitatii sa divizati achizitia pe mai multe loturi
vedeti licitatia care are loc acum la Secretariatul Parlamentului https://achizitii.md/ro/public/tender/21041279/
Acelasi cod CPV , acelasi obiect al achizitiei COnsumabile si Accesorii , divizat in 85 de loturi.
Astfel ei vor obtine un pret mult mai bun pentru fiecare lot in parte si vor obtine macar o parte din piese in cadrul acestei licitatii si vor putea repeta licitatie pentru loturile ramase(daca vor fi astfel de loturi)
D-voastra repetati licitatia deja a 3 oare si riscati din nou sa nu aveti oferte suficiente sau conforme si plus solicitati livrare de 20 de zile care in opinia noastra este un termen prea mic si cu risc mare pentru agentii economici pentru se reusi acumularea tututor pozitiilor din lot. Intelegem perfect necesitatiile stringente ale autoritatii contractante , dar decit de repetat de 3 ori licitatia mai bine de oferit din start un termen de livrare de pina la 40-60 zile care ar fi suficient in conditiile actuale pentru livrarea bunurilor. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.07.2021 14:02

Autoritatea contractantă rămîne pe poziția expusă anterior prin cele două răspunsuri plasate în sistem

... afișează tot conținutul

Participanți

achiziționarea pieselor de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare 204,166.67 MDL
16/07/2021 15:17
185,780.00 MDL
Ofertă refuzată
18/07/2021 21:51
185,781.00 MDL
Ofertă refuzată
16/07/2021 18:57
194,890.00 MDL
Ofertă acceptată
achiziționarea materialelor consumabile pentru imprimante și copiatoare 304,166.67 MDL
18/07/2021 20:05
302,916.67 MDL
Ofertă acceptată