Lucrări de reparație a unor porțiuni de drum public local din satele Agronomovca si Zazulenii Noi (varianta albă)
suma planificată 1,874,985.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
1,874,985.00 MDL | 45233142-6 | Lucrări de reparație a unor porțiuni de drum public local din satele Agronomovca si Zazulenii Noi (varianta albă) | 1 Metru patrat |
19.07.2021 - 31.12.2021 s. Agronomovca |
La pct.7 din anunțul de participare se solicită licența de activitate, faceți trimitere exactă la actul normativ prin care lucrările de construcție și reparație a drumurilor sunt licențiate.
Bună ziua! Solicităm licența de activitate pentru a vedea ce tipuri de lucrări are dreptul operatorul economic să efectueze, adică care e domeniul de activitate.
Conform pct.16 din anunțul de participare perioada de garanție alucrarilor va fi nu mai mică de 3 ani dar conform pct.18 se solicităun termen de 2 ani.. care este totuși perioada solicitată de autoritatea contractantă??? Faceți modificările de rigoare.
Multumim pentru mentiuni, neaparat vom efectua modificarile. Ne cerem scuze pentru neatentie.
Stimata autoritate contractanta,
va aducem la cunostinta ca Licenta de activitate nu se mai elibereaza pentru domeniul constructiilor si reparatie a drumurilor de catre Camera de Licentiere!
Prin urmare repetam intrebarea cu privire la pct. 7 din anuntul de participare, referitor la solicitarea Dmv, faceti trimitere exacta la actul normativ prin care lucrarile de constructie si reparatie a drumurilor sunt licentiate??? sau anulati solicitarea respectiva!
Va multumim, o sa anulam solicitarea respectiva!
Buna ziua, publicati va rog rechizitele bancare in vederea efectuarii transferului pentur garantia ofertei.
Buna ziua! in documentatia standard veche era o rubrica unde se indicau aceste rechizite, acum nu stim unde sa le indicam, le anexez aici la raspuns, dar poate le vom include si in anuntul de participare! Va multumim pentru intelegere!
Beneficiarul plăţii: Primăria com. Agronomovca
Denumirea Băncii: Trezoreria Regională Centru
Codul fiscal: 1007601004711
Contul de decontare: 226606
Contul trezorerial: MD93TRPCDH518410A00978AA
Contul bancar: TREZMD2X
Trezoreria regională: Centru
de ce ati anulat prima procedura?
Buna ziua! am anulat primele proceduri din cauza ca ne-au spus ca nu le-am intocmit corect, pentru ca sa nu fie anulate la etapele mai tardive! Este prima data cind initiem o achizitie si nu avem specialisti corespunzatori, ne confruntam cu foarte multe dificultati si neclaritati! Va multumim pentru intelegere!
Bună ziua. Conform anunțului de participare se solicită obligatoriu de prezentat următoarele docomente formularele (F3.1 F3.3 F3.5 F3.7 F3.8 F3.9 F3.11 F3.12 ) dar conform ordinului Ministerului Finanțelor nr.69 din 07.05.2021 aceste formulare au fost abrogate și introduse anexe suplimentare. Ce prezentam în acest caz ??? Modifica-ți anunțul de participare.
Buna ziua! Am efectuat modificarile necesare! Multumim!
Buna ziua! Conform anuntului de participare se solicita garantia de buna executie a lucrarilor pe un termen de 2 ani. Autoritatea contractanta isi asuma o parte din garantia de buna executie avind in vedere ca urmeaza sa intrtina drumul conform normelor de intretinere a drumurilor strazilor. ??? Daca da cum asigurati intretinerea drumurilor si daca ati contractat deja o companie specializata in intrtinerea si reparatia drumurilor.
Primăria întreține drumurile conform cerințelor legale.
Cine semneaza ca am luat act de starea drumurilor ce urmeaza a fi licitate
Buna ziua! Semneaza dn Grosu Vasile, nr de telefon este in SIA RSAP.
Anexa 22 solicitata de autoritatea contractanta inca nu a fost eliberata de Agentia pentru Supraveghere Tehnica. Putem plasa avizul de model vechi Formularul F 3.15.??? Nu este o incalcare a cerintelor de atribuire stipulate de anuntul de participare.
Actionati in baza legii
Stimata autoritate contractanta faceti trimitere exacta la felul cum urmeaza sa fie prezentata oferta. Conform Legii LP131, autoritatea contractanta este obligata sa faca clarificari exacte fara ambiguitati.
Stimati ofertanti, va rugam sa telefonati la numarul indicat in anuntul de participare, in caz ca nu suntem suficient de expliciti. Nu stim la care intrebare nu am raspuns serios. Daca se solicita anexa 22, prezentati anexa 22 (nu putem incalca legislatia), cit priveste de intrebarea "Autoritatea contractanta isi asuma o parte din garantia de buna executie avind in vedere ca urmeaza sa intrtina drumul conform normelor de intretinere a drumurilor strazilor. ??? Daca da cum asigurati intretinerea drumurilor si daca ati contractat deja o companie specializata in intrtinerea si reparatia drumurilor.", avem grija de drumurile intretinute (suntem institutie publica, monitorizam si supraveghem permanent starea drumurilor locale).
Buna ziua, Punctul 17 din anuntul de participare prevede garantia pentru oferta de 1%. La punctul 19 garantia de buna executie a contractului nu se aplica. Clarificati momentul asta in baza articolului 68 LP131-215? Respectiv corectati anuntul de participare conform legislatiei.
Buna ziua, conform art. 68 LP 131-2015, garantia pentru oferta si garantia de buna executie sunt doi termeni diferiti (prima are cuantumul pina la 2 % din valoarea ofertei F/TVA, cea de a doua - pina la 15%). Noi cerem doar garantia pentru oferta ( in valoare de 1%).
Transferul se poate face o sumă întreaga pentru toate loturile, sau transfer pentru fiecare lot in parte?
Buna ziua! Deoarece achizitia este pentru toate loturile impreuna si garantia pentru oferta se face pentru valoarea totala! Va rugam respectuos, sunati si intrebati, nu scrieti aici, pentru ca se prelungeste perioada de actualizare!
La Capitolul IV si la Capitolul V din DUAE autoritatea contractanta e obligata sa completeze coloana Nr. 2. Completati va rog. Capitolul VI se aplica sau nu ?
In antetul cap VI scrie clar: Compartimentul se solicită de către autoritatea contractantă doar în cadrul procedurilor de achiziție publică: licitația restrânsă, negociere, dialog competitiv și parteneriatul pentru inovare.
Buna ziua. Conform documentației de atribuire formularul de deviz-lista cu cantități de lucrari este specificat expres ,,Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr.1 Lista cu cantități de lucrări, discifrat (publicarea discifrată a consumului de resurse aferentfiecărei norme de deviz). Cerință obligatorie omisă de autoritatea contractantă. Pentru eventualele contestari sau interpretări eronate a normelor si consumurilor de simbol atașati informația respectivă. Sau modifica-ți caietul de sarcini.
Buna ziua! de aceasta raspunde persoana (licentiata) care a intocmit caietul de sarcini. Va rugam respectuos nu scrieti inafara orelor de lucru si cu citeva minute inainte de terminarea clarificarilor, o sa sesizam pe cei de la achizitii.md. Multumesc!
Buna ziua. Conform documentației de atribuire formularul de deviz-lista cu cantități de lucrari este specificat expres ,,Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr.1 Lista cu cantități de lucrări, discifrat (publicarea discifrată a consumului de resurse aferentfiecărei norme de deviz). Cerință obligatorie omisă de autoritatea contractantă. Pentru eventualele contestari sau interpretări eronate a normelor si consumurilor de simbol atașati informația respectivă. Sau modifica-ți caietul de sarcini.
Răspuns (6 iul 2021, 20:44):
Buna ziua! de aceasta raspunde persoana (licentiata) care a intocmit caietul de sarcini. Va rugam respectuos nu scrieti inafara orelor de lucru si cu citeva minute inainte de terminarea clarificarilor, o sa sesizam pe cei de la achizitii.md. Multumesc!
Da sa puneti deschiderea ofertelor duminica la ora 21, 15 cum o explicati?
Buna ziua! nu noi punem data, aceasta data o pune platforma automat! s-a dat intrebare cu citeva minute inainte de terminarea perioadei de clarificari si achizitii.md, automat au prelungit perioada de clarificari cu doua zile (s-a pus ora, la care a fost dat raspunsul ).
Transferul se poate face o sumă întreaga pentru toate loturile, sau transfer pentru fiecare lot in parte?
Răspuns (6 iul 2021, 11:42):
Buna ziua! Deoarece achizitia este pentru toate loturile impreuna si garantia pentru oferta se face pentru valoarea totala! Va rugam respectuos, sunati si intrebati, nu scrieti aici, pentru ca se prelungeste perioada de actualizare!
Va avertizam ca conform Legii 131 nu aveti dreptul sa dati explicatii individual prin telefon sau alt fel decit prin platforma de achizitii. Chiar si daca ati explicat ceva ce se refera la licitatie prin telefon sunteti obligati sa anutati ceilalti ofertanti ce intrebare a fost si cum ati raspuns. Ati avut asa caz atunci poftim conformativa Legei
Multumim.