Conform anunțului
suma planificată 187,501.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Printer | 20,834.00 MDL | 30200000-1 | Printer | 10 Bucata |
25.06.2021 - 31.12.2021 str. Aleea Gării, 6 |
Computere portabile | 166,667.00 MDL | 30200000-1 | Computere portabile | 10 Bucata |
25.06.2021 - 31.12.2021 str. Aleea Gării, 6 |
Buna ziua, La pozitia 2, Cartus(cartridge) de rezerva, Aveti nevoie de cartus original de rezerva? sau compatibil?
Daca original, atunci va rog sa indicati asta si in caietul de sarcini in descrierea produsului,
Cartusul de rezerva, urmează a fi compatibil cu modelul echipamentului care va fi propus de catre ofertanti.
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Nu este obligatoriu, deoarece prevederile menționate se referă la producatorii de echipamente electronice înregistrați în RM.
Garanția de bună execuție a contractului se cere la semnarea contractului de către operatorul economic desemnat căștigător. În anunțul de participare ați indicat ca document obligatoriu la depunerea ofertelor pe platformă. Deci, întrebarea e, cînd să vă prezetăm acest document bancar?
Garanția de bună execuție a contractului se va prezenta de către operatorul economic desemnat căștigător, la momentul semnării contractului.