Achiziție - Lucrari de reparatie capitala a cladirii Gimnaziului din s. Mereseni rnul Hincesti (Repetat)

Achiziție Instituția Publică Gimnaziul Mereșeni

Informație generală

Lucrari de reparatie capitala a cladirii Gimnaziului din s. Mereseni rnul Hincesti (Repetat)
1,600,000.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1622714431584

Lucrari de reparatie capitala a cladirii Gimnaziului din s. Mereseni rnul Hincesti (Repetat)


COP
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
03/06/2021 13:06
clarificări
08/06/2021 14:00
depunere
16/06/2021 14:00
deschidere oferte
16/06/2021 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 03/06/2021 10:01
Surse proprii

suma planificată 1,600,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,600,000.00 MDL 45200000-9 Lucrari de reparatie capitala a cladirii Gimnaziului din s. Mereseni rnul Hincesti (Repetat) 1 Unitate 28.06.2021 - 27.08.2021
I.P Gimnaziul Mereșeni

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Documentatia standardbiddingDocumentsAchizițieDocumentatie03/06/2021 13:06Descarca
DUAEeligibilityCriteriaAchizițieDUAE03/06/2021 13:06Descarca
AnunttenderNoticeAchizițieAnunt03/06/2021 13:06Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anunt de participare
pentru Achiziție
03.06.2021 22:30

Faceti va rog modificarile de rigoare in pct.13 din anunt. Modificati termenul de achitare a lucrarilor executate sa fie unul rezonabil atit pentru autoritatea contractanta cit si pentru operatorii economici.Conform legislatiei ( In limitile alocarilor bugetare pe anul de gestiune 2021 in decurs de 20 zile din momentul primiri facturii fiscale si proceselor verbale de executie). Scrieti niste aberatii de care antreprenorii sunt socati. Abuzati de functiile publice si introduceti niste conditii fantastice (fara substrat lega) in care operatorii economici sunt ca bancile care va crediteaza lucrarile.Ce inseamna pct.13 Modalităţi de plată: Achitarea se va efectua prin transfer, in decurs de 90 zile de la efectuarea de către investitor a auditului, în vederea recepționării lucrărilor executate din punct de vedere cantitativ si calitativ și semnarea procesului verbal de recepție finală. Antreprenorul trebuie sa investeasca banii sai timp de 2 luni sa execute lucrari, apoi sa va mai astepte 3 luni pe voi niste incompetenti de la raion sa veniti sa faceti audit la calitate si cantitate... unde so mai vast asa prostii?????
Studiati legile si regulamentele ce tin de achizitiile publice de lucrari ca sunteti aberanti....
Modificati punctul 26. Termenul de garanție a lucrărilor: minimum 3 ani din momentul semnării procesului verbal de recepție finală; Cum puteti cere dupa receptia finala cind in contractul de achizitie de lucrari adoptat in documentatia standarta aprobata prin Ordinul nr. 176 din 5 octombrie 2018 Ministerul Finantelor este expres stipulat ca termenul de garantie curge din momentul semnarii procesului verbal de receptie la TERMINAREA LUCRARILOR.

3. VALOAREA LUCRĂRILOR ŞI MODALITĂŢILE DE PLATĂ

3.1 Valoarea lucrărilor ce reprezintă obiectul prezentului contract este de ___________________________lei MD, inclusiv __________ TVA lei MD. (suma cu cifre şi litere) (suma cu cifre şi litere)

3.2 Achitările vor fi efectuate prin transfer în baza facturilor fiscale, după primirea proceselor - verbale de recepţie a lucrărilor executate, semnate şi acceptate de către Beneficiar.
3.3 Beneficiarul va verifica procesele verbale de recepție a lucrărilor executate în termen de 20 zile calendaristice de la primirea acestora de la Antreprenorul General.
3.4 Pentru demararea lucrărilor Beneficiarul va achita în avans 10% anual din suma alocațiilor anuale estimate în contract.
3.5 Plata facturii finale se va face imediat după verificarea şi acceptarea situaţiei de plată definitive
de către Beneficiar. Dacă verificarea se prelungeşte din diferite motive, dar în special datorită unor eventuale litigii, contravaloarea lucrărilor care nu sînt în litigiu va fi plătită imediat.
3.6 Lucrările nu vor fi considerate finalizate pînă cînd procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor nu va fi semnat de comisia de recepţie, care confirmă că lucrările au fost executate conform contractului.
3.7 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.06.2021 13:54

Sursa alocațiilor bugetare/banilor publici și perioada bugetară: Alte surse

Proiect: Îmbunătățirea condițiilor educaționale, din programul de grant pentru proiectele securității umanitare Kusanone, finanțat de Ambasada Japoniei din Republica Moldova

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Lucrari de reparatie capitala a cladirii Gimnaziului din s. Mereseni rnul Hincesti (Repetat)
03.06.2021 22:26

MINISTERUL FINANȚELOR
ORDIN Nr. 176
din 05-10-2018
cu privire la aprobarea Documentației standard
pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări
Studiati va rog legile si corectati anuntul.. nu abuzati de functii

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.06.2021 13:54

Documentatia standard este elaborate conform prevederilor legale

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
08.06.2021 13:11

poz 53 IA23A, filtru de combustibil lichid Utilaj, ce ati avut in vedere?
La capitolil 3 Utilaj tehnologic, nu este inclus acest filtru. Sa-l includem noi?
Cum procedam?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.06.2021 13:53

Includeti.

Denumirea ,,Atstoinic”

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrari de reparatie capitala a cladirii Gimnaziului din s. Mereseni rnul Hincesti (Repetat) 1,600,000.00 MDL
16/06/2021 10:23
938,704.03 MDL
16/06/2021 11:20
1,020,000.92 MDL
15/06/2021 18:05
1,025,857.63 MDL
15/06/2021 15:01
1,199,469.89 MDL
15/06/2021 17:44
1,384,664.24 MDL
15/06/2021 15:58
1,407,038.85 MDL
16/06/2021 10:45
1,505,189.58 MDL