Construcția rețelei de aducțiune, stației de pompare, rezervoarelor de apă, sat. Ghidighici, str. Ștefan cel Mare, str. B. Glavan, str. D. Cantemir, str. 9 Mai, str. Victoriei, str. Fundul Văii, str. Sărăturii, str. Frunze, str. Ponoare, str. P. Bulgaru, str. Viilor. (Etapa I)
suma planificată 10,309,070.83 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
10,309,070.83 MDL | 45200000-9 | Construcția rețelei de aducțiune, stației de pompare, rezervoarelor de apă, sat. Ghidighici, str. Ștefan cel Mare, str. B. Glavan, str. D. Cantemir, str. 9 Mai, str. Victoriei, str. Fundul Văii, str. Sărăturii, str. Frunze, str. Ponoare, str. P. Bulgaru, str. Viilor. (Etapa I) | 1 Bucata |
31.05.2021 - 30.12.2023 A. Mateevici 2 |
Buna ziua concretizati codul la pozitia 187, ( Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I))?
Folosiți codul AcE14A1 la poziția 187
Poz 209_Hidrant D125 H=1000 mm - specificati tipul ? ( Retele exterioare de apa. Sistema A1 (Transa I))
Hidrant subteran
poz 13 si 14 din Retele exterioare de apa. Sistema A1.2 (Transa II) sunt identice, asa trebuie sa fie sau a-ti incurcat diametrele la Teu suport cu flanse pentru HI D ?
Sunt identice
Retele exterioare de apa. Sistema A1.2 (Transa II) -poz 142,143,144 si 145 specificati tipul hidrantului (suprateran / subteran) ????
Hidrant subteran
Explicati cerintele de calificare din punctul 17 ??? *****Experienta in domeniu - demonstrate prin contractul de munca !!!!
Trebuie să demonstreze experiența în cadrul ofertantului de minim 1 an (confirmate prin contractul de muncă).
Reeșind din punctul 21 finanțarea conform planului prezentat va eșua?
Linie creditată în sumă de 75% din valoarea estimată
p.15-ce diametru are?
1/2 sau d 15mm
Spuneți vă rog câte zile trebuie să mai treacă ca sa ne oferiți informația solicitată, sau Primăria Ghidighici nu activează în perioada sărbătorilor ?
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.
In ne oferirea raspunsurilor este un siretlic. Raspunsul va fi dat dupa 9 zile de le publicare ca sa nu puteti comtesta documentatia si caietul de sarcini. Va recomand sa depuneti contestatie iar in caz ca va fi primit raspunsul o retrageti
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.
Primăria Ghidighici - cum credeți e corectă abordarea DVS?
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.
Justificați cerințele de calificare din punctul 17, în baza cărui articol din Legea Nr.131 din 03-07-2015?
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Confirmare în scris și Regimul de confidenţialitate – DVS îndepliniți acestă obligațiune pe platforma de achiziții?
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Pentru a îndeplini cerințele respective e nevoi de minim 2 luni, pentru toate procedurele bancare, pe câd de la perioada de actualizare (06-04-21) până la depunere (21-05-21) sunt 22 zile calendaristice – spuneți care e șiretlicul?
Centrul Național Anticorupție – monitorizează această licitație?
Pct. 21 din anuntul de participare
Ținem să vă informăm că conform art. 21 alin. (1) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice „(1) Demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi:
a) declaraţii bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
b) rapoarte financiare sau, în cazul în care publicarea acestor rapoarte este prevăzută de legislaţia ţării în care este stabilit ofertantul/candidatul, extrase din rapoartele financiare;
c) declaraţii privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sînt disponibile. În acest ultim caz, autoritatea contractantă are obligaţia de a lua în considerare şi data la care operatorul economic a fost înfiinţat sau şi-a început activitatea comercială.”
În cazul în care dvs. veți face o analiză complexă a anunțului de participare veți constata că cerințele stabilite nu încalcă prevederile normative menționate, cu atât mai mult reieșind din faptul că finanțarea proiectului este stabilită pentru o perioadă de trei ani urmează să ne asigurăm că ofertanții vor fi capabili să execute lucrarea în termenul stabilit și practic din contul resurselor proprii, la stabilirea cerinței ne am ghidat de prevederile lit. a) din articolul menționat.
Inclusiv la caz ținem să menționăm că art. 7 din Legea nr. 131/2015 la lit.a) prevede că „Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii:
a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante;
Astfel, reieșind din scopul procedurii de achiziție publică satisfacerea necesităților locuitorilor satului, nu dorim ca la procedura de achiziție publică să participle o companie care nu dispune de resurse financiare suficiente pentru execuția contractului, (deține mapă și stilou) respectiv solicităm respectuos să îndepliniți condițiile stabilite, or acestea se încadrează în prevederile normative menționate mai sus.
Suplimentar, ținem să vă informăm că termenii au fost stabiliți cu respectarea prevederilor art. 47 alin. (2) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, inclusiv sistemul Mtender, nu permite stabilirea unor termene mai mici decît cei prevăzuți de legislația menționată. Cu atât mai mult autoritatea contractantă nu este obligată să elaboreze documentația de atribuire în vederea calificării tuturor operatorilor econoimici, or legea prevede că ofertanții urmează să demonstereze că au capacitate să execute un contract, respectiv atîta tip cît autoritatea contractantă nu încală legea nu este necesar să modifice cerințele stabilite pentru a califica un cerc de operatori economici
Experiența în domeniu - demonstrate prin contractul de munca, DVS vă conformați COD Nr.154 din 28-03-2003 ?
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
…d) să permită accesul la datele personale ale salariatului doar persoanelor împuternicite în acest sens – prezentați dovezi legale? - conform carui articol din Legea Nr.133 din 08-07-2011?
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Justificați cerințele de calificare din punctul 17, în baza cărui articol din Legea Nr.131 din 03-07-2015?
Pct. 17 din anunțul de participare
Conform art. 22 alin.(3) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice
În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele:
a) lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit;
b) informaţii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al cărui angajament de participare a fost obţinut de către candidat/ofertant, în special pentru asigurarea controlului calităţii;
c) informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru execuţia lucrărilor, dacă acestea nu reprezintă factori de evaluare stabiliți conform prevederilor art. 26 alin. (7);
d) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;
e) dacă este cazul, informaţii privind măsurile de protecţie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica în timpul îndeplinirii contractului;
f) declaraţia referitoare la utilajele, instalaţiile, echipamentele tehnice de care va dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului;
g) informaţii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intenţia să o subcontracteze.
Astfel, în cazul în care veți studia prevederile normative menționate mai sus o să constați că autoritatea contractantă în conformitate cu lit. b) și c) din alinatul menționat este în drept să solicite date despre persoanele angajate, or este cunoscută practica operatorilor economice de a utiliza certificatele de competențe ale acestora fără să cunoască persoanele despre acest fapt, (descărcate de pe platforma Mtender), inclusiv achitarea la necesitate a salariilor în plic.
Ce ține de prevederile Legii cu privire la date cu carcter personal la care face ți trimitere ținem să vă informăm că legea menționată prevede depersonalizare datelor cu caracter personal, respectiv sunteți în drept să depersonalizați datele care considerați că constituie date cu caracter personal și să nu tergiversați procedura de achiziție publică.
Cu referire la faptul dacă asigurăm s-au nu secretul pe platforma de achiziții, vă informă că odată ce un operator economic dorește să contracteze resurse bugetare urmează să cunoască că achizițiile publice sunt guvernate de principiul transparenței prevăzut la articolul 7 din Legea nr. 131/2015, respectiv totul este public pentru toți, ofertele pot fi vizualizate de toți participanții la procedură și restul doritori, inclusiv pentru a se asigură că grupul de lucru respectă tratamentul egal față de ofertanți la atribuirea contractului și utilizează eficient banii publici.
Va rugam si noi sa dati raspuns la toate intrebarile solicitate
Nu este subiect de intrebare.
DVS nu ati dat raspuns la intrebari pina astazi dimineata si ziceti de noi - să nu tergiversați procedura de achiziție publică??? Serios Anulati plocedura si modificati conditile daca sunteti cinstiti!!!
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Justificați cerințele de calificare din punctul 21, în baza cărui articol din Legea Nr.131 din 03-07-2015 sau din alta Acte Legale?
Vă rugăm să vă conformați cerințelor autorității contractante.Vă informăm că conform art.35 alin.(1)lit.b din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, termenul limită de depunere a clarificărilor este de 6 zile, de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, respectiv nu v-ați încadrat în termenul de depunere a clarificărilor. Totodată solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică
Specificaţi vă rog specia de arbori solicitaţi (foioase, conifere etc.) pentru a fi plantaţi în poz. 16 din devizul 21-17-A-PG-7-1 Platforma A. Amenajari de teren.
Solicităm să respectați prevederile caietului de sarcini și să nu tergiversați procedura de achiziție publică care a fost întocmită în conformitate cu Legislația Republici Moldova.