Achiziție - Utilaj tehnologic pentru cantina școlară

Achiziție IP Liceul Teoretic Alecu Russo Cojusna

Informație generală

Utilaj tehnologic pentru cantina școlară
275,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1618814451121

Utilaj tehnologic pentru cantina școlară


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
19/04/2021 09:47
clarificări
02/05/2021 12:42
depunere
05/05/2021 12:42
deschidere oferte
05/05/2021 12:42
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 19/04/2021 06:41
Trezoreria de Stat

suma planificată 275,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Veselă pentru gătit 8,000.00 MDL 39100000-3 Veselă pentru gătit 7 Bucata 09.05.2021 - 30.12.2021
str. Mihai Viteazul 38
Mobilier pentru cantina școlară 68,500.00 MDL 39100000-3 Mobilier pentru cantina școlară 12 Bucata 09.05.2021 - 30.12.2021
str. Mihai Viteazul 38
Dedurizator pentru apă 2,500.00 MDL 39100000-3 Dedurizator pentru apă 1 Bucata 09.05.2021 - 30.12.2021
str. Mihai Viteazul 38
Hotă 22,500.00 MDL 39100000-3 Hotă 2 Bucata 09.05.2021 - 30.12.2021
str. Mihai Viteazul 38
Tehnică de uz casnic pentru cantina școlară 173,500.00 MDL 39100000-3 Tehnică de uz casnic pentru cantina școlară 10 Bucata 09.05.2021 - 30.12.2021
str. Mihai Viteazul 38

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
declaratie_ro.docbiddingDocumentsAchizițiedescription30/04/2021 12:42Descarca
duae utilaj tehnologic.docbiddingDocumentsAchizițiedescription30/04/2021 12:42Descarca
duae utilaj tehnologic.docbiddingDocumentsAchizițiedescription29/04/2021 16:55Descarca
anunt_de_participare utilaj tehnologic.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription29/04/2021 16:54Descarca
documentatia_standard utilaj tehnologic.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription28/04/2021 17:12Descarca
anunt_de_participare utilaj tehnologic.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription28/04/2021 17:12Descarca
anunt_de_participare utilaj tehnologic.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription19/04/2021 09:47Descarca
duae utilaj tehnologic.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription19/04/2021 09:47Descarca
caiet de sarcini utilaj tehnologic.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription19/04/2021 09:47Descarca
caiet de sarcini utilaj tehnologic.signed.pdftechnicalSpecificationsDedurizator pentru apădescription19/04/2021 09:47Descarca
caiet de sarcini utilaj tehnologic.signed.pdftechnicalSpecificationsTehnică de uz casnic pentru cantina școlarădescription19/04/2021 09:47Descarca
caiet de sarcini utilaj tehnologic.signed.pdftechnicalSpecificationsHotădescription19/04/2021 09:47Descarca
caiet de sarcini utilaj tehnologic.signed.pdftechnicalSpecificationsMobilier pentru cantina școlarădescription19/04/2021 09:47Descarca
documentatia_standard utilaj tehnologic.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription19/04/2021 09:47Descarca
caiet de sarcini utilaj tehnologic.signed.pdftechnicalSpecificationsVeselă pentru gătitdescription19/04/2021 09:47Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Garanţia pentru ofertă
pentru Achiziție
19.04.2021 10:51

indicati va rugam rechizitele bancare pentru tramsferul garantiei

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.04.2021 14:40

Mulțumim pentru sugestie, ne vom limita la completarea formularului F 3.2 (garanția bancară).

... afișează tot conținutul

Termenul de livrare
pentru Achiziție
19.04.2021 10:52

volumul de achizitie este unul important, de aceea solicităm respectuos extinderea termenului pina la 45-60 zile, reieșind din circumstanțe pandemice exista impedimente logistice. mulțumimim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.04.2021 13:43

Reieșind din faptul că, în urma executării lucrărilor de reparații capitale în cadrul proiectului PRIM, septembrie-octombrie 2021, elevii urmează a fi transferați în blocul de studii renovat și va fi categoric necesară alimentația elevilor, termenul de livrare a utilajului tehnologic nu poate fi extins.

... afișează tot conținutul

Certificatul de conformitate / ISO9001
pentru Achiziție
19.04.2021 10:53

intru nu a limita acces la achizitie, va rugam sa indicați sintagma - certificat confirmă asigurarea unui nivel corespunzător de calitate - (fiindcă in așa mod nu o sa găsiți ca temei de a refuza un OE daca nu prezinta neapărat ISO, deci o sa evitați contestații fondate) in baza LP131/2015 al. (2) art. 23 În conformitate cu principiul recunoașterii reciproce, in cazul în care operatorul economic nu deține un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligația de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.04.2021 13:47

Vă mulțumim pentru sugestie, dar nu considerăm necesară această modificare.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini neconform
pentru Achiziție
19.04.2021 10:56

dat fiind faptul ca ati indicat caracteristici exacte, care fac referire la anumite modele, recomandam sa introduceti sintagma - echivalent/analog cu ... - iar parametri ca dimensiuni, putere etc. trebuie indicate ca intervale de mărimi, sau +/-, ca sa ne conformam LP131/2015 art. Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, al. (6) Specificațiile tehnice nu vor face referinţă la o anumită marcă comercială sau la un anumit agent economic Al (9) art. 37 Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici. De altfel vom contesta in baza Articolul 82. Dreptul la contestare a documentatiei de atribuire, cu privire la: • cerinţele cu privire la experienţa similară, criterii de calificare, specificaţii tehnice; • lipsa unui răspuns clar, complet şi fără ambiguităţi din partea AC, la solicitările de clarificări vizând prevederile documentației de atribuire; • impunerea de clauze contractuale inechitabile sau excesive.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.04.2021 14:11

Vă mulțumim pentru sugestii.
Modificarea parametrilor:
interval maxim al dimensiunilor +/- 5 mm;
intervalul maxim a puterii nominale +/- 0,5 kw

... afișează tot conținutul

Documente obligatorii
pentru Achiziție
19.04.2021 11:10

solicitam sa introduceți cerința obligatorie de posesie a nr. de înregistrare a OE in Lista producătorilor de deșeuri electrice și electrocasnice, conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.04.2021 13:49

Vă mulțumim pentru sugestie, vom insista pe această cerință obligatorie la livrarea utilajului.

... afișează tot conținutul

numărul de înregistrare din „Lista producătorilor”
pentru Achiziție
19.04.2021 14:17

este tardiv sa cereți la livrare, fiindcă conform HG212/2018 art. 46 Producătorii existenți pe piață au obligația de a se înregistra în Lista producătorilor în termen de trei luni de la data intrării în vigoare a prezentului Regulament, primind un număr de înregistrare. de aceea includeți cerința, ca sa nu suportați consecințe din art. 154 CС218/2008. mulțumim de înțelegere.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

19.04.2021 16:58

Vă mulțumim pentru sugestie, vom insista pe această cerință obligatorie la livrarea utilajului.

... afișează tot conținutul

Garanţia pentru ofertă
pentru Achiziție
19.04.2021 14:45

in documentația standard 3.2. ați lăsat opțiunea de transfer bancar, atunci fie completați rechizite, fie lăsați doar cerința Garanție pentru ofertă (emisă de o bancă comercială) - de altfel rămânem confuzi...

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.04.2021 13:51

Garanția pentru ofertă(emisă de o bancă comercială)

... afișează tot conținutul

1 Masă din inox cu poliță 1500x450x500
pentru Mobilier pentru cantina școlară
21.04.2021 15:34

inaltimea 500?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.04.2021 15:32

Da

... afișează tot conținutul

Participanți

Veselă pentru gătit 8,000.00 MDL
03/05/2021 18:35
6,553.15 MDL
Ofertă acceptată
Mobilier pentru cantina școlară 68,500.00 MDL
03/05/2021 18:36
45,284.17 MDL
Ofertă acceptată
04/05/2021 10:52
56,592.00 MDL
Dedurizator pentru apă 2,500.00 MDL
03/05/2021 18:34
1,503.37 MDL
Ofertă acceptată
05/05/2021 10:03
2,000.00 MDL
Hotă 22,500.00 MDL
03/05/2021 18:36
17,047.10 MDL
Ofertă acceptată
Tehnică de uz casnic pentru cantina școlară 173,500.00 MDL
04/05/2021 10:51
125,526.00 MDL
Ofertă acceptată
03/05/2021 18:35
133,383.63 MDL
04/05/2021 17:20
140,940.00 MDL