Achiziție - Lucrări de reparaţie curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Buiucani

Achiziție Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie

Informație generală

Lucrări de reparaţie curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Buiucani
8,781,959.16 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1618464629683

Lucrări de reparaţie curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Buiucani


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
15/04/2021 09:35
clarificări
02/05/2021 16:11
depunere
09/05/2021 12:41
deschidere oferte
09/05/2021 12:41
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 15/04/2021 05:31
Trezoreria de Stat

suma planificată 8,781,959.16 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
8,781,959.16 MDL 45200000-9 Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice 1 Bucata 10.05.2021 - 31.12.2021
str. S.Lazo,18 mun. Chişinău

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare buiucani .semnat (1).pdfbiddingDocumentsLucrări de reparaţie curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Buiucanidescription15/04/2021 18:42Descarca
declaratie_ro.docbiddingDocumentsAchizițiedescription15/04/2021 09:35Descarca
anunt de participare buiucani.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparaţie curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Buiucanidescription15/04/2021 09:35Descarca
duae.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparaţie curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Buiucanidescription15/04/2021 09:35Descarca
caiet de sarcini buiucani.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparaţie curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Buiucanidescription15/04/2021 09:35Descarca
documentatia_standard_lucrari buiucani.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparaţie curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Buiucanidescription15/04/2021 09:35Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
28.04.2021 17:44

În caiet de sarcini sunt incluse poziții cu simbol de norme DI18G și prevăd utilaje specializate cu unitate de măsură h-ut. Din ce considerente s-a decis o astfel de modalitate de contractare a lucrărilor și nu una bazată pe volume de lucrări necesare execuției. Ca de exemplu (raporturile între ore buldoexcavator si tone de pămînt transportat diferă esențial de la o locație la alta 40 ore /218tn și 140 ore/ 650 tn.?) La ce fel de lucrări vor fi antrenate utilajele? Acestea nu se regăsesc în caiet de sarcini? Cum și de cine va fi efectuată evidența orelor lucrate, stabilite sarcinile? Ce acte va fi nevoit să prezinte executorul la achitarea lucrărilor pentru a confirma orele lucrate?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.04.2021 16:06

S-a decis de a folosi astfel de unitate de masura reiesind din potentiala complexitate a lucrarilor reflectate in caietul de sarcini, oferind posibiliatea de a antrena utilajul de buldoexcavator pe toata perioada executiei lucrarilor.

Aceasta modalitate de contrctare a lucrarilor a fost adoptata din considerentele ca buldoexcavatorul este un utilaj mutifnctional si nu este limitat doar la un tip de lucrare specifica. Astfel a fost oferita posibilitatea de a facilita executia lucrarilor pe mai multe componente, in functie de metoda de organizare a lucrarilor de catre Antreprenor, in eficientizarea si urgentarea lucrarilor de reparatie. Raporturile intre ore si volum transportat nu sunt direct proportionale, unele incarcari fiind executate manual, unele deseuri fiind descarcate din freza direct in autobasculanta, precum si ipoteza ca un numar de ore a buldoexcavatorului va fi utilizat pentru alte lucrari decat cele destinate pentru incarcarea deseurilor.

Utilajele vor fi antrenate in conformitate cu caietul de sarcini.

Evidenta orelor va fi efectuata de catre antreprenor si contrasemnate de catre reprezentantul beneficiarului sau responsabil tehnic din partea beneficiarului, după caz, la procesele verbale fiind anexate rapoarte cu volume, ore si consum de motorina-zi.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.04.2021 08:19

În urma examinării șantierului am constata că situația în teren (suprafețe carosabil, trotuar, parcări) nu corespunde cu cele din caietul de sarcini. În realitate unele lipsesc și necesită amenajări noi. Publicați vă rog planurile/schitele, conform cărora vor fi executate amenajări noi.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.04.2021 16:11

Documentatia standard pentru licitatie a fost elaborata in conformitate cu Legea nr. 131/2015, Legea nr. 163/2010, Legea nr. 721/2010, in limitele scopului obiectului licitat.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.04.2021 08:28

Interesantă modalitate "de a facilita executia lucrarilor pe mai multe componente, in functie de metoda de organizare a lucrarilor de catre Antreprenor." din bani publici! Conform căruia act normativ sa ajuns la această decizie de facilitare a antreprenorului? Reiterăm sunt dublari de volume sau în caiet de sarcini nu sunt reflectate toate lucrările ce urmează a fi executate!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.04.2021 16:11

Volumele se vor achita in baza procerselor verable de lucrari executate de facto.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.04.2021 09:33

Conform HG 669 din 27.05.2016 ” caiet de sarcini – documentaţie scrisă, parte componentă a documentaţiei de atribuire, care detaliază condiţiile tehnice de execuţie a lucrărilor, cerinţele faţă de calitatea materialelor, standardele şi reglementările tehnice aplicabile, protecţia mediului, protecţia muncii, tehnologiile, transporturile pe şantier, inspecţiile, testele, verificările, modificările, măsurătorile etc.;” Tot odată punct 32 prevede ” Caietul de sarcini este parte integrantă din proiectul tehnic de execuţie verificat, avizat şi aprobat potrivit prevederilor legale. Pentru asigurarea unor informaţii complete, necesare în vederea elaborării ofertei tehnice, documentaţia minimală trebuie să conţină caietele de sarcini pe specialităţi, liste cuprinzînd cantităţi de lucrări, precum şi planşele principale ale obiectelor.” Astfel avind in vedere prevederile art 45. 3) „este asigurată elaborarea, verificarea şi aprobarea, în modul stabilit, a documentaţiei de proiect şi deviz”, solicităm publicarea raportului de verificare a devizului beneficiaruli. În cazul unui raspuns formal ne rezervăm deptul de a contesta procedura dată.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.04.2021 16:12

Documentatia standard pentru licitatie a fost elaborata in conformitate cu Legea nr. 131/2015, Legea nr. 163/2010, Legea nr. 721/2010, in limitele scopului obiectului licitat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparaţie curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Buiucani 8,781,959.16 MDL
08/05/2021 13:37
7,877,625.00 MDL
Ofertă acceptată
07/05/2021 14:51
8,112,981.49 MDL
09/05/2021 12:31
8,151,897.59 MDL
06/05/2021 15:02
8,369,895.50 MDL