Achiziție - Lucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocana

Achiziție Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie

Informație generală

Lucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocana
12,679,579.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1618421910209

Lucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocana


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
14/04/2021 21:13
clarificări
02/05/2021 16:14
depunere
08/05/2021 14:14
deschidere oferte
08/05/2021 14:14
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 14/04/2021 17:39
Trezoreria de Stat

suma planificată 12,679,579.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
12,679,579.00 MDL 45200000-9 Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice 1 Bucata 08.05.2021 - 31.12.2021
str. S.Lazo,18 mun. Chişinău

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare ciocana (2).pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocanadescription15/04/2021 19:45Descarca
anunt de participare ciocana.semnat (1).pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocanadescription15/04/2021 18:44Descarca
duae_nou.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocanadescription14/04/2021 21:13Descarca
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocanadescription14/04/2021 21:13Descarca
anunt de participare.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocanadescription14/04/2021 21:13Descarca
caiet de sarcini sect.ciocana.semnat.pdfbiddingDocumentsLucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocanadescription14/04/2021 21:13Descarca
declaratie_ro.docbiddingDocumentsAchizițiedescription14/04/2021 21:13Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
28.04.2021 18:06

În caiet de sarcini sunt incluse poziții cu simbol de norme DI18G și prevăd utilaje specializate cu unitate de măsură h-ut. Din ce considerente s-a decis o astfel de modalitate de contractare a lucrărilor și nu una bazată pe volume de lucrări necesare execuției. Raporturile între ore buldoexcavator si tone de pămînt transportat diferă esențial de la o locație la alta, ca de exemplu 110 ore /272 tn și 90 ore/ 89 tn.? Tot odată fiind inclusă si poziția TsH92B pentru toată cantitatea de pămînt transportat, nu este cumva o dublare de lucrări? Dacă nu, la ce fel de lucrări vor fi antrenate utilajele? Ele nu se regăsesc în caiet de sarcini? Cum și de cine va fi efectuată evidența orelor lucrate, stabilite sarcinile? Ce acte va fi nevoit să prezinte executorul la achitarea lucrărilor pentru a confirma orele lucrate?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.04.2021 16:08

S-a decis de a folosi astfel de unitate de masura reiesind din potentiala complexitate a lucrarilor reflectate in caietul de sarcini, oferind posibiliatea de a antrena utilajul de buldoexcavator pe toata perioada executiei lucrarilor.

Aceasta modalitate de contrctare a lucrarilor a fost adoptata din considerentele ca buldoexcavatorul este un utilaj mutifnctional si nu este limitat doar la un tip de lucrare specifica. Astfel a fost oferita posibilitatea de a facilita executia lucrarilor pe mai multe componente, in functie de metoda de organizare a lucrarilor de catre Antreprenor, in eficientizarea si urgentarea lucrarilor de reparatie. Raporturile intre ore si volum transportat nu sunt direct proportionale, unele incarcari fiind executate manual, unele deseuri fiind descarcate din freza direct in autobasculanta, precum si ipoteza ca un numar de ore a buldoexcavatorului va fi utilizat pentru alte lucrari decat cele destinate pentru incarcarea deseurilor.

Utilajele vor fi antrenate in conformitate cu caietul de sarcini.

Evidenta orelor va fi efectuata de catre antreprenor si contrasemnate de catre reprezentantul beneficiarului sau responsabil tehnic din partea beneficiarului, după caz, la procesele verbale fiind anexate rapoarte cu volume, ore si consum de motorina-zi.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
29.04.2021 07:41

Pozitiile AcE07C includ capace din fonta noi, sau demontate anterior in pozitiile RpAcF01D1?
Daca capace noi, de care tip: B125 sau C250? Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.04.2021 16:08

Capacele vor fi ridicate la cota necesara in functie de situatia in teren. Capace noi vor fi montate in cazul cand sunt deteriorate sau lipsesc. Tipul capacului va fi C250, in caz daca nu se justifica altfel in functie de situatia in teren.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.04.2021 08:30

Interesantă modalitate "de a facilita executia lucrarilor pe mai multe componente, in functie de metoda de organizare a lucrarilor de catre Antreprenor." din bani publici! Conform căruia act normativ sa ajuns la această decizie de facilitare a antreprenorului? Reiterăm sunt dublari de volume sau în caiet de sarcini nu sunt reflectate toate lucrările ce urmează a fi executate!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.04.2021 16:14

Volumele se vor achita in baza procerselor verable de lucrari executate de facto.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.04.2021 08:20

În urma examinării șantierului am constata că situația în teren (suprafețe carosabil, trotuar, parcări) nu corespunde cu cele din caietul de sarcini. În realitate unele lipsesc și necesită amenajări noi. Publicați vă rog planurile/schitele, conform cărora vor fi executate amenajări noi.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.04.2021 16:14

Documentatia standard pentru licitatie a fost elaborata in conformitate cu Legea nr. 131/2015, Legea nr. 163/2010, Legea nr. 721/2010, in limitele scopului obiectului licitat.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.04.2021 09:35

Conform HG 669 din 27.05.2016 ” caiet de sarcini – documentaţie scrisă, parte componentă a documentaţiei de atribuire, care detaliază condiţiile tehnice de execuţie a lucrărilor, cerinţele faţă de calitatea materialelor, standardele şi reglementările tehnice aplicabile, protecţia mediului, protecţia muncii, tehnologiile, transporturile pe şantier, inspecţiile, testele, verificările, modificările, măsurătorile etc.;” Tot odată punct 32 prevede ” Caietul de sarcini este parte integrantă din proiectul tehnic de execuţie verificat, avizat şi aprobat potrivit prevederilor legale. Pentru asigurarea unor informaţii complete, necesare în vederea elaborării ofertei tehnice, documentaţia minimală trebuie să conţină caietele de sarcini pe specialităţi, liste cuprinzînd cantităţi de lucrări, precum şi planşele principale ale obiectelor.” Astfel avind in vedere prevederile art 45. 3) „este asigurată elaborarea, verificarea şi aprobarea, în modul stabilit, a documentaţiei de proiect şi deviz”, solicităm publicarea raportului de verificare a devizului beneficiaruli. În cazul unui raspuns formal ne rezervăm deptul de a contesta procedura dată.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

30.04.2021 16:14

Documentatia standard pentru licitatie a fost elaborata in conformitate cu Legea nr. 131/2015, Legea nr. 163/2010, Legea nr. 721/2010, in limitele scopului obiectului licitat.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație curentă în curţile blocurilor de locuit din sectorul Ciocana 12,679,579.00 MDL
08/05/2021 13:01
11,407,221.00 MDL
Ofertă refuzată
07/05/2021 20:23
11,852,951.95 MDL
Ofertă acceptată
06/05/2021 14:30
12,088,750.91 MDL
07/05/2021 15:16
13,034,423.78 MDL