Achiziție - Lucrări de reparație capitală/amenajare a Angarelor metalice pentru păstrarea tehnicii militare, unitatea militară mun. Chișinău

Achiziție AGENŢIA ASIGURARE RESURSE ŞI ADMINISTRARE PATRIMONIU A MINISTERULUI APĂRĂRII

Informație generală

Lucrări de reparație capitală/amenajare a Angarelor metalice pentru păstrarea tehnicii militare, unitatea militară mun. Chișinău
6,500,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1618232138961

Lucrări de reparație capitală/amenajare a Angarelor metalice pentru păstrarea tehnicii militare, unitatea militară mun. Chișinău


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
12/04/2021 16:04
clarificări
22/04/2021 09:00
depunere
04/05/2021 07:30
deschidere oferte
04/05/2021 07:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 12/04/2021 12:56
Trezoreria de Stat

suma planificată 6,500,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
6,500,000.00 MDL 45223210-1 Lucrări de reparație capitală/amenajare a Angarelor metalice pentru păstrarea tehnicii militare, unitatea militară mun. Chișinău 1 Reparatie conventionala 31.05.2021 - 22.10.2021
şos.Hînceşti 84

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia angare metalice.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription12/04/2021 16:04Descarca
lista cantitatilor de lucrari angare metalice.docbillOfQuantityAchizițiedescription12/04/2021 16:04Descarca
anunț de participare angare metalice.signed.pdftenderNoticeAchizițiedescription12/04/2021 16:04Descarca
duae angare metalice.doceligibilityCriteriaAchizițieDUAE (Formularul standard al Documentului Unic de Achiziţii European) Aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.72 din 11.06.2020, cu modificările ulterioare conform Ordinului Ministrului Finanțelor nr.146 din 24.11.2020, în corespundere cu cel plasat de Autoritatea contractantă. NOTĂ: În cazul prezentării unui alt model de formular, Oferta va fi respinsă.12/04/2021 16:04Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Criterii si cerințe de calificare
pentru Achiziție
14.04.2021 16:07

Buna ziua, in baza carui act normativ solicitati in Anuntul de Participare la Capitolul 19 - pozitia 26 ”Memoriu tehnic”, acest document se elaboreaza de catre proiectanti, eventual de catre beneficiar, antreprenorul este obligat sa execute lucrarile conform cerintelor de proiect si Caiet de sarcini, dar nu sa ebaboreze memorii tehnice. Prin urmare solicitam anularea acestei cerinte

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2021 16:14

Buna ziua. Punctul 10.2 din CAPITOLUL IV.„ CAIET DE SARCINI” stipulează că „Propunerea tehnică va fi structurată conform Caietului de sarcini şi va fi însoţită de un memoriu tehnic, în care se va descrie, în ordinea operaţiunilor executate, tehnologia şi metodele folosite (propuse) pentru realizarea lucrării, care trebuie să fie cel puţin la nivelul specificat de producătorii materialelor”. Punctul 10.3 al aceluiași capitol prevede că „în memoriul tehnic, se vor specifica materialele folosite cu menţionarea caracteristicilor tehnice ale acestora şi alte detalii pe care ofertanţii le consideră semnificative”. Prin urmare memoriul tehnic este o scurtă descrie tehnică, cum este dispus ofertantul să îndeplinească lucrările ofertate, în raport cu graficul de execuție, respectînd un sistem înalt al calității.

... afișează tot conținutul

Criterii si cerințe de calificare
pentru Achiziție
15.04.2021 11:52

Bună ziua!
E posibilă participarea la licitație a companiei de construcție care deține Manualul Calității dar nu și Certificare ISO?
În cazul unei asocieri, ambii asociați trebuie să dețină Certificat ISO?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2021 12:56

Bună ziua.
Potrivit Documentaţiei Standard pentru realizarea achiziţiilor publice de lucrări aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr.176 din 05.10.2018, Capitolul I Instrucţiuni pentru ofertanţi (IPO), pct.19.1 ,,În cazul unei asocieri, cerinţele solicitate pentru îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie referitoare la capacitatea de exercitare a activităţii profesionale şi cele referitoare la situaţia personală trebuie îndeplinite de către fiecare asociat”.

... afișează tot conținutul

documetatia de calificare
pentru Achiziție
15.04.2021 18:27

Act juridic eliberat de Autoritățile publice
competente ???? ( va rog specificati actul care aveti nevoie si de la care autoritate ) companiile in lichidare nu pot avea asa sume de bani lichizi ce ati solicitat....

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2021 18:33

Conform prevederilor Legii insolvabilității nr.149/2012, Ofertantul va prezenta documente doveditoare precum că nu se află în una din situațiile descrise. În acest sens este necesar să fie prezentat ,,Extrasul din registrul de Stat al persoanelor juridice” actualizat.

... afișează tot conținutul

Documentația de proiect
pentru Achiziție
15.04.2021 18:29

Buna ziua,e posibil de anexat proiectul de execuție?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2021 18:42

Bună ziua! Pentru examinarea Documentației de proiect, este stabilită ziua de luni (19 aprilie curent, începând cu orele 10.00), și ziua de miercuri (21 aprilie, începînd cu orele 10.00). Doritorii de a examina documentația trebuie să se înregistreze la numerele de contact indicate în anunțul de participare și documentația de concurs, pentru a putea fi comandate permise de acces pe teritoriu.

... afișează tot conținutul

documetatia de calificare
pentru Achiziție
15.04.2021 18:38

va solicitam respectuos sa indicati Legea nr.? unde se solicita pu executarea lucrarilor in constructie sa avem obligatoriu ISO45001,se cunoaste solicitare a certificatului de sanatate si securitate in munca pu administratori 8 ore si pentru persoana responsabila SSM 40 ORE dar ISO 45001 ?revizuiti cerintele. Din documentele indicate de calificare sunt care le are doar posibil compania care va interesaza ...absurd ?vom depune contestatie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.04.2021 18:58

Punctul 19 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638 din 26.08.2020, stipulează că „Autoritatea contractantă are dreptul de a stabili în documentația de atribuire condiții speciale de îndeplinire a contractului, prin care se urmărește obținerea unor efecte de ordin social sau în legătură cu protecția mediului și promovarea dezvoltării durabile”. Punctul 42 din același Regulament prevede că „stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. Prin urmare, avînd în vedere statutul, categoria, importanța și gradul de complexitate a obiectului supus reparației, Autoritatea contractantă a solicitat ca cerințe obligatorii – certificarea ofertantului cu Certificatele: Certificat ISO 9001 Sistemul de management al calității lucrărilor; Certificat ISO 45001 Sistemul de management al sănătății și securității ocupaționale, precum și Certificat ISO 14001 Sistemul de management al protecției mediului. Mai mult ca atât Certificatul ISO 45001 se eliberează, companiilor al cărui Obiect de activitate este din domeniul Lucrărilor constructive și se referă la certificarea operatorului economic la Sistemul de management al sănătății și securității ocupaționale, în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 45000:2018.

... afișează tot conținutul

Buna ziua
pentru Achiziție
16.04.2021 11:06

Care este valoarea devizului de proiect ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

16.04.2021 11:10

Buna ziua.
Valoarea devizului de proiect este de 7830 mii lei (inclusiv TVA)

... afișează tot conținutul

ISO450001
pentru Achiziție
16.04.2021 19:42

Care este sensul si care va fi impactul sau cum va influenta calitatea lucrarilor executate prin solicitarea certificatului ISO45001? Sau din start asemenea acte se solicita pentru a limita participarea la procedura de achizitie si a favoriza anumiti operatori economici?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

17.04.2021 08:49

Buna ziua.
La ziua de azi, Compartimentul „crotirea sănătății și securității în muncă” reprezintă o problemă actuală, accidentele de muncă, bolile profesionale, precum și alte tipuri de maladii fiind tot mai frecvent. Standardul ISO 45001 este unul dintre principalele sisteme, pe care companiile din toate sectoarele, mici sau mari, trebuie să le aplice.
Scopul principal al standardului ISO 45001 este de a minimiza problemele de siguranță la locul de muncă, de a elimina riscurile siguranței la locul de muncă, de a asigura respectarea de către întreprinderi a tuturor normelor și cerințelor privind securitatea și sănătatea în muncă, precum și de a arăta responsabilitatea angajatorilor de a menține motivația angajaților, cel mai valoros activ pentru întreprindere.
Reglementările legale privind securitatea și sănătatea în muncă (ocupațională) constituie un set de responsabilități juridice pentru toate companiile dar mai ales cele din domeniul construcțiilor, domeniu cu risc sporit pentru angajați. Pentru a respecta aceste reglementări legale și pentru a-și îndeplini obligațiile, întreprinderile trebuie să stabilească politici privind sănătatea și securitatea ocupațională. Întreprinderile care instituie și implementează sistemul de management al sănătății și securității ocupaționale din cadrul organismelor lor sunt certificate cu certificat ISO 45001. Acest document dovedește că entitatea respectă obligațiile legale relevante și funcționează în cadrul principiilor standard relevante.
Este foarte important ca companiile să utilizeze în mod activ sistemul de securitate și sănătate în muncă ISO 45001, precum și alte sisteme, cum ar fi sistemul de management al calității ISO 9001 și sistemul de management al mediului ISO 14001, pentru a gestiona complet sistemul.
Totodată, este de specificat faptul, că Agenția asigurare resurse și administrare patrimoniu a Ministerului Apărării, desfășoară procedurile de achiziție în cel mai transparent mod, aplicînd un tratament echidistant și egal tuturor operatorilor interesați și participanți la proceduri.

... afișează tot conținutul

Deviz
pentru Achiziție
20.04.2021 15:59

In ce an a fost calculat devizul de cheltuieli?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.04.2021 16:09

Calculele au fost estimate in anul curent.

... afișează tot conținutul

documetatia de calificare
pentru Achiziție
20.04.2021 17:03

Clarificati va rog cu ce data trebuie sa avem certificat fisc, bani lichizi ...si alte acte care se elibereaza in zile lucratoare daca avem licitatia pe data de 04.05.2021?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.04.2021 17:34

Actele cu termen de valabilitate, trebuie să fie valabile la ziua deschiderii ofertelor.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparație capitală/amenajare a Angarelor metalice pentru păstrarea tehnicii militare, unitatea militară mun. Chișinău 6,500,000.00 MDL
03/05/2021 22:59
4,895,720.87 MDL
Ofertă acceptată
03/05/2021 11:24
5,107,665.65 MDL
03/05/2021 19:25
5,119,734.38 MDL
03/05/2021 11:58
5,556,605.49 MDL
03/05/2021 14:43
5,763,613.99 MDL
30/04/2021 17:25
7,321,935.43 MDL
30/04/2021 08:42
7,349,924.54 MDL