Aparate de aer condiționat 9000 BTU - 51 buc
suma planificată 416,660.00 MDL
Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Bună ziua. Vă mulțumim pentru interesul acordat. Obligatoriu (pentru producătorii de echipamente electrice și electronice, conform pct. 111 din Regulamentul privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, aprobat prin HG nr. 212/2018). Vedeți anunțul de participare modificat!
Buna ziua. La caietul de sarcin propus cerem o explicatie mai detailata referitor la garantie si ce cuprinde aceasta. Cerem sa fie mentionat, ca daca se defecteaza aparatul din cauza autoritatii contractante sau daca este nevoie de reincarcat aparatul cu agent frigorific, aceste cheltueli sa fie achitate de autoritatea contractanta adaugator, plus piesele de schimb si cheltuelile de transport.
Va multumim anticipat.
Conform specificației tehnice solicitate în anunțul de participare:
Garanție la aparatele de aer condiționat -minim 3 ani de la producător + 2 ani suplimentar de la Vânzător (total 5 ani).
Pentru perioada de garanție, Vânzătorul se obligă să asigure constatarea unei defecțiuni în maximum 8 ore și remedierea defecțiunii în maxim 7 zile lucrătoare de la data reclamării acesteia de către Cumpărător . Constatarea și remedierea defecțiunii se va face la sediul Cumpărătorului, iar în cazul unor defecțiuni mai grave, echipamentul se va transporta la sediul Vânzătorului de către acesta. În cazul în care reparația echipamentelor va dura mai mult de 7 zile lucrătoare, Vânzătorul va asigura un echipament echivalent pentru perioada reparației echipamentului defectat.
În cazul imposibilității reparării echipamentului defectat, Vânzătorul se obligă să-l schimbe pe altul nou.
Deservirea garantată include costul detaliilor schimbate şi a lucrărilor efectuate.
Deci, pe perioada de garanție costul pieselor de schimb, asigurarea cu piese de schimb, costul serviciilor/lucrărilor efectuate și inclusiv cheltuielile de transport vor fi din contul Vânzătorului/Ofertantului.
Cine achita piesele si drumul cind se defecteaza din cauza autoritatii contractante, sau reincarcarea aparatelor?
Ceea ce scrieti mai sus, inseamna ca aveti nevoie de o licitatie pe viitor ce tine de deservirea echipamentului.
Si banii alocati la acest concurs nici de cum nu ajung pentru asa aparate cu asa parametri, si cu conditii ce ati inpus.
1. AGEPI are intenția de a achiziționa Echipamente calitative ce ar rezista în timp (cel puțin pentru perioada de garanție). Garanție pentru echipamentele achiziționate, va include înlocuirea pieselor defecte sau a dispozitivului integral, gratuit, cu condiția respectării condițiilor de exploatare conform manualului de utilizare, inclusiv serviciile de transport vor fi acoperite de vânzător/furnizor.
2. Scurgeri de agent frigorific pot avea loc la echipamente necalitative, sau din cauza instalării neprofesioniste sau utilizarea materialelor necalitative. Astfel, în perioada de garanție, înlăturarea scurgerilor agentului frigorific din cauza instalărilor/materialelor necalitative și suplinirea acestuia se va face din contul vânzătorului/furnizorului gratuit.