Achiziție - Echipament tehnic

Achiziție Primăria municipiului Chișinău

Informație generală

Echipament tehnic
3,622,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1617264514117

Echipament tehnic


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
01/04/2021 11:17
clarificări
14/04/2021 14:02
depunere
19/04/2021 14:02
deschidere oferte
19/04/2021 14:02
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 01/04/2021 08:26
Trezoreria de Stat

suma planificată 3,622,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Imprimante MFP 374,000.00 MDL 30200000-1 Imprimante MFP 55 Bucata 18.04.2021 - 29.06.2021
Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Imprimante A3 168,000.00 MDL 30200000-1 Imprimante A3 3 Bucata 18.04.2021 - 29.06.2021
Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Scanere 220,000.00 MDL 30200000-1 Scanere 25 Bucata 18.04.2021 - 29.06.2021
Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Laptopuri 300,000.00 MDL 30200000-1 Laptopuri 15 Bucata 18.04.2021 - 29.06.2021
Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Calculatoare desktop 2,560,000.00 MDL 30200000-1 Calculatoare desktop 160 Bucata 18.04.2021 - 29.06.2021
Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini.pdf01/04/2021 13:17Descarca
anunt de participare.pdftenderNoticeAchizițieanunt de participare.pdf01/04/2021 13:09Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia standard.docx01/04/2021 13:09Descarca
anunt de participare.pdftenderNoticeAchizițieanunt de participare.pdf01/04/2021 11:17Descarca
declaratie.docbiddingDocumentsAchizițiedeclaratie.doc01/04/2021 11:17Descarca
caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini.pdf01/04/2021 11:17Descarca
documentatia standard.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentatia standard.docx01/04/2021 11:17Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchizițieduae.doc01/04/2021 11:17Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Pret
pentru Imprimante A3
01.04.2021 12:26

Buna ziua.Care este valoarea estimata la Lotul 5? In caietul de sarcini este suma de 16 800.00 MDL, dar in Achizitie este suma de 168 000.00 MDL. Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.04.2021 13:24

Buna ziua!
Suma de 168 000.00 lei.

... afișează tot conținutul

Documente obligatorii
pentru Imprimante MFP
01.04.2021 15:01

Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.04.2021 16:25

Buna ziua!
Acest document se include la punctul 15, nr. 10 din Anuntul de participare

... afișează tot conținutul

Wi-fi optional , bluetooth ogligatoriu
pentru Calculatoare desktop
05.04.2021 16:19

Buna ziua , la tipul de comunicatii ati indicat wifi optional , iar bluetooth obligatoriu. Va aducem la cunostinta ca aceste 2 tipuri de conecxiune sunt pe acelasi modul si daca este prezent macar unul din ele, atunci va fi si celalat prezent. Daca conexiunea bluetooth nu este necesara , indicati va rog si la wi-fi si la bluetooth optional.
Daca aveti nevoie de acesta conexiuni , atunci indicati la ambele tipuri - obligatoriu.
Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 10:08

Buna ziua!
Noi avem nevoie de bluetooth obligatoriu, wi-fi este optional.

... afișează tot conținutul

Termenul valabilitatea ofertei? si contractului
pentru Achiziție
06.04.2021 11:14

O zi buna! Indicați în invitația dvs. „oferta este valabilă 60 de zile”, iar „contractul este valabil până la 30 iunie 2021”. Se poate întâmpla ca doar 10-15 zile să rămână pentru furnizarea de echipamente, în timp ce 90 de zile sunt cu adevărat necesare în această perioadă a pandemiei. Vă rugăm să ajustați termenii. Mulțumesc anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 10:09

Buna ziua!
Contractul se semneaza in decurs de 6 zile de la desemnarea cistigatorului, si sunt doua luni la dispozitie pentru livrarea bunurilor.

... afișează tot conținutul

Termen de livrare prea mic
pentru Achiziție
07.04.2021 16:59

Stimate AC , va rugam sa indicati un termen real de livrare pentru tehnica de calcul solicitata, in special pentru Calculatoare si Notebook-uri , avind in vederea starea pandemica si dificitul de componente la cei mai mari producatorii ca : Lenovo, Dell , HP, Acer ..., termenul minim de producere si livrarea pentru cantitatea solicitate ar fi de minim 60-90 zile. Va rugam sa modificati si sa indicati termenul de livrare de la data inregistrarii contractului.Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 10:09

Buna ziua!
Contractul se semneaza in decurs de 6 zile de la desemnarea cistigatorului, si sunt doua luni la dispozitie pentru livrarea bunurilor.

... afișează tot conținutul

Termenuul de semnare a contractului
pentru Achiziție
08.04.2021 12:02

Conform articolului 31, alin.(6) Faţă de ofertantul a cărui ofertă este desemnată cîştigătoare, în documentația de atribuire poate fi inclusă cerinţa semnării contractului de achiziţii publice în termen de 10 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare.
Va rugam sa modificati documentatia standard si sa intoduceti termenul de 10 zile.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 12:17

Bine.

... afișează tot conținutul

Metoda si conditiile de plata
pentru Achiziție
08.04.2021 12:19

In documentatia standard si in anuntul de participare ati solicitat garantie pentru oferta si garantie de buna executia a contractului , dar nu ati indicat termenul de achitare nici in documentatia standard , nici in modelul de contract atasat.
Va rugam sa modificati in documentatia standard si in modelul de contract atasat si sa includeti exact termenul limita de achitare pentru acesta achizitie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 12:30

Metoda si conditiile de plata se stabilesc la momentul incheierii contractului.

... afișează tot conținutul

Termen de livrare
pentru Achiziție
08.04.2021 12:26

Stimate AC , indicarea cerintei prin sintagma "livrarea in decurs de 15 zile de la solicitarea", ca una abuziva si in mod intentionat care induce o interpretare ambigua. In cazul unui sceraniu standart dumneavastra a-ti putea emite solicitarea de livrare in a doua zi dupa semnare, fapt ce ar pune agentul economic intr-o imposibilitate de a indeplini obligatiunea de livrare. Avand in vedere cantitatea solicitata dar si echipamentul specific, in conditii globale de deficit, un termen de livrare mai mic de 2 luni este ireal de indeplinit. Solicitam modificarea caietului de sarcini si indicarea temenului de livrare 2 luni de zile, asa cum ati afirmat la intrebarea anterioara , si anume : in termen de 60 de zile de la data semnarii contractului la Trezoraria de Stat si informarea operatorul economic prin trimiterea unui exemplar al contractului.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 12:31

Asa si sunt stabiliti termenii.

... afișează tot conținutul

Termen de livrare
pentru Achiziție
08.04.2021 13:23

Ce anume este indicat ? in caietul de sacini este scris termen de livrare in decurs de 15 zile.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 14:37

In Anuntul de participare, punctul 11: "Termenii si conditiile de livrare - conform graficului de livrare"

... afișează tot conținutul

Conditii de plata
pentru Achiziție
08.04.2021 14:07

Operatorul economic este in drept sa cunoasca toate conditii de livrare , achitare pina la inceputul procedurii de achizitii pentru a analiza si a decide daca este sau nu este rentabil participarea la acesta procedura de achizitie.Orice modificare ulterioara a conditiilor contractuale,daca nu sunt acceptate si de catre operatorul economic , poate fi tratata ca refuz de livrare si retinere a garantiei bancare.Rugam respectuos sa fie facute modificarile de rigoare si sa fie introdus termenul de achitare.Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 15:55

Fiind institutie bugetara, plata in avant nu face. Respectiv achitarea se face dupa emiterea facturii.

... afișează tot conținutul

Răspuns (8 apr 2021, 14:37):
pentru Achiziție
08.04.2021 15:05

In Anuntul de participare este indicat clar termenul de livrare - 15 zile de la solicitare si nu este indicat conform graficului de livrare. Daca este grafic de livrare va rugam frumos sa adagati la lista de documente publicate si graficul de livrare.
In Răspuns (8 apr 2021, 10:09): D-voastra afirmati ca sunt 2 luni la dispozitie pentru livrarea bunurilor
Daca sunt 2 luni pentru livrarea echipamentului va rugam modificati Anuntul de Participare si sa indicati 2 luni si nu 15 zile de la solicitare cum este la moment.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 15:55

Sunt schimbate, va rog sa accesati documentele modificate.

... afișează tot conținutul

Răspuns (8 apr 2021, 15:52):
pentru Achiziție
08.04.2021 16:10

Nu am solicitat si nu solicitam achitarea in avans. In decurs de cite zile dupa emiterea facturii/e-facturii se va face achitarea. De obicei se indica pina la 30 zile dupa livrare. La d-voastra nu este indicat nimic , nici in Anuntul de participare , nici in contractul atasat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.04.2021 16:14

Se stabileste la momentul incheierii contractului, nu va depasi 30 de zile.

... afișează tot conținutul

Răspuns (8 apr 2021, 10:06): Bluetooth obligatoriu
pentru Achiziție
09.04.2021 12:16

Buna ziua , spuneti va rog daca se accepta - USB Bluetooth Adapter ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.04.2021 14:03

Buna ziua. Nu se accepta

... afișează tot conținutul

Răspuns (8 apr 2021, 15:52): documentele modificate.
pentru Achiziție
11.04.2021 09:28

Va rugam sa incarcati documentele modificate. Asa si nu ati incarcat niciu document dupa modificarile efectuate.Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.04.2021 14:03

Documentele cu modificarea (includerea graficului de livrare) sunt incarcate.

... afișează tot conținutul

echipamente MFU A4
pentru Achiziție
13.04.2021 10:10

Buna ziua, va rog sa ne permiteti participarea la licitatie cu echipamentul care are scanare/copiere duplex standart.
Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.04.2021 11:40

Buna ziua!
Bunurile trebuie sa corespunda specificatiei tehnice.

... afișează tot conținutul

Graficul de livrare
pentru Achiziție
13.04.2021 10:43

Stimate AC , va rugam sa incarcati pe platforma achizitii.md inclusiv si graficul de livrare la care faceti referinta in anuntul de participare si in documentatia standard. Orice participat la acesta achizitie este in drept sa cunoasca toate datele despre acesta procedura inainte de participare.Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.04.2021 11:40

Graficul de livrare il prezinta operatorul economic, dupa posibilitatile sale.

... afișează tot conținutul

Termenul de valabilitate a contractului
pentru Achiziție
14.04.2021 13:56

Stimate AC, solicitam modificarea termenul de valabilitate a contractului pe cel putin 30 iulie, deoarece in conditiile actuale nu pot fi respectati toti termenii legali care vor fi indicati in contract.Daca AC va respecta termenul legal pentru contestare(10 zile), termenul legal de semnarea contractului( pina la 10 zile) si termenul legal de achitarea a contractului (pina la 30 zile) , atunci perioada de livrare va fi de aproximativ 20 zile si anume 10 mai - 30 mai 2021. Consideram ca astfel ne se respecta termenul de 2 luni pentru livrare invocat de AC ca raspuns la intrebarile precedente si nici nu se asigura conditii egale pentru toti operatorii economici care vor sa participe la acest concurs.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.04.2021 14:02

Bine

... afișează tot conținutul

Participanți

Imprimante MFP 374,000.00 MDL
19/04/2021 09:49
362,083.33 MDL
Ofertă refuzată
19/04/2021 12:27
372,680.00 MDL
Ofertă acceptată
Imprimante A3 168,000.00 MDL
19/04/2021 09:48
116,670.00 MDL
Ofertă acceptată
19/04/2021 12:27
133,947.00 MDL
Scanere 220,000.00 MDL
19/04/2021 12:27
184,525.00 MDL
Ofertă acceptată
19/04/2021 09:48
212,250.00 MDL
19/04/2021 13:48
283,750.00 MDL
Laptopuri 300,000.00 MDL
19/04/2021 12:27
168,795.00 MDL
Ofertă acceptată
19/04/2021 13:39
245,137.50 MDL
Calculatoare desktop 2,560,000.00 MDL
19/04/2021 12:27
1,823,800.00 MDL
Ofertă refuzată
19/04/2021 13:31
1,966,933.33 MDL