Achiziție - Serviciil de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor ( conform anexelor)

Achiziție Secretariatul Parlamentului Republicii Moldova

Informație generală

Serviciil de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor ( conform anexelor)
79,166.66 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1614864993104

Serviciil de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor ( conform anexelor)


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
04/03/2021 15:46
clarificări
13/03/2021 13:44
depunere
15/03/2021 13:44
deschidere oferte
16/03/2021 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 04/03/2021 13:37
Trezoreria de Stat

suma planificată 79,166.66 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
79,166.66 MDL 791.67 MDL 50300000-8 Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor) 1 Bucata 22.03.2021 - 31.12.2021
bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
2021-03-16 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini pentru deservire imprimante 2021 .docxbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini04/03/2021 15:46Descarca
anunț de participare deservire imprimante 2021.docxtenderNoticeAchizițieanunț de participare04/03/2021 15:46Descarca

Persoană de contact

Clarificări

pret
pentru Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
09.03.2021 16:13

in conformitate cu caietul de sarcini aveti 204 echipamente si 343 de cartuse care necesita a fi restabilite, iar valoarea contractului pentru 10 luni este de 79,166.66 MDL fara TVA. Daca valoarea data o imparti doar pentru numarul total de echipamente indicate in anexa 1, fara a lua in considerare si serviciile de regenerare din anexa 2, costul unei deservirii o data pe luna si la solicitare ar fi de 38.81 fara TVA. Este corect calculat bugetul pentru licitatia data sau este s-a produs o eroare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.03.2021 13:35

Răspuns:
Nu este corectă o astfel de abordare a cerințelor caietului de sarcini. Costul deservirii diferitor echipamente este diferit în dependență de model.
1. Deservire lunară obligatorie și la solicitare necesită aparatele de multiplicare performante.
2. Imprimantele de birou necesită deservire la solicitare.
3. Cartușele se regenerează doar la apariția unor probleme, iar restabilirea funcționalității cartușelor, prin aprovizionarea cu toner, se efectuează la cerere, în dependență de necesități, în limitele estimative expuse în caietul de sarcini.
4. Suma totală a achiziției este aceiași ca și în anii trecuți.

... afișează tot conținutul

restabilirea functionalitatii cartuselor
pentru Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
09.03.2021 19:43

Conform Anexei nr. 3 restabilirea functionalitatii cartuselor presupune reincarcarea cu toner.
In acest caz pretul se stabileste doar pentru serviciul prestat sau include si consumabilele (toner, cip)?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.03.2021 13:35

Restabilirea funcționalității cartușelor presupune și reîncărcarea cu toner din suma totală a contractului. Cartușele nu au necesitatea de a schimba cip-urile.

... afișează tot conținutul

regenerare cartus
pentru Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
11.03.2021 15:21

Cei mai mari producatori ai trehnicii de calcul au la baza politica de inlocuire a consumabilelor originale si nu reincarcarea sau regenerarea lor, in acest caz care e scopul solicitarii a minim 3 certificate de parteneriat cu brand-uri renumite enumerate de dvs in anuntul de participare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.03.2021 15:57

Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă.

... afișează tot conținutul

servicii de deservire
pentru Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor)
11.03.2021 17:57

"Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă"

in cazul in care aveti 4 brand-uri in lista de echipamente inseamna ca o mare parte din ele va ramane fara deservire tehnica calitativa si acces la piese originale?
De ce nu solicitati 4 certificate de parteneriat?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

12.03.2021 13:45

Ne limităm doar la brand-urile modelele cărora ne asigură principalul volum de lucru și a căror funcționalitate pentru noi este principială.

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor (conform anexelor) 79,166.66 MDL
15/03/2021 13:42
89,000.00 MDL
Ofertă refuzată