Serviciil de deservire tehnică a imprimantelor și aparatelor de multiplicare, regenerarea și restabilirea funcționalității cartușelor ( conform anexelor)
suma planificată 79,166.66 MDL
in conformitate cu caietul de sarcini aveti 204 echipamente si 343 de cartuse care necesita a fi restabilite, iar valoarea contractului pentru 10 luni este de 79,166.66 MDL fara TVA. Daca valoarea data o imparti doar pentru numarul total de echipamente indicate in anexa 1, fara a lua in considerare si serviciile de regenerare din anexa 2, costul unei deservirii o data pe luna si la solicitare ar fi de 38.81 fara TVA. Este corect calculat bugetul pentru licitatia data sau este s-a produs o eroare?
Răspuns:
Nu este corectă o astfel de abordare a cerințelor caietului de sarcini. Costul deservirii diferitor echipamente este diferit în dependență de model.
1. Deservire lunară obligatorie și la solicitare necesită aparatele de multiplicare performante.
2. Imprimantele de birou necesită deservire la solicitare.
3. Cartușele se regenerează doar la apariția unor probleme, iar restabilirea funcționalității cartușelor, prin aprovizionarea cu toner, se efectuează la cerere, în dependență de necesități, în limitele estimative expuse în caietul de sarcini.
4. Suma totală a achiziției este aceiași ca și în anii trecuți.
Conform Anexei nr. 3 restabilirea functionalitatii cartuselor presupune reincarcarea cu toner.
In acest caz pretul se stabileste doar pentru serviciul prestat sau include si consumabilele (toner, cip)?
Restabilirea funcționalității cartușelor presupune și reîncărcarea cu toner din suma totală a contractului. Cartușele nu au necesitatea de a schimba cip-urile.
Cei mai mari producatori ai trehnicii de calcul au la baza politica de inlocuire a consumabilelor originale si nu reincarcarea sau regenerarea lor, in acest caz care e scopul solicitarii a minim 3 certificate de parteneriat cu brand-uri renumite enumerate de dvs in anuntul de participare?
Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă.
"Solicitarea certificatelor de parteneriat nu se referă la consumabile. Se referă la asistența informațională din partea producătorilor și accesul la piese de schimb originale pentru o deservire tehnică calitativă"
in cazul in care aveti 4 brand-uri in lista de echipamente inseamna ca o mare parte din ele va ramane fara deservire tehnica calitativa si acces la piese originale?
De ce nu solicitati 4 certificate de parteneriat?
Ne limităm doar la brand-urile modelele cărora ne asigură principalul volum de lucru și a căror funcționalitate pentru noi este principială.