Achiziție - Amenajarea și reabilitarea scuarurilor din sectorul Centru, mun.Chișinău

Achiziție Pretura sectorului Centru

Informație generală

Amenajarea și reabilitarea scuarurilor din sectorul Centru, mun.Chișinău
18,667,731.03 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1614780255449

lucrări de amenajare a scuarului


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
03/03/2021 16:26
clarificări
15/03/2021 08:00
depunere
26/03/2021 09:00
deschidere oferte
26/03/2021 09:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 03/03/2021 14:05
Trezoreria de Stat

suma planificată 18,667,731.03 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
18,667,731.03 MDL 45200000-9 Amenajarea și reabilitarea scuarurilor din sectorul Centru, mun.Chișinău 1 Bucata 27.03.2021 - 30.03.2024
str.Bulgara,43

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentaia standard lucrări modificat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedocumentație standard11/03/2021 16:52Descarca
duae modificat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE11/03/2021 16:52Descarca
anunț de participare modificat.semnat.pdftenderNoticeAchizițieanunt de participare11/03/2021 16:52Descarca
documentaia standard lucrări.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedocumentație standard03/03/2021 16:26Descarca
formularul nr.1.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieFormularul nr.103/03/2021 16:26Descarca
anunț de participare .semnat.pdftenderNoticeAchizițieanunt de participare03/03/2021 16:26Descarca
duae (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE03/03/2021 16:26Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Cantitati
pentru Achiziție
03.03.2021 16:56

Buna ziua!
Ar mai comod de calculat daca ati introduce si cantitatile pentru acest proiect!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.03.2021 15:04

Se prezintă prețul unitar

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.03.2021 11:55

Buna ziua
Caietul de sarcini nu este indeplinit corect.
Conform CP in constructii se structureaza altfel.
1. Lucrari de constructii
1.1 Lucrari de terasament
1.2 Constructii (camine....)
2. Lucrari de montare
3. Utilaj (echipament, mobila....)
Pentru lucrari electrice se structureaza deviz separat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.03.2021 15:04

Reiteram, ca potrivit cerințelor caietului de sarcini se solicita prezentarea prețului unitar

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
04.03.2021 21:19

Conform invitatiei la procedura de achizitii publica se solicita - Formularele de deviz 7, 3, si 5, in conformitate cu normativele in domeniu, Prin urmare la ce pret unitar va referiti Dmv?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.03.2021 21:16

Se solicită prezentarea formularelor 3, 5, 7 în care se include prețul per unitate în conformitate cu normativele în domeniul construcțiilor. Potrivit p.15.20 al anunțului de participare: -
1. Prin prețul ofertat în etapa de atribuire a acordului-cadru se înțelege valoarea maximă a costului pentru executarea lucrărilor, pe care operatorul economic îl va putea percepe pe întreaga durata a acordului-cadru.
2. Prețul bunului indicat de către ofertant în Formularul (3, 5, 7) se va conforma cerinţelor specificate mai jos.
3. Prețul lucrărilor ce urmează a fi specificat în Formularul ofertei va constitui doar Prețul maxim care va fi practicat în relația cu autoritatea contractantă, pe parcursul derulării acordului-cadru. Prețul lucrărilor nu va putea fi depășit în nici o situație, pe toată durata acordului-cadru. Prețul lucrărilor constituie un element care poate fi îmbunătățit în procesul de reofertare, pentru atribuirea contractului subsecvent.
.

... afișează tot conținutul

Acte
pentru Achiziție
13.03.2021 09:57

Mai apare o întrebare Dvs Solicitați graficul de executare a lucrărilor (a căror lucrări???) dacă nu vedem despre ce volumele se vorbește. Puteti spune cite și care scuaruri anume urmează a fi reabilitate și amenajate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.03.2021 11:08

Executarea lucrărilor nu va depăși perioada de valabilitate a Acordului cadru - 3 ani. Se va indica termenul maxim de 3 ani.

... afișează tot conținutul

Evaluarea ofertelor
pentru Achiziție
08.03.2021 22:11

Care va fi criteriul de evaluare a ofertelor?
e imposibil de evaluat ofertele un baza preturilor unitare!!!
Ofertele pot fi evaluate numai in baza costului total al lucrarii.
E o incalcare grava ceea ce incercati sa faceti. Va rugam sa consultati legea nr. 131/2015 si HG 638/2020.
Eu nu cred ca exista vre-un ofertant care intelege cum sa pregateasca oferta. Preturile unitare depind de volumul de lucru, de tipul lucrarii, etc. de foarte multi facturi. la diferite obiecte vor fi diferite preturi unitare, deoarece conditiile tehnice de executare a lucrarilor sunt diferite. Va rugam sa publicati caiete de sarcini cu volumele de lucrari care urmeaza sa fie executate, pentru a pregati oferte care sa corespunda cu realitatea.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.03.2021 12:18

Criteriul de evaluare potrivit p.19 al anunțului de participare este - “corespunderea tuturor cerințelor de calificate”. In partea ce tine de prețurile unitare consultați răspunsul anterior

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
08.03.2021 22:18

HG 638/2020, alin 29. În componența caietului de sarcini pentru achiziția lucrărilor se includ listele cu cantități de lucrări, conform reglementărilor naționale din domeniul construcțiilor.
LISTILE CU CANTITATI DE LUCRARI!!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.03.2021 12:29

Caietul de sarcini este întocmit in strictă conformitate cu prevederile HG 638 inclusiv art. 29

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
08.03.2021 22:20

HG 638/2020 art. 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției.
INFORMATIE COMPLETA, CORECTA, EXPLICITA!!!!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.03.2021 12:29

Caietul de sarcini este întocmit in strictă conformitate cu prevederile HG 638 inclusiv art. 24

... afișează tot conținutul

Vizitare obiectului
pentru Achiziție
08.03.2021 22:26

Va ruigam sa indicati data si ora, cand putem vizita amlasamentul lucrarii

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.03.2021 12:33

Tel. 022271100

... afișează tot conținutul

Re: caiet de sarcini
pentru Achiziție
09.03.2021 12:38

Sunt incalcare art. 24 si art. 29 al HG 638/2020, deoarece nu sunt indicate cantitățile de lucrari care trebuie sa fie executate, si nu avem informație complecta pentru pregătirea obiectului. Prețul unitat e strict legat de cantitate.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.03.2021 13:13

Prețul Per/unitate reprezintă valoarea pentru un m2, m3, buc. solicitate in formularul 1. La etapa formarii prețului unitar nu este necesar volumul lucrărilor/cantităților. Doar la etapa de reofertare se vor prezenta suma totala a ofertei pentru fiecare scuar in parte și acesta nu va depăși prețul unitar prezentat la selectarea in cadrul procedurii acord-cadru

... afișează tot conținutul

Re: caiet de sarcini
pentru Achiziție
09.03.2021 21:45

Vom fi nevoiți sa contestam procedura și anume, modalitatea de formare a caietului de sarcini, deoarece este o incalcare foarte grava a Legii nr. 131/2015 și a HG 638/2020.
Chem toți operarorii economici sa participa la aceasta procedura, sa conteste la ANSC procedura respectiva. Este o incalcare foarte grava a drepturilor noastre. Trebuie sa luptam pentru apărarea drepturilor noastre. Nu vom permite aceasta bătaie de joc. Textul contestației o voi pune mâine, aici pe pagina, sa poată fi copiat de toți doritorii. Cu cât mai multe contestații vor fi, cu atât mai mare va fi șansa ca vom obține dreptate! Sa luptam pentru drepturile noastre! Nu vom permite la niște inculti sa ne calce in picioare!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.03.2021 17:06

-

... afișează tot conținutul

Agebtia Achzitii Publice
pentru Achiziție
09.03.2021 21:48

Iar pentru Autoritatea Contractanta, va rog, sa întrebați la AAP, dacă e legala astfel de locitatie publica, si daca ei vor accepta spre aprobare un contract încheiat în urma unei astfel de parodii de procedura.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.03.2021 17:06

-

... afișează tot conținutul

Documentatie
pentru Achiziție
10.03.2021 12:30

Buna ziua.
1. Stimați solicitanți cantitatea lucrărilor, serviciilor, produselor joaca un rol foarte important la prezentarea ofertele, de acee consideram greșita aceasta abordare. Exemplu: Sa construiești 1km de drum este un preț de oferta și construcția a 500km cu totul alt preț.
2. Putem da oferta doar pe unele produse sau lucrări?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.03.2021 17:19

Procedura de acord-cadru prevede 2 etape:
- prima etapă constituie în selecția candidaților calificați. Se depune setul de acte solicitat cu oferta tehnică, unde se indică prețul per unitate (F. 3, 5, 7 cu respectarea normelor din CPL)
- a doua etapă - etapa de reofertare se va prezenta doar oferta tehnică (F. 3, 5, 7) cu volumele și suma acesteia pentru fiecare scuar în parte. Criteriul de evaluare va fi prețul cel mai scăzut.
În oferta tehnică cu prețul per unitate se prezintă prețul maxim pentru un anumit tip de lucrări/utilaje care nu va fi depășit la reofertare. Vezi p.15.20 al anunțului de participare.

... afișează tot conținutul

Materiale
pentru Achiziție
11.03.2021 16:27

Buna ziua,nu este legal sa favorizati si sa solicitati produse ale unui brand dorit, sunt produse ale altor producatori care nu cedeaza in calitate, exemplu balansoare de anumit tip, contor apa Maddalena, Volta s.a.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.03.2021 17:06

Referitor la: -
1. utilajele la terenurile de joacă, Vă comunicăm că sunt indicate doar tipurile acestora nu și producătorul. Tipul utilajelor este indicat potrivit proiectului. Sunteți în drept să propuneți utilaj de acelaș tip/analog indiferent ce producător;
2. SA „Apă-Canal Chișinău” acceptă doar contoarele cu preluarea de date la distanță - doar de tipul Maddalena. Dacă cunoașteți alte tipuri de contoare acceptate de SA „Apă-Canal Chișinău” le puteți propune în ofertă;
3.Referitor la corpurile de iluminat - puteți propune de la oricare producător, doar să fie analog celor solicitate (nu e obligatoriu Volta).

... afișează tot conținutul

Re: Caiet de sarcini
pentru Achiziție
11.03.2021 21:53

Iarasi este incalcare a legii.
Un răspuns cu "-" ne încalcă drepturile. Va rugam sa răspundeți la întrebările de mai sus.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.03.2021 16:44

-

... afișează tot conținutul

Garanția bancara
pentru Achiziție
13.03.2021 21:55

De la ce suma facem garanția bancara?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.03.2021 16:44

Garanția pentru susținerea ofertei se calculează 1% din valoarea maximă estimată - 18 667 731,03 lei

... afișează tot conținutul

2 lei
pentru Achiziție
15.03.2021 04:57

macar despre cate scuaruri se discuta?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.03.2021 16:44

4 scuaruri

... afișează tot conținutul

Participanți

Amenajarea și reabilitarea scuarurilor din sectorul Centru, mun.Chișinău 18,667,731.03 MDL
26/03/2021 08:44
18,667,731.00 MDL
25/03/2021 16:17
18,667,731.03 MDL
25/03/2021 19:59
18,667,731.03 MDL