Achiziție - Consumabile pentru imprimante și copiatoare, piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare

Achiziție Cancelaria de Stat

Informație generală

Cancelaria de Stat
1006601001067
Consumabile pentru imprimante și copiatoare, piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
508,333.34 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1613985412606

Consumabile pentru imprimante și copiatoare, piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
23/02/2021 10:23
clarificări
03/03/2021 15:20
depunere
11/03/2021 15:20
deschidere oferte
12/03/2021 14:18
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Grupul de lucru a decis anularea procedurii în conformitate cu art. 71 alin. (1) lit d) din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, deoarece ofertele depuse în cadrul procedurii sunt neconforme și nu pot fi acceptate.

Surse de finanțare

data validării: 22/02/2021 09:17
Trezoreria de Stat

suma planificată 508,333.34 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
Consumabile pentru imprimante și copiatoare 304,166.67 MDL 0.00 MDL 30100000-0 Consumabile pentru imprimante și copiatoare 200 Bucata Lot anulat
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare 204,166.67 MDL 20.00 MDL 30100000-0 Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare 965 Bucata Lot anulat 2021-03-12 14:18:30

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunț de participare cop 01.03.2021.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare01/03/2021 15:20Descarca
documentația standard cop 01.03.2021.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard01/03/2021 15:20Descarca
anunț de participare consumabile, piese de schimb modificat.semnat.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare26/02/2021 15:07Descarca
documentatia standard consumabile 2021 modificat.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard26/02/2021 15:07Descarca
documentația standard cop consumabile, piese de schimb.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard23/02/2021 10:23Descarca
duae consumabile 2021.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDUAE23/02/2021 10:23Descarca
anunț de participare cop consumabile, piese de schimb 2021.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare23/02/2021 10:23Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Documente obligatorii
pentru Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
23.02.2021 12:43

Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE):
"p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45."
Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1A,1B), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru ofertanti. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.02.2021 12:16

În conformitate cu pct. 111 din Hotărîrea Guvernului nr. 212/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, agenții economici care comercializează sau cumpără, primesc prin donație ori recepționează prin alte mijloace pentru uz propriu EEE, precum și instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45.
Totodată, potrivit cap. V - Indicații generale pentru criteriile de calificare și selecție, pct. 5A.1 din DUAE și potrivit cu art. 20 al. (7) și art. 69 al. (3), (7) din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul să solicite ofertantului documentele justificative ca dovadă a informațiilor cuprinse în DUAE.

... afișează tot conținutul

Denumirea serviciilor
pentru Achiziție
23.02.2021 13:29

Buna ziua. Rog sa-mi explicati va rog, la pozitia nr.34 Lot 1 ce prezinta acest produs sau daca este posibil codul produsului. Si pozitiile: 27, 28, 29, 30. Lot 1, cartus cilindru R1, R2, R3, R4 (Xerox C70) SUNT TREI CULORI + a patra culoare este NEGRU. La care din aceste pozitii este codul gresit?Va multumesc mult.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.02.2021 12:28

Poziția nr. 34 se referă la modelul Xerox 58xx.
Pozițiile:
27. Cartuș cilindru R1(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow);
28. Cartuș cilindru R2(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow);
29. Cartuș cilindru R3(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow);
30. Cartuș cilindru R4(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow).

... afișează tot conținutul

separarea loturilor
pentru Achiziție
23.02.2021 14:05

Buna ziua, rugam sa separati consumabile pe loturi, avand in vedere ca multe companii locale sunt autorizate de producator pentru un anumit brand. Multumesc

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.02.2021 13:59

În contextul prevederilor art. 39 din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor, dar nu și obligația. Totodată, decizia de a nu atribui contractul pe loturi se justifică prin minimalizarea costurilor de logistică și semnarea unui număr mare de contracte civile. Conex, potrivit Legii nr.131/2015 operatorii economici au dreptul de a se asocia în scopul prezentării ofertelor şi/sau de a se prezenta în calitate de ofertanţi asociaţi. Asociaţia este obligată să obţină o anumită formă juridică de organizare dacă această transformare este necesară bunei executări a contractului și doar după atribuirea acestuia.

... afișează tot conținutul

Solicitare termen de livrare mai mare. Lot II
pentru Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
24.02.2021 11:38

Buna ziua ,Va rugam respectuos sa modificati termenul de livrare pina la cel putin 30 de zile pentru a oferi conditii egale pentru mai multi operatori economici.
Termnul de livrare de 10 zile pentru un lot cu asa de multe pozitii va favoriza doar 1 singur operator care are deja produsele pregatite in asa cantitati.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.02.2021 11:41

Bună ziua! Având în vedere că bunurile sunt de necesitate urgentă, termenul de livrare poate fi majorat pînă la 20 de zile.

... afișează tot conținutul

Denumirea serviciilor
pentru Achiziție
24.02.2021 14:39

Pozițiile: 27. Cartuș cilindru R1(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow); 28. Cartuș cilindru R2(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow); 29. Cartuș cilindru R3(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow); 30. Cartuș cilindru R4(Xerox C70)DRUM013R00664 (includes Cyan, Magenta, and Yellow).
Va rog sa imi explicati care din aceste patru pozitii este pentru culoarea BLACK cu: DRUM013R00663?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.02.2021 10:22

Pozitiile 27, 28, 29, 30 sunt Drum pentru culorile respective Cyan, Magenta, and Yellow,
iar pentru culoarea Black este pozitia nr. 32.

... afișează tot conținutul

5 Certificat de autorizare
pentru Consumabile pentru imprimante și copiatoare
25.02.2021 09:50

O zi buna! Vă rugăm să clarificați ce document ați avut în paragraf "5 Certificat de autorizare". Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.02.2021 09:44

Certificatul semnifică faptul că prestatorul trebuie să dețină autorizație de comercializare a produsului dat, și produsul dat să fie deservit la service autorizat de producător. Însă pentru a nu limita posibilitatea participării a unui număr mai mare de participanți, specialiștii în domeniul IT au decis excluderea cerinței date.

... afișează tot conținutul

Răspuns (26 febr 2021, 09:43)
pentru Achiziție
26.02.2021 09:49

In cazul dat, dumneavoastra riscati sa procurati consumabile neoriginale sau bunuri neautorizate la un pret foarte ridicat.
Va rugam sa delimitati in loturi separate pozitiile cu consumabile pentru tenhica de printare, pentru a nu defecta echipamentele care sunt folosite zi cu zi de catre Cancelaria de Stat. In caz contract riscati sa defectati modulele xerografice si fuser.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.02.2021 12:52

Mulțumim pentru recomandare.

... afișează tot conținutul

OEM codes
pentru Achiziție
26.02.2021 12:14

Buna ziua! Avem nevoie de OEM codes pentru fiecare pozitie Xerox, fiecare regiune-producator are OEM codes a lui.Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

26.02.2021 12:53

Codurile OEM sunt conform politicii de vânzare destinate locației RM.

... afișează tot conținutul

HDD Extern
pentru Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
26.02.2021 18:03

Va rugam frumos sa corectati dimensiunile minime solicitate pentru HDD Extern , deoarece dupa parametrul 170mm grosime nu poate fi propus niciun model existent la moment pe piata.Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.03.2021 14:05

Marimea corectă este 17 mm, eroare tehnică.

... afișează tot conținutul

Documente obligatorii
pentru Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
23.02.2021 12:43

Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE):
"p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45."
Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1A,1B), rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru ofertanti. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.03.2021 09:45

În conformitate cu pct. 111 din Hotărîrea Guvernului nr. 212/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, agenții economici care comercializează sau cumpără, primesc prin donație ori recepționează prin alte mijloace pentru uz propriu EEE, precum și instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45.
Totodată, potrivit cap. V - Indicații generale pentru criteriile de calificare și selecție, pct. 5A.1 din DUAE și potrivit cu art. 20 al. (7) și art. 69 al. (3), (7) din Legea privind achizițiile publice nr. 131/2015, autoritatea contractantă are dreptul să solicite ofertantului documentele justificative ca dovadă a informațiilor cuprinse în DUAE.

... afișează tot conținutul

Modificare termen de livrare
pentru Achiziție
01.03.2021 09:44

Rugam sa modificati si in Anuntul de participare termenul de 20 de zile acceptat pentru livrarea echipamentului la lotul nr.2 , altfel modificarea data nu va fi valabila. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.03.2021 09:51

Termenul de livrare pentru ambele loturi este de 20 de zile după înregistrarea contractului la Trezoreria de Stat (vezi în documentația de atribuire modificată atașată).

... afișează tot conținutul

HDD SAS Server 1TB
pentru Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
02.03.2021 13:05

Buna ziua , va rugam sa verificati daca ati indicat corect parametri tehnici solicitati pentru HDD SAS Server cu 15000 rotatii. Daca luam dupa viteza de ratatie 15K si form-factor 3,5" - sunt hdd cu capacitatea de 300GB si 600GB si nicidecum de 1TB.
Daca luam dupa capacitatea de stocare de minim 1TB si form-factor 3,5" - sunt HDD cu 7,2K si 10K rotatii.
HDD cu parametri solicitati nu exista. Modificati parametri care sa corespunda cu model de hdd existent si indicati ce parametru este mai important : viteza de rotatie mai mare sau capacitatea de stocare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.03.2021 14:47

Bună ziua! În solicitarea dată se subintelege cel mai apropiat produs:
Hard drive - hot-swap - 3.5" - SAS - 15000 rpm -6gb/S (600GB).

... afișează tot conținutul

Participanți

Consumabile pentru imprimante și copiatoare 304,166.67 MDL Lot anulat
11/03/2021 11:42
505,766.67 MDL
Ofertă refuzată
Piese de schimb pentru imprimante, copiatoare și calculatoare 204,166.67 MDL Lot anulat
11/03/2021 14:50
186,748.75 MDL
Ofertă refuzată
11/03/2021 15:14
206,140.00 MDL
Ofertă refuzată