Achiziție - Construcția terenului de baschet, reconstrucția stadionului de mini-fotbal din str. Schinoasa Deal 7 din or.Codru

Achiziție Primăria or.Codru

Informație generală

Primăria or.Codru
1007601010482
Construcția terenului de baschet, reconstrucția stadionului de mini-fotbal din str. Schinoasa Deal 7 din or.Codru
1,985,625.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1612856036884

Construcția terenului de baschet, reconstrucția stadionului de mini-fotbal din str. Schinoasa Deal 7 din or.Codru


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
17/02/2021 09:22
clarificări
17/03/2021 09:02
depunere
20/03/2021 09:02
deschidere oferte
20/03/2021 09:02
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Lipsa surselor financiare.

Surse de finanțare

data validării: 09/02/2021 07:34
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,985,625.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,985,625.00 MDL 45200000-9 Construcția terenului de baschet, reconstrucția stadionului de mini-fotbal din str. Schinoasa Deal 7 din or.Codru 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
07 pg7 noduri pavaj lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
05 pg5 cartograma lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
03 pg3 plan trasare lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
10 pg10 borderou lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
02 pg2 plan general sc (1).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
01 pg1 date generale lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
11 pg11 borderou-2 lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
08 pg8 perete de sprijin lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
06 pg6 plan imbracaminte lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
04 pg4 sisitematizarea lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
09 pg9 gard basket lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
12 anexa tablou inel lot 1 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 09:04Descarca
04 pg4 sistematizare lot 2 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 08:41Descarca
05 pg5 plan imbracaminte lot 2 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 08:41Descarca
01 pg1 date generale lot 2 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 08:41Descarca
07 pg7 borderou lot 2 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 08:41Descarca
02 pg2 plan general sc.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 08:41Descarca
03 pg3 plan trasare lot 2 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 08:41Descarca
06 pg6 gard lot 2 _ макет.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/02/2021 08:41Descarca
stadionului de baschet si reconstructia stadionului de minifotbal caiet de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription17/02/2021 09:22Descarca
duae.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription17/02/2021 09:22Descarca
documentația standard.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription17/02/2021 09:22Descarca
anunț de participare.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription17/02/2021 09:22Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Proiect
pentru Achiziție
17.02.2021 20:04

Publicati va rog proiectul, deoarece sint multe intrebari la caietulde sarcini. Va multumesc.

Răspuns:

18.02.2021 10:40

Va fi publicat îndată ce va fi expediat în formatul electronic de către proiectant.

Proiect
pentru Achiziție
26.02.2021 13:59

Buna ziua. Cind dvs planificati sa publicati proiectul?

Răspuns:

26.02.2021 14:24

Verificați. Am publicat ieri!

Caiet de sarcini. Lucrari
pentru Achiziție
06.03.2021 19:26

Buna Ziua. Deviz local 2-1-1 Teren de baschet - lucrari de constructie. utilizarea la Poz.11 a simbolului de norma CG08A - Pardoseli din materiale plastice montate pe suport existent, curatate, inclusiv pervazurile din PVC, in incaperi cu suprafete mai mari de 16 mp, cu covor PVC lipit cu prenadez ( покрытие из резиновых смесей 14мм UREPOL-115)... Nu este potrivit pentru asa fel lucrare, ea se utilizeaza pentru montarea linoleumului in incaperi. Receta normei de consum la CGO08A nu corespunde cu necesarul pentru a executa terenul de baschet din granule de cauciuc. Solicităm respectuos să modificati această poziție, să utilizați o poziție adecvată, sau aplicativa cu indicarea normelor de consum a materialelor si manoperei necesare pentru executarea acestei lucrari. In caz contrar compania care va fi cistigatoare inevitabil va cere lucrari adaugatoare, deoarece nu corespunde atit manopera pentru instalarea granulelor din cauciuc cit si receta normei de consum a materialelor. Oportun ar fi utilizarea aplicativa a Simbolului TSH37A sau TSH37B cu indicarea recetei normei de consum la materialele necesare.

Răspuns:

09.03.2021 09:03

Întrebarea va fi adresată proiectantului!

Caiet de Sarcini
pentru Achiziție
09.03.2021 11:59

Raspunsul d-stra nu este satisfacator ,sau daca veti pune intrebarea proiectantului an ulati concursul,dc ati depus din nou?

Răspuns:

09.03.2021 14:03

Deoarece platforma nu dispune de anumiti parametri tehnici mai eficienți în soluționarea acestor clarificări, vă anunț că modificările privind această procedur vor fi publicate pe site-ul primăriacodru.md, întrucît aici este imposibil de a scrie alte mesaje de clarificare pentru toți operatorii, între timp vă anunț că solicitarea Dvs este revizuită de proiectant și în curînd se va pronunța pe marginea solicitării Dvs. Urmăriți site-ul.

Perioada de actualizare.
pentru Achiziție
10.03.2021 09:34

Buna ziua! Suntem in totalmente deacord cu intrebarile si sugestiile operatorii economici anteriori. Totodată va indemnam sa prelungiti perioada de actualizare a procedurii (perioada de clarificari), ceea ce platforma permite, totodata se va prelungi si termenul de depunere a ofertelor. Asadar conform legislatiei toate modificarile si /sau suplimentele ale caietului de sarcini, obligatoriu se face pe platforma. apoi ati putea s-o duplicati si pe alte saituri. In caz contrar riscati sa fie depusa contestatie pe acest subiect. Totodata va informam ca nu este deajuns sa fie dat doar un raspuns la clarificari, ci si efectuate modificarile in documentatia de atribuire (caiet de sarcini), Iar caietul de sarcini modificat trebuie sa fie plasat obligatoriu pe platforma. In rezumatul celor expuse ... ar fi bine daca ati prelungi termenul de actualizare (perioada de clarificari), (ceea ce la moment incă aveti posibilitatea), iar dupa ce obtineti raspunsul proiectantului,il plasati pe platforma si daca doriti si pe saitul primariei. Nu anulati procedura ci doar prelungiti perioada de clarificari. Multumim anticipat.

Răspuns:

10.03.2021 12:00

În cazul în care proiectantul va considera că modificările caietului de sarcini sunt oportune pentru proiect evident că toate modificările se vor face pe platformă în formatul în care aceasta permite modificări la această etapă. Iar dacă se vor atesta alte modificări care nu vor putea fi stipulate în cadrul platformei atunci se vor publica pe site-ul AC.

Perioada de actualizare
pentru Achiziție
15.03.2021 08:12

Ati dat un raspuns pe data 10 martie,insa nu auzim un raspuns concret la intrebare si nici al proiectantului...

Răspuns:

15.03.2021 16:50

Un răspuns oficial încă nu am primit, asteptăm o argumentare. Între timp am prelungit termenul, pentru a asigura participanții cu informația necesară. Cel mai probabil modificarea nu va avea loc deoarece schimbarea codurilor schimbă considerabil suma estimativă a întregii proceduri (+ 20 de mii, relativ ) iar sistemul nu permite modificarea sumei, deoarece a fost creat un buget pe platformă anume pentru această sumă și în cazul modificării sumei ne remîne doar să anulăm procedura și să republicăm alta. Vedem ce răspuns vom primi de la proiectant. Voi scrie o nota informativa pe site-ul primariacodru.md

Experienta similara
pentru Achiziție
15.03.2021 08:42

Se solicita un contract de experienta similara de minim 50% a unui teren de baschet sau mini fotbal !
Se va lua in considerare si executia terenurilor multifunctionale ( aceiasi categorie de lucrari insa denumirea este alta) ??? Va multumim

Răspuns:

15.03.2021 16:50

În anunțul de participare punctul 14. este indicat - experiența să fie în executarea terenurilor de sport iar în parateză este stipulat teren de baschet și minifotbal, ceea ce înseamnă că este de dorit ca să existe o asemenea exeperiență anume pentru aceste terenuri, dar nu putem exclude și experiența în sine a terenurilor de sport la general, deoarece, anumiti operatori poate au experiență doar pentru un anumit teren de sport.

Participanți

Construcția terenului de baschet, reconstrucția stadionului de mini-fotbal din str. Schinoasa Deal 7 din or.Codru 1,985,625.00 MDL Lot anulat