Achiziție - Echipament pentru Sistemul Informațional

Achiziție Centrul de excelenţă în medicină şi farmacie "Raisa Pacalo"

Informație generală

Echipament pentru Sistemul Informațional
196,000.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1612251078821

Tablă interactivă. Laptop.


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
02/02/2021 09:37
clarificări
03/02/2021 10:29
depunere
05/02/2021 10:29
deschidere oferte
05/02/2021 10:29
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/02/2021 07:36
Trezoreria de Stat

suma planificată 196,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Echipament pentru Sistemul Informațional 36,000.00 MDL 30100000-0 Laptop 4 Bucata 08.02.2021 - 31.12.2021
str.Testemiţanu,28
Echipament pentru Sistemul Informațional 160,000.00 MDL 30100000-0 Tablă interactivă 4 Bucata 08.02.2021 - 31.12.2021
str.Testemiţanu,28

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
2.documente necesare lot 2 redactat.docbiddingDocumentsEchipament pentru Sistemul Informaționalprezentarea documentelor solicitate lot 202/02/2021 10:29Descarca
2.documente necesare lot 2 redactat.docbiddingDocumentsAchizițieprezentarea documentelor solicitate lot 202/02/2021 10:29Descarca
2.documente necesare lot 1 redactat.docbiddingDocumentsAchizițieprezentarea documentelor solicitate lot 102/02/2021 10:29Descarca
2.documente necesare lot 1 redactat.docbiddingDocumentsEchipament pentru Sistemul Informaționalprezentarea documentelor solicitate lot 102/02/2021 10:29Descarca
2.documente necesare lot 1.docbiddingDocumentsAchizițieprezentarea documentelor solicitate lot 102/02/2021 09:37Descarca
1.caiet de sarcini lot 1.docbiddingDocumentsEchipament pentru Sistemul Informaționalrespectarea caietului de sarcini lot 102/02/2021 09:37Descarca
1.caiet de sarcini lot 2.docbiddingDocumentsAchizițierespectarea caietului de sarcini lot 202/02/2021 09:37Descarca
1.caiet de sarcini lot 1.docbiddingDocumentsAchizițierespectarea caietului de sarcini lot 102/02/2021 09:37Descarca
2.documente necesare lot 2.docbiddingDocumentsAchizițieprezentarea documentelor solicitate lot 202/02/2021 09:37Descarca
2.documente necesare lot 1.docbiddingDocumentsEchipament pentru Sistemul Informaționalprezentarea documentelor solicitate lot 102/02/2021 09:37Descarca
1.caiet de sarcini lot 2.docbiddingDocumentsEchipament pentru Sistemul Informaționalrespectarea caietului de sarcini lot 202/02/2021 09:37Descarca
2.documente necesare lot 2.docbiddingDocumentsEchipament pentru Sistemul Informaționalprezentarea documentelor solicitate lot 202/02/2021 09:37Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Termen de livrare
pentru Achiziție
02.02.2021 10:00

Buna ziua
Rugam sa indicati termenul de livrare

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2021 10:42

urmăriți documentul redactat

... afișează tot conținutul

Documente obligatorii
pentru Echipament pentru Sistemul Informațional
02.02.2021 09:55

Buna ziua.
In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne informati despre obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

02.02.2021 10:42

urmăriți documentul redactat

... afișează tot conținutul

Participanți

Echipament pentru Sistemul Informațional 36,000.00 MDL
05/02/2021 09:47
48,340.00 MDL
Ofertă acceptată
Echipament pentru Sistemul Informațional 160,000.00 MDL
05/02/2021 09:47
129,630.00 MDL
Ofertă acceptată
05/02/2021 10:08
152,000.00 MDL