Achiziție - Servicii de organizare a evenimentului (3 evenimente hibrid)

Achiziție Agenția de Investiții

Informație generală

Servicii de organizare a evenimentului (3 evenimente hibrid)
750,000.00 MDL
activ
ocds-b3wdp1-MD-1612249677533

Servicii de organizare a evenimentului
(3 evenimente hibrid)


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
02/02/2021 09:12
clarificări
12/02/2021 10:00
depunere
23/02/2021 10:00
deschidere oferte
23/02/2021 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 02/02/2021 07:10
Trezoreria de Stat

suma planificată 750,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
750,000.00 MDL 79952000-2 Servicii de organizare a evenimentelor (3 evenimente hibrid) 3 Unitate 25.02.2021 - 31.12.2021
bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 134

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
3. documentatia_standard_evenimente hybrid.docxbiddingDocumentsServicii de organizare a evenimentelor (3 evenimente hibrid)documentația standard02/02/2021 09:12Descarca
2. anunt_de_participare_evenimente hybrid.pdfbiddingDocumentsServicii de organizare a evenimentelor (3 evenimente hibrid)anunt de participare02/02/2021 09:12Descarca
1. caiet de sarcini_evenimente hybrid.semnat.pdfbiddingDocumentsServicii de organizare a evenimentelor (3 evenimente hibrid)caiet de sarcini02/02/2021 09:12Descarca
4. duae_evenimente hybrid.docbiddingDocumentsServicii de organizare a evenimentelor (3 evenimente hibrid)DUAE02/02/2021 09:12Descarca
1. caiet de sarcini_evenimente hybrid.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiecaiet de sarcini02/02/2021 09:12Descarca
2. anunt_de_participare_evenimente hybrid.pdfbiddingDocumentsAchizițieanunt de participare02/02/2021 09:12Descarca
4. duae_evenimente hybrid.docbiddingDocumentsAchizițieduae02/02/2021 09:12Descarca
3. documentatia_standard_evenimente hybrid.docxbiddingDocumentsAchizițiedocumentație standard02/02/2021 09:12Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Podium pentru speakeri
pentru Achiziție
03.02.2021 00:02

Dorim să clarificăm: Câte persoane vor fi concomitent în scenă? Rugăm să indicați dimensiunile pentru mobila din scena – fotolii, mese, tribuna și etc.
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 09:15

Buna ziua: detalii referitor la tribună le regăsiți în specificații. Scaune și mese se oferă de către Agenție.

... afișează tot conținutul

1. Sală
pentru Achiziție
02.02.2021 23:55

Bună ziua. În caiet de sarcini sunt indicate date: Ofertantul va pune la dispoziția Beneficiarului minim 2 (două opțiuni)...
Dorim să clarificăm: Se planifică trei evenimente, fiecare dintre ele va fi organizat într-un nou local?
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 08:21

Buna ziua. se pot organiza toate trei in aceiasi locatie. au fost solicitate doua obțiuni: 1. nu se cunosc exact datele de desfășurare a evenimentelor (evitarea faptului ca locația să fie ocupată) 2. a putea evalua proiectarea sălilor.

... afișează tot conținutul

Sistem de iluminare
pentru Achiziție
03.02.2021 00:03

Dorim să clarificăm: acest moment înseamnă că ofertantul poate interpreta greșit diapazonul +-30 și să excludă complet echipamentele solicitate sau are posibilitatea de a exclude +-30 de capuri din buget, reducând astfel summa din buget. Rugăm să stabiliți pasul de micșorare mai précis.
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 09:15

30

... afișează tot conținutul

Servicii de chirie sală
pentru Achiziție
03.02.2021 00:08

În caiet de sarcini sunt indicate date: Sală cu
Rugăm să completați cerințele pentru sală.
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 10:04

Sala care corespunde cerințelor înaintate

... afișează tot conținutul

Echipament sunet
pentru Achiziție
02.02.2021 23:59

În caiet de sarcini sunt indicate date: +-4 monitoare pentru scenă
Dorim să clarificăm: acest moment înseamnă că ofertantul are posibilitatea de a exclude monitoarele pentru scenă din buget, reducând astfel summa din buget?
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 09:01

4 monitoare

... afișează tot conținutul

Fusta scenii
pentru Achiziție
03.02.2021 00:06

Bună ziua.
În caiet de sarcini sunt indicate date: Fustele din dibond cu oracal, dimensiuni minime 16 x 0,6m.
În caietul de sarcini este indicată scena cu dimensiuni 16x9x 0,6. Rugăm să specificați, intenționați să decorați doar partea din față a scenei? Cum intenționați să fie decorate lațurile laterale scenei, fiecare din ele având lungimea de 9 metri.
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 10:04

În dependență de forma sălii, laturile pot fi acoperite de pereți.

... afișează tot conținutul

Sistem de iluminare
pentru Achiziție
03.02.2021 00:01

Bună ziua. Dacă compania depune oferta a cărora parametrii tehnice sunt diferiţi decât cele specificate în anunţul de participare pentru Sistem de iluminare, dar tot odată sunt mai perfomanţi şi mai buni, grupul de lucru va accepta oferta?
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 09:07

În conformitate cu art.37 alin.(12) din Legea 131/2015, este stipulat expres faptul că: „În cazul în care autoritatea contractantă defineşte specificaţiile tehnice din caietul de sarcini prin precizarea performanţelor şi/sau cerinţelor funcţionale solicitate, nicio ofertă nu poate fi respinsă dacă ofertantul demonstrează, prin orice mijloc adecvat, că bunurile, lucrările sau serviciile oferite asigură îndeplinirea performanţelor sau cerinţelor funcţionale solicitate deoarece sînt conforme cu:...

... afișează tot conținutul

Podium pentru speakeri / în funcție de eveniment
pentru Achiziție
02.02.2021 23:56

Bună ziua.
Dorim să clarificăm: Câte persoane vor fi concomitent în scenă?
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 09:01

Sunt date dimensiunele podiumului

... afișează tot conținutul

Elaborare grafică
pentru Achiziție
03.02.2021 00:05

Bună ziua.
În caiet de sarcini sunt indicate 2 spoturi grafice
Rugăm să specificați termene de referință mai detaliate pentru spoturile grafice – durata, conținutul și etc.
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 09:22

1. Spot grafic de trecere de la un vorbitor la altul
2. Spot grafic de anunțare a panelului.

... afișează tot conținutul

Servicii foto
pentru Achiziție
03.02.2021 00:07

Bună ziua.
Rugăm să indicați numărul de persoane.
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 10:04

Se achiziționează serviciu.

... afișează tot conținutul

Servicii traducere
pentru Achiziție
03.02.2021 00:08

Rugăm să indicați: durata pentru traducere- Online și dacă sunt necesare căști pentru oaspeții din sală.
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 10:04

Pentru durata evenimentului. sunt necesare

... afișează tot conținutul

Servicii teleconferința
pentru Achiziție
03.02.2021 00:04

Bună ziua.
În caiet de sarcini sunt indicate servicii fără indicarea a detaliilor
Dorim să clarificăm: Camere video - cantitatea - ? Laptopuri - cantitatea - ?
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 09:15

Camere video: în dependență de tipul sălii (se va evalua modul de amplsasare a acestora).
Laptopurile- sunt indicate în caietul de sracini.

... afișează tot conținutul

Fundalul scenei
pentru Achiziție
03.02.2021 00:07

Bună ziua.
În caiet de sarcini sunt indicate date: Carcasa de lemn sau alt material (în dependență de sala oferită) cu banner imprimat, dimensiuni minime 5 x 4,9 (1 sau mai multe buc.).
Rugăm să indicați un număr de bucăți mai precis, astfel încât ofertanții să aibă date mai precise și posibilitatea de a prezenta oferta corespunzătoare a așteptărilor D-ră.
Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.02.2021 10:04

În dependența de sală

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de organizare a evenimentelor (3 evenimente hibrid) 750,000.00 MDL
23/02/2021 09:45
652,368.00 MDL
Ofertă refuzată
23/02/2021 09:46
743,220.00 MDL
Ofertă acceptată
23/02/2021 09:08
750,000.00 MDL
Ofertă refuzată