Aczhizitionarea produselor alimentare pentru trimestrul 1 al anului 2021
suma planificată 2,153,000.00 MDL
Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|---|
Produse de panificație, produse de patiserie și cofetărie proaspete | 140,000.00 MDL | 15800000-6 | Făină de grîu 1/1000 gr. | 1070 Kilogram |
06.01.2021 - 31.03.2021 or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11 |
15800000-6 | Pîine neagra | 4000 Kilogram | |||
15800000-6 | Pesmeţi macinati | 140 Kilogram | |||
15800000-6 | Cornuleț cu magiun 1/0,80 gr, ambalat in punga | 5068 Bucata | |||
15800000-6 | Chifla cu mac | 1298 Bucata | |||
15800000-6 | Chiflă de cereale integrale 1/80 gr. | 1360 Bucata | |||
15800000-6 | Pîine albă | 6270 Kilogram | |||
15800000-6 | Lavaș | 96 Kilogram | |||
Produse de origine animală, carne și produse din carne | 780,000.00 MDL | 15800000-6 | Pui Broiler congelat,eviscerat | 2910 Kilogram |
06.01.2021 - 31.03.2021 or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11 |
15800000-6 | Carne de porc fără os proaspat racita | 570 Kilogram | |||
15800000-6 | Cirnaciori din carne de gaina ambalat | 520 Kilogram | |||
15800000-6 | Salam Servelat c/s | 195 Kilogram | |||
15800000-6 | Parizer (doctorscaia c/s) | 200 Kilogram | |||
15800000-6 | Carne de vită fara os proaspat racita | 2310 Kilogram | |||
15800000-6 | Muschi de porc afumat ambalat | 360 Kilogram | |||
15800000-6 | Crenvusti Lacta c/s | 400 Kilogram | |||
15800000-6 | Ficat de păsări, refrigerat | 515 Kilogram | |||
15800000-6 | Safalade din carne de vită | 485 Kilogram | |||
15800000-6 | Fileu de păsări, refrigerat | 1330 Kilogram | |||
Produse Lactate | 745,000.00 MDL | 15800000-6 | Brînză de vacă gr. 9% 1/400gr | 2770 Kilogram |
06.01.2021 - 31.03.2021 or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11 |
15800000-6 | Iaurt 3,5% 1/125gr, | 2217 Kilogram | |||
15800000-6 | Iaurt 3,5% p/u diabet ici1/125gr, | 595 Kilogram | |||
15800000-6 | Chefir 2,5%, 1/500l** | 4200 Kilogram | |||
15800000-6 | Smîntînă 15%, 1/350** | 1330 Kilogram | |||
15800000-6 | Unt de vaci din smintina dulce, nesarata, 82.5%, grasimi animaliera Fara adaos de grasimi vegetale, nesărat, ambalaj 200gr** | 1400 Kilogram | |||
15800000-6 | Lapte covasit 420gr 2,5% | 803 Kilogram | |||
15800000-6 | Caşcaval cheagul, gr. 52,5%** | 425 Kilogram | |||
15800000-6 | Lapte 1/1000 ml. 2.5% fără cantit. Nocive | 2430 Litru; decimetru cub | |||
15800000-6 | Brinza moale, slab sarata 1/500gr | 170 Kilogram | |||
Cereale, cartofi, legume, fructe și fructe cu coajă | 400,000.00 MDL | 15800000-6 | Lămîie* | 570 Kilogram |
06.01.2021 - 31.03.2021 or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11 |
15800000-6 | Usturoi* | 190 Kilogram | |||
15800000-6 | Cartofi * | 8340 Kilogram | |||
15800000-6 | Verdeaţă* - mărar | 74 Kilogram | |||
15800000-6 | Mandarine | 1930 Kilogram | |||
15800000-6 | Ciuperci proaspete | 335 Kilogram | |||
15800000-6 | Portocale | 965 Kilogram | |||
15800000-6 | Ceapă uscata* | 1644 Kilogram | |||
15800000-6 | Varză | 1130 Kilogram | |||
15800000-6 | Varza pechina* | 950 Kilogram | |||
15800000-6 | Mere de masa* | 2340 Kilogram | |||
15800000-6 | Banane* | 965 Kilogram | |||
15800000-6 | Sfeclă* | 2045 Kilogram | |||
15800000-6 | Kiwi | 965 Kilogram | |||
15800000-6 | Verdeaţă* - pătrunjel | 74 Kilogram | |||
15800000-6 | Morcov* | 2670 Kilogram | |||
Diverse produse alimentare | 23,000.00 MDL | 15800000-6 | Biscuiţi de ovas | 30 Kilogram |
06.01.2021 - 31.03.2021 or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11 |
15800000-6 | Suc de mere fără zahăr | 200 Litru; decimetru cub | |||
15800000-6 | Ouă de masa categ. II | 1200 Bucata | |||
15800000-6 | Mei (crupe) | 40 Kilogram | |||
15800000-6 | Mazăre uscate 1/1000 gr. | 130 Kilogram | |||
15800000-6 | Napolitane | 60 Kilogram | |||
15800000-6 | Pasta de roşii 25%, 1/720 | 30 Kilogram | |||
15800000-6 | Vanilină 2gr. | 0.1 Kilogram | |||
15800000-6 | Piper rosu macinat | 0.2 Kilogram | |||
15800000-6 | Maioneză | 10 Kilogram | |||
15800000-6 | Biscuiti cu lapte topit | 50 Kilogram | |||
Pește congelat | 65,000.00 MDL | 15800000-6 | Peste “Macrou” | 500 Kilogram |
06.01.2021 - 31.03.2021 or. Vadul lui Voda, str. Balneara, 11 |
15800000-6 | Peste “Hec” fara cap | 975 Kilogram |
Produse de origine animală, carne și produse din carne
1) Carne de pui
2) Carne de porc Vita
3) Mezeluri
Deasemenea pentre cerință cu nr. 29 Confirmare de diţinere a stocului de făină/grîu, necesar îndeplinirii
contractului de achiziţie pe o perioadă de cel puţin 10 ani= 10 ani? aveți contract p-ru
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie.
Vă rugăm separați Loturile pentru Produse de origine animală, carne și produse din carne și Produse Lactate și e.t.c.!
Conform Lege 131/15 vă rugăm nu incalcați principiul tratament egal și fără a reduce numărul de participanți!
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie.
Vă rugăm separați Loturile pentru Produse de origine animală, carne și produse din carne și e.t.c.! Conform Lege 131/15 art.7 (b,c,h,k). incalcati legea!
Сredem că încălcați legea nr.131/2015 prin limitarea numărului de participanți și nu acordați dreptul de a concura în toate loturile. Dacă încălcați legea, vom fi nevoiți să vă contestăm L.D. în Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Vă atragem atenția în perioada de clarificare, când puteți corecta aceste loturi în conformitate cu legea 131/15.
Buna ziua, întru consumarea subiectului privind divizarea loturilor pe poziții individuale, reamintim că autoritatea contractantă este în drept de a unifica obiectul achizițiiei (produse alimentare), acestea putind fi grupate pe categorii de produse (ex:produse lactate, carne și produse din carne, produse de panificație, etc) în conformitate cu prevederile Legii 131/15 Articolul 39. Împărţirea pe loturi
(1) Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentaţia de atribuire.
(2) În sensul alin.(1), autoritatea contractantă stabileşte obiectul fiecărui lot pe baze cantitative, adaptînd dimensiunea contractelor individuale astfel încît să corespundă mai bine capacităţii întreprinderilor mici şi mijlocii, sau pe baze calitative, în conformitate cu diferitele meserii şi specializări implicate, pentru a adapta conţinutul contractelor individuale mai îndeaproape la sectoarele specializate ale întreprinderilor mici şi mijlocii, sau în conformitate cu diferitele faze ulterioare ale proiectului.
(3) Dacă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, autoritatea contractantă are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi.
(4) În cazul prevăzut la alin.(1), autoritatea contractantă precizează în anunţul de participare dacă ofertele pot fi depuse pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile.
(5) Autoritatea contractantă are dreptul, chiar şi în cazul în care acceptă depunerea ofertelor pentru mai multe sau pentru toate loturile, să limiteze numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiaşi ofertant.
(6) În situaţia prevăzută la alin.(5), autoritatea contractantă precizează în anunţul de participare numărul maxim de loturi care pot fi atribuite unui ofertant.
(7) Autoritatea contractantă are obligaţia de a indica în documentaţia de atribuire criteriile şi regulile obiective şi nediscriminatorii care se vor aplica pentru stabilirea loturilor ce vor fi atribuite aceluiaşi ofertant, în cazul în care, în urma aplicării criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare, ar rezulta atribuirea către un ofertant a unui număr de loturi mai mare decît numărul maxim admis.
(8) În cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă are dreptul de a decide atribuirea contractului/contractelor prin reunirea mai multor loturi sau a tuturor loturilor şi atribuirea acestora aceluiaşi ofertant, dacă a precizat în anunţul de participare faptul că îşi rezervă dreptul de a face acest lucru şi a indicat loturile sau grupurile de loturi care pot fi reunite.
(9) În cazul în care aceluiaşi ofertant îi pot fi atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă efectuează o evaluare comparativă a ofertelor, pentru a stabili dacă ofertele depuse de către un ofertant pentru o anumită combinaţie de loturi luate în ansamblu ar primi un punctaj superior prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare stabiliţi în documentaţia de atribuire prin raportare la loturile respective faţă de punctajul total obţinut de ofertele pentru loturile individuale în cauză luate separat.
(10) Autoritatea contractantă efectuează evaluarea comparativă prevăzută la alin.(9) prin stabilirea, în primul rînd, a punctajelor ofertelor pentru fiecare lot în parte prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare stabiliţi în documentaţia de atribuire şi, apoi, prin compararea punctajului total astfel obţinut cu punctajul atribuit ofertelor depuse de către un ofertant pentru combinaţia de loturi respectivă, în ansamblu.
Prin urmare, toate cerințele vis-à-vis de unificarea categoriilor de produse precum și criteriile de evaluare sunt expuse în documentația de atribuire și orice operator economic și/sau persoană fizică interesată își poate prezenta oferta în cadrul procedurii date. În cazul în care operatorul economic consideră că prevederile documentației de atribuire îi lezează drepturile, acesta poate depune contestație în modul stabilit de lege.
Bună ziua.
Urmărind această polemică, vreau și eu să mă implic.
Dvs. până acum nu ați acceptat separarea loturilor!? Ce vă determină să stați atât de ferm pe poziția dată? Mai ales că legislația permite acest lucru, pentru a da posibilitate agenților economici să fie mai flexibili în luarea deciziilor. Pe mine nu mă afectează, dar unii concurenți chiar infrunta dificultăți la obținere, nemavorbind de faptul că cineva vrea, să limiteze numărului de participanți și nu acordă dreptul de a concura în toate loturile.
Ar fi bine să fiți mai loiali. Pare a fi o ambiție, alte argumente nu văd. Cu greu aș crede că aveți decizia grupului de lucru la acest capitol.Sau aici sunt alte motive ascunse?
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie. Tinem sa mentionam ca grupul de lucru respecta strict legislatia in vigoare.
Sunt de acord cu mesaj de la ofertant din 26 decembrie.
Loturile au fost selectate si publicate conform criteriilor de inrudire, grupul ”Produse de origine animaliera, carne si produse din carne” este un lot de produse alimentare care includ produse din sau continut de carne, la fel ca si celelalte loturi cu produse inrudite dupa origine, continut sau tehnologia de fabricatie. Tinem sa mentionam ca grupul de lucru respecta strict legislatia in vigoare.