Achiziție - Servicii de telefonie mobilă

Achiziție BANCA NAȚIONALĂ A MOLDOVEI

Informație generală

Servicii de telefonie mobilă
141,275.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1607599217718

Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2021


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
10/12/2020 13:40
clarificări
15/12/2020 11:43
depunere
17/12/2020 11:43
deschidere oferte
17/12/2020 11:43
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 10/12/2020 11:21
Trezoreria de Stat

suma planificată 141,275.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
141,275.00 MDL 64200000-8 Abonament lunar, apeluri 120 minute naţionale, 100 SMS naționale 2 Bucata 18.12.2020 - 30.12.2021
bd. Grigore Vieru, 1
64200000-8 Serviciul Semnătura mobilă, activarea serviciului + 5 semnături/lună 60 Bucata
64200000-8 Serviciul Roaming, Conform necesităților specificate în Anexa nr. 3 și Anexa nr. 4 (lunar, MDL fără TVA) 16 Bucata
64200000-8 Abonament lunar, apeluri nelimitate naţionale, minim 200 SMS naţionale, Trafic Internet minim 15 Gb 43 Bucata
64200000-8 Serviciul Limita de creditare sau Cost control, activare serviciu 51 Bucata
64200000-8 Abonament lunar, SMS nelimitate naţional (p/u server) 1 Bucata
64200000-8 Abonament lunar, apeluri 450 minute naţionale 6 Bucata
64200000-8 Abonament lunar, apeluri nelimitate naţionale, SMS nelimitate naţionale, minim 50 minute internaţionale, Trafic Internet 15 Gb minim 16 Bucata
64200000-8 Serviciul apeluri internaţionale,Conform necesităților specificate în Anexa nr. 2 16 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
invitatie_de_participare.docxtenderNoticeAchizițieInvitație de participare10/12/2020 13:40Descarca
invitatie_de_participare.docxtenderNoticeServicii de telefonie mobilă pentru anul 2021Invitație de participare10/12/2020 13:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificare
pentru Achiziție
14.12.2020 09:31

Buna ziua,
Raspunsul Dvs. la ultima clarificare din procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020: ” Bună ziua! Vă aduc la cunoștință că autoritatea contractantă dacă pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire constată erori sau omisiuni care face imposibilă încheiarea unui contract care ar satisface cerințelor autorității cu includerea tuturor serviciilor necesare pe parcursul anului, anulează procedura de achiziție pentru a rectifica toate erorile. Mulțumesc!” nu poate fi acceptat din motivul că pretinsa eroare legată de serviciul Semnătura Mobilă din caietul de sarcini din procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 nu a fost rectificată în cadrul următoarei proceduri de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020 și o careva altă eroare la fel nu a fost corectată, Caietele de Sarcini fiind identice.
Astfel, luând în considerare cele expuse mai sus, cele expuse în cadrul clarificărilor la procedura de achiziții ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 publicată pe 4 dec 2020 și atât în baza art. 7 (b), 7 (h) Legea nr. 131/2015 cât și în baza P. 4 al HG nr. 665 din 27.05.2016 revenim la solicitarea respecuoasă enunțată anterior de a asigura corectarea încălcării admise în cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 prin examinarea ofertei complete înnaintate de MOLDCELL SA în cadrul procedurii vizate și emiterea deciziei privind rezultatul procedurii luând în considerare deja toate ofertele depuse.
Vă mulțumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.12.2020 11:45

Bună ziua! La procedura nr. ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 din 04 noiembrie 2020, autoritatea contractantă pe parcursul analizei ofertelor a depistat careva erori și omisiuni care a făcut imposibilă încheiarea unui contract care ar fi satisfacut cerințele autorității, situația în cauză a dus și la completarea neconformă a ofertelor depuse de către operatorii economici ”ORANGE MOLDOVA”SA și ”MOLDCELL” SA. Autoritatea contractantă anunță repetat procedura de achiziție cu nr.ocds-b3wdp1-MD-1607093325468 din 4 decembrie 2020, unde a inclus modificări în Invitația de participare și anume la Anexa nr. 1 (6.1 Servicii aplicare semnături). La cererea operatorilor economici prin intermediu clarificărilor s-a solicitat includerea numărului concret de semnături mobile digitale necesar pe parcursul anului 2021. Din păcate platforma www.achizitii.md nu permite modificări în lista serviciilor și Autoritate a decis anularea procedurii pentru a putea efectua modificările de rigoare. Astfel Autoritatea contractantă nu intenționează de a efectua careva modificări la Deciziile de anualare luate anterior. Mulțumesc!

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
14.12.2020 15:26

Bună ziua,
Având în vedere faptul că adăugarea cuvântului „semnaturi” în Anexa 1 (p. 6.1) nu avea cum să rectifice pretinsa eroare și astfel să devină acceptabil răspunsul Dvs. privind motivul anulării procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020, rămâne a fi neclar adevăratul motiv al anulării procedurii în cauză, la fel ca și motivul refuzului Părții Contractante de a corecta încălcarea admisă în cadrul acestei proceduri de achiziție prin examinarea ofertei complete înnaintate de MOLDCELL SA în cadrul procedurii vizate și emiterea deciziei privind rezultatul procedurii luând în considerare deja toate ofertele depuse. Considerăm astfel, că în cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 nu a fost respectat principiul de transparență și imparţialitate atât conform art. 7 (b), 7 (h) Legea nr. 131/2015 cât și în baza P. 4 al HG nr. 665 din 27.05.2016. Prin urmare, inițerea prezentei proceduri de achiziție (ocds-b3wdp1-MD-1607599217718 publicate pe 10 dec 2020) o considerăm nefondată atâta timp cât aceasta reisese dintr-o procedură anterioară finalizată cu abateri.
Vă mulțumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.12.2020 17:42

Bună seara!
Reiterăm, că la procedura nr. ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 din 04 noiembrie 2020, s-a respectat principiul transparenței prin publicarea acesteia în SIA ”RSAP” M-Tender, în baza art. 7, lit. b) din Legea 131/2015 și pct. 4 din HG 665/2016 . Cu referire la evaluarea și atribuirea contractului de achiziție decizia rămâne doar la discreția autorității contractante, potrivit cadrului normativ conex cu incidență în domeniul achizițiilor. Autoritatea contractantă prin decizia de anulare a procedurii de achiziție prin eliminarea unor erori și omisiuni din Invitația de participare urmărește utilizarea eficientă a resurselor financiare, transparenţa, asigurarea concurenței, obiectivitatea şi imparţialitatea procesului de achiziţie şi încrederea publică faţă de acesta.
Mulțumesc!

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2021 141,275.00 MDL
15/12/2020 14:14
34,050.00 MDL
Ofertă acceptată