Achiziție - Servicii de telefonie mobilă

Achiziție BANCA NAȚIONALĂ A MOLDOVEI

Informație generală

Servicii de telefonie mobilă
141,275.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1607093325468

Servicii de telefonie mobilă


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
04/12/2020 16:59
clarificări
10/12/2020 16:57
depunere
13/12/2020 16:57
deschidere oferte
14/12/2020 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
Autoritatea contractantă a constat erori și omisiuni care face imposibilă încheiarea unui contract care ar satisface cerințelor autorității din care cauză anulează procedura de achiziție pentru a rectifica toate omisiunile.

Surse de finanțare

data validării: 04/12/2020 14:49
Trezoreria de Stat

suma planificată 141,275.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
141,275.00 MDL 1,450.00 MDL 64200000-8 Abonament lunar: Apeluri nelimitate naţionale, minim 200 SMS naţionale, Trafic Internet minim 15 Gb 43 Bucata Lot anulat 2020-12-14 14:00:00
64200000-8 Serviciul Limita de creditare sau Cost control 51 Bucata
64200000-8 Abonament lunar: apeluri nelimitate naţionale, SMS nelimitate naţionale, minim 50 minute internaţionale, Trafic Internet 15 Gb minim 16 Bucata
64200000-8 Abonament lunar: SMS nelimitate naţional (p/u server) 1 Bucata
64200000-8 Abonament lunar: Apeluri 450 minute naţionale 6 Bucata
64200000-8 Abonament lunar: Apeluri 120 minute naţionale, 100 SMS naționale 2 Bucata
64200000-8 Serviciul Semnătura mobilă digitală 60 Bucata
64200000-8 Serviciul Roaming, Conform necesităților specificate în Anexa nr.3 (lunar, MDL fără TVA) 16 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
invitatie_de_participare.docxtenderNoticeServicii de telefonie mobilă pentru anul 2021Invitație de participare04/12/2020 16:59Descarca
invitatie_de_participare.docxtenderNoticeAchizițieInvitație de participare04/12/2020 16:59Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificare
pentru Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2021
08.12.2020 09:49

Buna ziua,
In conformitate cu art. 71 (4) al Legii privind achizițiile publice nr. 131/2015: „Autoritatea contractantă are obligaţia de a comunica în scris tuturor participanţilor la procedura de achiziţie publică, în cel mult 3 zile de la data anulării procedurii, atît încetarea obligaţiilor pe care aceştia şi le-au creat prin depunerea de oferte, cît şi motivul anulării.” - solicităm respectuos să ne comunicati motivul anulării licitației ocds-b3wdp1-MD-1603719766732 din 26 oct 2020.
Va multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.12.2020 15:14

În conformitate cu Legea 131/2015 privind achizițiile publice, procedura de valoare mică nu se regăsește, ceea ce presupune că achiziile de VM sunt reglementate de HG nr. 665 din 26.05.2016
Cu referire la HG nr. 665 din 26.05.2016. Achiziţiile publice de valoare mică se realizează de către autoritatea contractantă în baza planurilor anuale de efectuare a achiziţiilor publice sau din motive de urgenţă, ca urmare a apariţiei unor necesităţi neplanificate sau evenimente imprevizibile.
De aici rezultă că nu putem aplica art. 71, alin. 4) din Legea131/2015 la achizițiile de mică valoare. Totodată vă aducem la cunoștință motivele anulării procedurii de achiziție din 26 octombrie 2020 a fosti revizuirea cantității serviciilor (motiv de revizuire a cantității este situația de pandemie care continuie să existe în RM). Operatorii economici participanți la procedura în cauză au fost informați prin mijloace electronice și anume sistemul electronic SIA „RSAP” M-TENDER.

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
09.12.2020 11:59

Bună ziua,
În Motivul anulării procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 "În urma evaluării minuțioase a ofertelor depuse de către operatorii economici ”ORANGE MOLDOVA”SA și ”MOLDCELL” SA sau depistat câteva carențe, ofertele depuse de ambii operatori economici nu sunt conforme. Grupul de lucru decide de a anula procedura de achiziție și publicarea acesteia repetat." nu sunt specificate exact carențele admise de operatorii economici, acestea ne fiind aduse la cunoștința cel puțin unuia din ei.
Prin urmare, atât în baza principiului transparenței în procedura de achiziții publice (art. 7 (b) Legea nr. 131/2015) cât și în temeiul art. 71 (4) Legea nr. 131/2015 și art. 15 (2) Legea nr. 131/2015, Vă rugăm respectuos să specificați care sunt carențele admise ce au făcut neconforme ofertele operatorilor economici.
Vă mulțumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.12.2020 16:58

În conformitate cu Legea 131/2015 privind achizițiile publice, procedura de valoare mică nu se regăsește, ceea ce presupune că achiziile de VM sunt reglementate de HG nr. 665 din 26.05.2016 Cu referire la HG nr. 665 din 26.05.2016. Achiziţiile publice de valoare mică se realizează de către autoritatea contractantă în baza planurilor anuale de efectuare a achiziţiilor publice sau din motive de urgenţă, ca urmare a apariţiei unor necesităţi neplanificate sau evenimente imprevizibile. De aici rezultă că nu putem aplica art. 71, alin. 4), din Legea131/2015 la achizițiile de mică valoare.
În urma evaluării minuțioase a ofertelor depuse de către operatorii economici ”ORANGE MOLDOVA”SA și ”MOLDCELL” SA sau depistat câteva carențe și anume:
„ORANGE MOLDOVA” SA - oferta este depusă cu o sumă eronată, în ofertă se indică Serviciu semnătură mobilă digitală - 0,00 lei, dar în urma clarificărilor s-a confirmat că: activarea si support lunar serviciului este gratuit iar aplicarea semnaturii este contra cost.
„MOLDCELL” SA - nu a prezentat Anexele: 1,2,3,4 conform invitației de participare.
Grupul de lucru decide de a anula procedura de achiziție și publicarea acesteia repetat cu modificarea Invitației de participare unde se solicită clar lista serviciilor solicitate.

... afișează tot conținutul

Clarificari
pentru Achiziție
09.12.2020 17:24

Va rog sa specificati expres in documentatia de atribuire care este cantitatea serviciilor de aplicare a semnăturii mobile digitale deoarece la moment in anexa nr.1 ati indicat doar Denumirea serviciilor - Servicii aplicare semnătură, Cantitate numere - semnături, respectiv nu este clar pentru cite semnaturi va fi indicat pretul.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2020 13:06

Bună ziua! Vă adecem la cunoștință că procedura în cauză va fi anulată pentru a fi efectuate modificările de rigoare în Invitația de participare. Mulțumesc!

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
09.12.2020 17:37

Conform anunțului de participare pentru licitația precedenta si anume Anexa nr.1, Banca Națională a Moldovei a solicitat: Denumirea serviciilor - Serviciul Semnătura mobilă digitală, Cantitate numere - 60 numere, astfel a fost publicat prețul de 0.00 lei pentru activarea si suportul Serviciului Semnătura mobilă digitală pentru 60 de numere. Faptul ca Banca Națională a Moldovei nu a indicat cantitatea de semnături precum si nu a solicitat expres indicarea prețului pentru aplicarea semnăturii este o eroare a autorității contractante si nicidecum nu a operatorului economic, respectiv descalificarea ofertei acestuia precum si anularea procedurii este inacceptabila.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2020 09:05

Bună ziua! Autoritatea contractantă dacă pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire constată erori sau omisiuni care face imposibilă încheiarea unui contract care ar satisface cerințelor autorității cu includerea tuturor serviciilor necesare pe parcursul anului, anulează procedura de achiziție pentru a rectifica toate erorile.
Mulțumesc!

... afișează tot conținutul

Clarificare
pentru Achiziție
10.12.2020 12:38

Bună ziua,
Vă mulțumim pentru răspuns.
Principiul de transparență și imparțialitate rămâne a fi unul de baza și chiar obligatoriu, indiferent la ce am face referință, fie Legea nr. 131/2015 sau HG nr. 665 din 27.05.2016.

În cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 însă, aceste principii au fost încălcate, oferta depusă în stricta conformitate cu Caietul de Sarcini de către MOLDCELL SA ne fiind examinată de către reprezentanții Părții Contractante.
Mai exact, încălacarea reprezentanților Părții Contractante a fost admisă în momentul când au decis să anuleze toată procedura de achiziție în loc să anuleze doar oferta ”neconformă” a operatorului plasat pe poziția întâi, astfel automat acordând statutul ”În Considerare” operatorului economic plasat pe următorul loc și respectiv primind accesul la toată informația înnaintată de acesta.
Ținem să precizăm că MOLDCELL SA a prezentat toate actele necesare conform Caietului de Sarcini în două fișiere (oferta.semnat (9).pdf și documente.semnat.pdf), fapt ce poate fi verificat inclusiv de către reprezentanții Părții Contractante.
Luând în considerare cele expuse mai sus și atât în baza art. 7 (b), 7 (h) Legea nr. 131/2015 cât și în baza P. 4 al HG nr. 665 din 27.05.2016 solicităm respectuos să corectați încălcarea admisă în cadrul procedurii de achiziție ocds-b3wdp1-MD-1604474894083 publicată pe 4 nov 2020 prin examinarea ofertei complete înnaintate de MOLDCELL SA în cadrul procedurii vizate și emiterea deciziei privind rezultatul procedurii luând în considerare deja toate ofertele depuse.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

10.12.2020 12:57

Bună ziua! Vă aduc la cunoștință că autoritatea contractantă dacă pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire constată erori sau omisiuni care face imposibilă încheiarea unui contract care ar satisface cerințelor autorității cu includerea tuturor serviciilor necesare pe parcursul anului, anulează procedura de achiziție pentru a rectifica toate erorile. Mulțumesc!

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de telefonie mobilă pentru anul 2021 141,275.00 MDL Lot anulat