Achiziție - Echipament informatic

Achiziție Compania Nationala de Asigurari in Medicina

Informație generală

Echipament informatic
833,000.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1603462801295

Echipament informatic (Calculatoare, Laptopuri, Multifunctionale, Accesorii)


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
24/10/2020 16:48
clarificări
03/11/2020 15:00
depunere
10/11/2020 10:00
deschidere oferte
10/11/2020 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
În temeiul art. 71 alin. 1 lit. ¬c) și d) Niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire. Au fost depuse oferte neadecvate, inacceptabile sau neconforme.

Surse de finanțare

data validării: 23/10/2020 14:20
Trezoreria de Stat

suma planificată 833,000.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Calculatoare 630,000.00 MDL 30200000-1 Brand PC 45 Bucata Lot anulat
30200000-1 Laptop (Brand Name International) 3 Bucata
30200000-1 Monitor same Brand as PC 45 Bucata
Multifunctionale 105,000.00 MDL 30200000-1 MFD Laser 10 Bucata Lot anulat
30200000-1 MFD Ink 2 Bucata
Periferice 98,000.00 MDL 30200000-1 PC Camera 10 Bucata Lot anulat
30200000-1 Hard Drive 45 Bucata
30200000-1 Hard Drive SSD 2 Bucata
30200000-1 Flash Drive 5 Bucata
30200000-1 UPS 45 Bucata
30200000-1 Keyboard + Mouse 30 Bucata

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt de participare echipament informatic (actualizat).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription29/10/2020 09:03Descarca
doc standard echipament informatic (actualizat).pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription29/10/2020 09:03Descarca
doc standard echipament informatic.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription26/10/2020 08:48Descarca
lot 1.docxbiddingDocumentsCalculatoaredescription24/10/2020 16:48Descarca
duae echipament informatic.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/10/2020 16:48Descarca
lot 3.docxbiddingDocumentsPerifericedescription24/10/2020 16:48Descarca
lot 2.docxbiddingDocumentsMultifunctionaledescription24/10/2020 16:48Descarca
anunt de participare echipament tehnic.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/10/2020 16:48Descarca
doc standart echipament informatic.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription24/10/2020 16:48Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Clarificări specificatii tehnice Lot 1:
pentru Achiziție
26.10.2020 17:21

Stimate AC, cu referire la Lotul 1, Pozitia 1.1 Brand PC (PORTS:) se solicita min. 1x VGA, 1 xHDMI, 1 x Serial Port va rugam sa confirmati daca vor fi acceptate pentru aceste porturi adaptoare, in cazul in care unii producatori nu le pot oferi pe toate concomitent pe aceeasi platforma?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.10.2020 09:03

Nu vor fi acceptate porturi adaptoare ci doar porturi native (Conform specificației din Anunțul de Participare)

... afișează tot conținutul

Modificare caiet de sarcini - excludere MAF
pentru Achiziție
26.10.2020 22:40

Rugam sa modificati caietul de sarcini, excluzand solicitarea Autorizatiei de la producator (MAF).
Prin solicitarea acestui act, limitati libera concurenta, incalcand Legea nr. 131/2015.
Va atentionam ca Agentia Nationala pentru Solutionarea Contestatiilor sustine faptul ca: “MAF nu reprezintă o confirmare și un garant a calității produselor.”

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.10.2020 09:03

Ca urmare a atenționării dvs. vom modifica Anunțul de Participare prin excluderea Autorizației de la Producător(MAF). Însă va fi introdus altă cerință și anume Scrisoare de autorizație de la Producător pentru concursul respectiv (pentru Lot nr.1), sau alt act relevant în acest sens.

... afișează tot conținutul

Clarificari la anuntul de participare:
pentru Achiziție
26.10.2020 17:16

Stimate AC,
Va rugam sa evizuiti cerinta fata de - Termenul de livrare de 30 de zile din momentul semnarii contractului.
Nici unul din producatorii mari cu excpetia HP, nu poatea oferi asemena termeni de livrare , din pacate! Pentru a facilitata procesul de ofertare si a asigura conditii egale pentru toti agentii economici, Vă rugam să dați curs acestui demers cu modificare atermenulu cu pana la 45 de zile lucratoare. Mulțumim anticipat!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.10.2020 09:02

Termenul de 45 zile lucrătoare nu poate fi acceptat deoarece ar prevede livrarea bunurilor în anul 2021 respectiv achitarea urmează a fi efectuată din mijloacele bugetului anului 2021. În acest context, având în vedere faptul că suma prevăzută pentru achiziționarea echipamentului informatic în anul 2020 nu este prevăzută și în anul 2021 propunem modificarea Anunțului de Participare referitor la prelungirea termenului de livrare de la 30 zile calendaristice la 40 zile calendaristice.

... afișează tot conținutul

Participanți

Calculatoare 630,000.00 MDL Lot anulat
10/11/2020 09:12
613,200.00 MDL
Ofertă refuzată
09/11/2020 18:56
616,997.50 MDL
Ofertă refuzată
Multifunctionale 105,000.00 MDL Lot anulat
10/11/2020 09:12
94,200.00 MDL
Ofertă refuzată
Periferice 98,000.00 MDL Lot anulat
09/11/2020 16:50
80,015.00 MDL
Ofertă refuzată
10/11/2020 09:12
106,168.00 MDL
Ofertă refuzată