Achiziție - lucrări de reparație și reconstrucția parțială a etajului 1

Achiziție IMSP SCM Sf.Treime

Informație generală

IMSP SCM Sf.Treime
1003600152592
lucrări de reparație și reconstrucția parțială a etajului 1
7,000,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1602574540077

lucrări de reparație și reconstrucția parțială a etajului 1


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
13/10/2020 11:40
clarificări
18/11/2020 13:10
depunere
21/11/2020 15:10
deschidere oferte
23/11/2020 14:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 13/10/2020 07:36
Trezoreria de Stat

suma planificată 7,000,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
7,000,000.00 MDL 70,000.00 MDL 45200000-9 lucrări de reparație 1 Unitate 23.11.2020 - 31.12.2020
Alecu Russo 11/1
2020-11-23 14:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatie standard.docbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
3_ gaze medicale.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
5_iluminat electric interior.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
anunț de participare.docxbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
2_retele de apa si canalizare.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
duae_nou.docbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
1_solutii arhitecturale.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
8_semnalizare antiincendiu.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
7_semnalizare si comunicatii.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
anunț.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
4_incalzire si ventilare.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca
6_iluminat electric.echipament de forta.rtfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/10/2020 11:40Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
11.11.2020 09:00

eqw

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.11.2020 09:02

............

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
11.11.2020 09:01

.......................

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.11.2020 09:03

...................

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
11.11.2020 09:01

...............

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.11.2020 09:04

........

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
11.11.2020 09:01

...............

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.11.2020 09:05

............

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
11.11.2020 09:01

......................

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.11.2020 09:04

.....

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
28.10.2020 13:05

punctul 13 Disponibilitate de bani lichizi sau capital circulant, de resurse creditare sau alte mijloace financiare, degeaba lati inclus. O sa aveti contestatii pe acest punct. Cum o sa evoluati, fara sa indicati clar criteriul dat? Sau dupa cum va va conveni? Daca cistiga firma care trebuie nu o cereti iar daca va fi pe 1 loc firma care nu sa inteles cu voi se poate de solicitat si inca cu cerinte aberante?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.10.2020 13:57

Stimate OE,
platforma MTender este destinată pentru petrecerea procedurilor de achiziții cu maximă transparență iar compartimentul clarificări este destinat pentru a răpunde participanților la întrebările adresate pe marginea procedurii și nu pentru diferite acuzații neprobate.
Autoritatea contractantă consideră învinuirile aduse de către DVS ca nefondate ce denigrează imaginea instituției.
Reieșind din situația creată Vă informăm că IMSP SCM Sfănta Treime se va adresa deținătorului platformei cu scopul identificării respectivului operator economic cu atragerea ulterioară a acestuia într-un litigiu pe marginea acuzațiilor aduse.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
28.10.2020 22:35

Buna ziua. La devizul nr. 1 ,,Solutii arhitecturale,, poz. 26,27,28 ati solicitat usi glisante cu deschidere automata. Intrebarea mea este: utilajul pentru deschiderea uselor il includem in resurse, sau in costul vitrliilor? sau ar trebui de introdus o pozitie nouă in deviz cu aceste mecanisme de deschidere automata?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.10.2020 10:27

Buna ziua,
În devizul nr. 1 ”Solutii arhitecturale”, la poz. 26, 27, 28, costul utilajului pentru deschiderea automată a ușilor glisante urmează a fi inclus în costul vitraliilor.

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
29.10.2020 13:20

perioada de garantie nu vi se pare exagerata? de ce nu 100 de ani?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.10.2020 13:29

Buna ziua,
dacă aveți așa posibilitate suntem de acord

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
29.10.2020 13:24

cerinte adecvate indicati. pe putine materiale de la producator este asa garantie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.10.2020 13:32

vă mulțumim pentru informație

... afișează tot conținutul

anunt de participare
pentru Achiziție
29.10.2020 13:26

si asa lucrari in patru lui putin probabil se vor executa. o sa verificam dupa desemnarea cistigatorului cum se executa lucrarile in 4 luni maximum si minimum in cite luni real. pentru ASA CUM ATI MENTIONAT sa va atragem ulterior într-un litigiu pe marginea cerintelor dumneavoastra.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

29.10.2020 13:33

.........

... afișează tot conținutul

Proiectul de executie
pentru Achiziție
11.11.2020 08:46

...........

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.11.2020 08:49

.........

... afișează tot conținutul

Proiectul de executie
pentru Achiziție
05.11.2020 17:33

Buna ziua,
Piublicati, va rog, proiectul de executie, sau minimum plansele cu tamplarie (usi), deoarece in caietul de sarcini nu contine descrierea si face referinta la proiectul de executie.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.11.2020 07:51

Buna ziua,
vă puteți apropia la instituție de către in ginerul șef

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
09.11.2020 11:06

источник бесперебойного питания la lucrarile electrice pentru cite ore este necesar sa fie

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.11.2020 14:33

Echpament electric de forță urmează să aibă capacitatea de 1 oră

... afișează tot conținutul

Proiectul de execuție
pentru Achiziție
06.11.2020 12:32

Re: Buna ziua, vă puteți apropia la instituție de către in ginerul șef.
Ne-am apropiat de inginerul:sef. Am văzut proiectul. Sunt foarte mari neconcordante intre caietul de sarcini și proiectul de execuție. Nu e clar cum sa facem oferta pentru uși. Toți ofertanții sunt puși în situația data. De exemplu usa U2. In proiect este indicata usa medicla CPL (usa din masa plastica), iar în descriere este indicata usa din otel zincat vopsit cu cutie care cuprinde peretele (охватывающее). Nu este indicata lățimea cutiei, usile trebuie sa fie cu deschidere automatizata din ambele părți si cu protecție radiologica X-RAY, si prag ascuns.
In caietul de sarcini nu sunt indicate aceste caracteristici. Este indicata Usa intr-un canat cu profil de aluminiu cu sticla (1400x2000). Astfel de uși intr-un canat nu exista. Deci se bat cap în cap descrierea din caietul de sarcini cu descrierea din proiect. Dacă facem conform caietului de sarcini, prețul va fi X. Conform proiectului- prețul poate fi pana la 10X. Este risc mare ca va fi contestație si din partea ofertanților care vor face oferta conform proiectului și din partea ofertanților care fac oferta conform caietului de sarcini. Conform experientei, astfel de licitatii se anulează de către ANSC, in caz dacă sunt contestate. Dar cea mai mare problema va fi in proces de realizare, ca caietul de sarcini, care este parte componenta a contractului nu va corespunde cu proiectul. Va rugam sa prezentați o descriere actualizata, care sa corespunda cu cerințele beneficiarului si sa fie utilizata de către toți ofertanții.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.11.2020 13:01

Buna ziua,
stimate operator economic, înțelegem că poate nu totul este perfect inclusiv și unile momente ce le descrieți, însă licitația a fost publicată pe platformă la data de 13.10.2020, ați avut timp necesar ca să interveniți cu careva clarificări pentru ajustarea anumitori poziții. DVS solicitați niște acțiuni la data de 06.11.2020, cînd practic au mai rămas doar cîteva ore pînă la perioada de depunere a ofertelor.
Ne pare rău, dar reieșind din termenii restrînși pentru valorificarea mijloacelor bănești acordate de către fondator instituției, careva schmbări nu vor fi operate.

... afișează tot conținutul

Re: Proiectul de executie
pentru Achiziție
06.11.2020 13:40

Acest raspuns contravine HG 638/2020.
art. 12. Operatorul economic are dreptul să solicite autorității contractante clarificări pe marginea documentației de atribuire. La orice solicitare de acest fel, autoritatea contractantă răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități și cât mai repede posibil, conform art. 35 din Legea nr. 131/2015.
Art 33, alin 4). (4) În procesul de comunicare, autoritatea contractantă nu va discrimina niciun operator economic în legătură cu informaţiile comunicate, iar documentaţia de atribuire va fi pusă la dispoziţia tuturor operatorilor economici în acelaşi volum şi cu un conţinut identic.
Termenul de obtinere a clarificarilor este 09.11.2020.
Art. 19, alin (7) al legii Nr. 131/2015. Dacă după publicarea anunțului de participare, dar înainte de expirarea termenului-limită de depunere a ofertelor, apare necesitatea de corectare a acestuia, anunțul corectat va fi publicat în aceleaşi mijloace de informare în masă şi va avea aceeaşi valoare ca şi anunțul original. În acest caz, autoritatea contractantă va prelungi termenul de depunere a ofertelor pentru a permite potenţialilor ofertanţi să efectueze modificările necesare. În cazul în care, indiferent de motiv, caietul de sarcini şi documentele sau informaţiile suplimentare, deşi solicitate în timp util, nu au fost furnizate sau au fost furnizate incomplet în termenele stabilite de prezenta lege ori în cazul în care ofertele nu pot fi formulate decît în urma unei vizite la faţa locului sau după consultarea pe loc a unor documente anexate la caietul de sarcini, autoritatea contractantă va prelungi termenul de depunere a ofertelor astfel încît toţi operatorii economici interesaţi să poată avea acces la toate informaţiile necesare pentru formularea ofertelor.
Va rugam, sa respectati legislatia in vigoare, si sa raspundeti clar la intrebarile de mai sus.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.11.2020 14:40

.....

... afișează tot conținutul

Re: Proiect de executie
pentru Achiziție
06.11.2020 13:54

Va rugam sa prezentati clarificari la intrebarea de mai sus privind usile si sa prelungiti termenul pentru clarificari si de depunere a ofertelor, conf. Art. 19 alin (7) al legii nr. 131/2015.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.11.2020 14:40

.......

... afișează tot conținutul

Re: proiect de executie
pentru Achiziție
06.11.2020 14:55

Din cauza arogantei dvs. si faptului ca inclacati legislația cu privire la achiziții publice, suntem nevoiți sa contestam documentația de atribuire la ANSC, iar termenul de depunere a ofertelor va fi prelungit pana la obținerea unui răspuns de la ANSC.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.11.2020 16:21

operatorul economic se va orienta la prezentarea ofertei după caietul de sarcini

... afișează tot conținutul

autoritatea contractanta
pentru Achiziție
06.11.2020 15:19

Etapele în care operatorul economic poate depune contestație (exemple):
1. În perioada premergătoare deschiderii ofertelor pentru procedură de achiziție
publică
A. Caracteristicile tehnice/mărci comerciale specifice
B. Criteriile de clarificare și cerințe restrictive
C. Criteriile de atribuire;
D. Lipsa unui răspuns clar/complet din partea AC la clarificările cu privire la
documentația de atribuire
E. Nedivizarea achiziției pe loturi
N.B.: OE are dreptul de a solicita clarificări pe marginea documentației de atribuire de la AC, înainte de depunerea contestației

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.11.2020 16:23

operatorul economic se va orienta la prezentarea ofertei după caietul de sarcini

... afișează tot conținutul

autoritatea contractanta
pentru Achiziție
06.11.2020 15:23

Aici ei is ca pe alta planeta, cu incalcari enorm de mari. Se pare ca special fac devize eronate apoi opereaza modificari (asa cum le place). Sa vina CNA sa vada ce fac ei. Sa ridice documentatia la licitatiile precedente si sa verifice modificarile

... afișează tot conținutul

Răspuns:

06.11.2020 16:23

operatorul economic se va orienta la prezentarea ofertei după caietul de sarcini

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
09.11.2020 08:54

Gosime pentru linolium medical la pardosele

... afișează tot conținutul

Răspuns:

09.11.2020 09:03

.....

... afișează tot conținutul

Participanți

lucrări de reparație 7,000,000.00 MDL
20/11/2020 19:27
3,711,045.00 MDL
Ofertă refuzată
20/11/2020 20:41
4,354,945.94 MDL
Ofertă refuzată
18/11/2020 23:30
4,765,225.08 MDL
Ofertă acceptată
20/11/2020 14:14
5,250,761.00 MDL
Ofertă refuzată
20/11/2020 18:15
5,502,488.43 MDL
Ofertă refuzată