Achiziție - Lucrări de reparații la clădirea administrativă (RAPO)

Achiziție Presedintele Raionului Riscani

Informație generală

Lucrări de reparații la clădirea administrativă (RAPO)
762,000.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1597824621334

Lucrări de reparații la clădirea administrativă (RAPO)


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
24/08/2020 16:31
clarificări
13/09/2020 09:58
depunere
24/09/2020 09:23
deschidere oferte
24/09/2020 09:23
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 19/08/2020 08:11
Trezoreria de Stat

suma planificată 762,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
762,000.00 MDL 45200000-9 Lucrări de reparații la clădirea administrativă (RAPO) 1 Bucata 01.10.2020 - 31.12.2020
str.Independenței, 44

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini nr.26 din 27.07.2020 - modificat.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini pentru îndeplinirea lucrărilor solicitate de către autoritatea contractantă.11/09/2020 09:58Descarca
anunț de paticipare - modificat.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare11/09/2020 09:35Descarca
1)_caiet de sarcini nr.26 din 27 iulie 2020.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini pentru îndeplinirea lucrărilor solicitate de către autoritatea contractantă.11/09/2020 09:35Descarca
documentația standard - modificat.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard11/09/2020 09:35Descarca
2)_formular duae_aprobat din 30.06.2020.docbiddingDocumentsAchizițieDeclarație pe propria răspundere a operatorului economic24/08/2020 16:31Descarca
3)_anunț de participare.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare24/08/2020 16:31Descarca
1)_caiet de sarcini nr.26 din 27.07.2020.pdfbiddingDocumentsAchizițieCaiet de sarcini pentru îndeplinirea lucrărilor solicitate de către autoritatea contractantă.24/08/2020 16:31Descarca
4)_documentația standard.pdfbiddingDocumentsAchizițieDocumentația standard24/08/2020 16:31Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
28.08.2020 18:57

Dispuneti de proiect de executie a lucrarilor ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

01.09.2020 09:10

Nu este o cerință de pentru execuția proiectului tehnic.

... afișează tot conținutul

anuntul de participare
pentru Achiziție
04.09.2020 14:04

Termenul de valabilitate a ofertei este de 60 de zile, iar termenul de executare a lucrarilor este de 30 de zile. De ce ???... Daca procedati astfel reese ca ofertantilor care vor participa la acest concurs li se va returna garantia pentru oferta 2%(=15 000 lei) dupa terminarea lucrarilor la acest obiect.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

08.09.2020 16:55

Bună ziua, garanția pentru ofertă se va restitui participanților conform art.68 , alin.(7) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
04.09.2020 15:12

La acest obiect se vor executa lucrari la pardoseli, tencuieli la pereti cu mortar, care conform normelor existente in constructie necesita o intarire calitativa a acestui material pe o durata de 28 de zile. Apoi urmeaza a fi efectuate si celelalte lucrari care deasemenea au termeni fixati in timp.Termenul de executare a lucrarilor de 30 de zile nu este corect.Pentru a executa lucrarile calitativ la acest obiect este nevoie de cel putin 45-60 de zile. De ce nu respectati normele in constructie ?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.09.2020 08:32

Bună ziua, termenul de executare a lucrărilor va fi modificat în documentația de atribuire pînă la 60 zile.

... afișează tot conținutul

Caietul de sarcini
pentru Achiziție
04.09.2020 16:06

De ce a-ti comis multe greseli in lista de lucrari in ce priveste determinarea volumului de lucrari? Spre exemplu:volumul pentru grunduire, chituire (poz.3,4) este de 60,5 m2, iar respectiv volumul vopsitorii (poz. 5 + poz.6) este 47.1 + 14,4 = 61.5 m2; poz.26 - 84.5 m2, iar poz.27(64,5) + poz.28(21,6) = 86,1 m2; poz.64 - 170 m2, iar poz.65(140) + poz.66(40) = 180 m2, ...etc. Valoarea estimata in suma de 726 000 lei nu este determinata corect.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

11.09.2020 08:35

Bună ziua, greșelile depistate în lista de lucrări vor fi corectate. Valoarea estimată de 762000 a fost verificată repetat și este corectă.

... afișează tot conținutul

Participanți

Lucrări de reparații la clădirea administrativă (RAPO) 762,000.00 MDL
23/09/2020 19:36
586,012.50 MDL
Ofertă acceptată
23/09/2020 14:55
589,005.32 MDL
Ofertă refuzată