laptopuri și imprimantă multifuncțională
suma planificată 75,000.00 MDL
Buna ziua,
Va rugam mult sa modificati achizitia pe loturi separate. Pasul asta va permite sa economisiti mai multi bani si sa le folositi de exemplu pentru procurarea optiunilor adaugatoare.
La fel, prin separarea loturilor, se va permite participarea companiilor care se ocupa de exemplu doar cu tehnica de printare si o sa aveti o alegere mai variabila, plus ca specificatiile bunului de imprimare sunt generale si nu favorizeaza un brand anumit.
Multumesc pentru intelegere.
bună ziua !
loturile se formează în corespundere cu codul CPV, dacă primele 3 cifre sunt identice, atunci bunurile se încadrează în același lot, exact ca în speță. Mai mult decît atît, procedura în cauză este de mică valoare, respectiv nu este oportun de separat pe poziții. Pe viitor vom încerca să desfășurăm proceduri separate pentru așa tip de bunuri pentru a evita divergențele menționate.
Bună ziua.Vă rugăm să modificați termenul de livrare a produselor pentru ca să puteți primi oferte nu doar mai avantajoase din punct de vedere financiar dar și calitative.
bună ziua !
termenul de livrare este de de 15 zile din momentul înregistrării contractului la Trezoreria de stat. Din practică contractele se înregistrează mai greu probabil din cauza situației epidimiologice, respectiv din momentul anunțării ofertei cîștigătoare agentul economic va avea o perioadă mai mare decît aceste 15 zile, plus că aceste bunuri se procură în baza unui proiect finanțat de donatori, proiectul este deja în desfășurare respectiv achiziția se desfășoară conform proiectului menționat.
Exact asa raspuns am primit si in anul 2019 la licitatia similara unde au fost achizitionate computere si echipamente de imprimat.
Schimbari dupa cum se vede nu au fost efectuate.
procedura în cauză este de mică valoare, respectiv au fost respectate prevederile legale