Echipamentului IT pentru necesitățile Proiectului nr. 609656-EPP-1-2019-1-MD-EPPKA2-CBHE-SP „Moldova Higher Education Leadership and Management / MHELM”, finanțat din cadrul programului ERASMUS+
suma planificată 4,532,210.00 MDL
| Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
|---|---|---|---|---|---|
| Lot 9 Computer portabil Model 2 (Laptop Type 2) | 82,710.00 MDL | 30200000-1 | Computer portabil Model 2 (Laptop Type 2) | 3 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
| Lot 8 Computer portabil Model 1 (Laptop Type 1) | 118,900.00 MDL | 30200000-1 | Computer portabil Model 1 (Laptop Type 1) | 6 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
| Lot 1 Panou interactiv (Interactiv flat panel display) | 1,097,650.00 MDL | 30200000-1 | Panou interactiv (Interactiv flat panel display) | 14 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
| 30200000-1 | Instalare, configurare și mentenanță (Installation, configuration and maintenance) | 1 Bucata | |||
| Lot 10 Echipament radio (Access Point) | 17,230.00 MDL | 30200000-1 | Echipament radio (Access Point) | 7 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
| 30200000-1 | Instalare, configurare și mentenanță (Installation, configuration and maintenance) | 1 Bucata | |||
| Lot 11 Soluție de securitate (Security HUB) | 47,650.00 MDL | 30200000-1 | Instalare, configurare și mentenanță (Installation, configuration and maintenance) | 1 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
| 30200000-1 | Soluție de securitate (Security HUB) | 7 Bucata | |||
| Lot 5 Tablă interactivă Model 2 (Interactive whiteboard Type 2) | 1,047,680.00 MDL | 30200000-1 | Instalare, configurare și mentenanță (Installation, configuration and maintenance) | 1 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
| 30200000-1 | Tablă interactivă Model 2 (Interactive whiteboard Type 2) | 8 Bucata | |||
| Lot 7 Computer de birou tip All-in-One (Desktop Computer All-in-One) | 820,710.00 MDL | 30200000-1 | Computer de birou tip All-in-One (Desktop Computer All-in-One) | 42 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
| Lot 3 Proiector (Projector) | 353,430.00 MDL | 30200000-1 | Proiector (Projector) | 15 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
| 30200000-1 | Instalare, configurare și mentenanță (Installation, configuration and maintenance) | 1 Bucata | |||
| Lot 4 Prezidiu electronic/digital (Smart Podium) | 442,680.00 MDL | 30200000-1 | Instalare, configurare și mentenanță (Installation, configuration and maintenance) |
1 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
| 30200000-1 | Prezidiu electronic/digital (Smart Podium) | 7 Bucata | |||
| Lot 12 Microfon radio (Wireless microphone) | 96,500.00 MDL | 30200000-1 | Microfon radio (Wireless microphone) | 7 Bucata |
28.09.2020 - 30.01.2021 bd. Stefan cel Mare nr. 168 |
Sa fie de la producator sau ofertant?
Bună ziua!
Certificatul de conformitate privind Sistemul de management al calității ISO 9001 trebuie să fie de la ofertant.
*Instruirea la locul de muncă pentru personalul operațional și
tehnic în utilizarea hardware-ului instalat* pentru tehnica interactivă trebuie sa fie autorizata (certificata) de MECC și ANACEC și daca da, atunci sa fie cu sau fara certificare.
Bună ziua!
Instruirea la locul de muncă pentru personalul operațional și tehnic în utilizarea hardware-ului instalat, pentru tehnica interactivă nu trebuie să fie autorizată (certificată) de MECC și ANACEC.
La toate loturile unde *Ofertantul trebuie să ofere instruire la locul de muncă pentru personalul operațional și tehnic în utilizarea hardware-ului instalat.* se indica cantitatea de 1 instruire/Lot pentru toate *Bunurile furnizate trebuie livrate, instalate, montate, testate și configurate ...*, care sunt instalate la 7 Universitati.
Clarificati Va rog daca INSTRUIREA va fi organizata centralizat la UTM pentru o singura grupa cu potentialii utilizatori de la toate Universitatile, sau la *locul de munca ...* la fiecare Universitate.
Bună ziua!
Ofertantul trebuie să ofere instruire la locul de muncă pentru personalul operațional și tehnic în utilizarea hardware-ului instalat, pentru fiecare Universitate în parte.
Stimați Domni!
Consideram, ca prin solicitarea certificatului ISO9001 pentru ofertant, are loc promovarea/avantajarea unui număr restrâns de operatori economici, care pot întruni și asigura acest criteriu de calificare concret, cu limitarea participării largi a potențialilor operatori economici, ca exemplu companii ce nu sunt certificați in conformitate cu Sistemul de management al calității ISO9001, care nu este o certificare obligatorie impusa de LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achizițiile publice, ceea ce contravine in totalitate Principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice Articolul 7. din legea sus menționata.
Solicitam excluderea "Certificatul de conformitate privind Sistemul de management al calității ISO 9001 pentru ofertant", deoarece tot echipamentul ce urmează sa fie achiziționat este produs de către marii Producători/vendori de echipamente IT certificați conform Sistemul de management al calității ISO 9001
Va multumim!
În conformitate cu prevederile alin. (1), lit. d) art. 22 din Legea 131/2015, în cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de bunuri, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de cantitatea şi de complexitatea bunurilor ce urmează să fie furnizate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului și nu sînt disponibile în bazele de date ale autorităților publice sau ale părților terțe, certificate sau alte documente emise de organisme abilitate în acest sens, care să ateste conformitatea bunurilor, identificată clar prin referire la specificaţii sau standarde relevante. Totodată, conform art.23 al Legii 131/2015, în cazul în care autoritatea contractantă solicită prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atestă faptul că operatorul economic respectă anumite standarde de asigurare a calităţii, aceasta trebuie să se raporteze la sistemele de asigurare a calităţii, bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, sau la standarde internaționale pertinente, emise de organisme acreditate. În continuare la alin. (2) se statuează că în conformitate cu principiul recunoaşterii reciproce, autoritatea contractantă are obligaţia de a accepta certificatele echivalente emise de organismele stabilite în statele membre ale Uniunii Europene. În cazul în care operatorul economic nu deţine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractantă, aceasta din urmă are obligaţia de a accepta orice alte certificări prezentate de operatorul economic respectiv, în măsura în care acestea confirmă asigurarea unui nivel corespunzător. Astfel, Autoritatea contractantă va ține cont și va accepta certificate emise de organisme acreditate, care asigură un nivel conform, raportat la sisteme de asigurare a calității, cel puțin echivalent standardului ISO9001.