achizitionare tehnica de birou
suma planificată 50,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
13,500.00 MDL | 30200000-1 | accesorii si echipament pentru computer | 1 Bucata | Lot anulat |
Bună ziua, in anuntul de participare ati indicat Valoearea estimativa pentru lot 13500 lei fara tva iar Valoarea estimativă totală: 46000 lei . Puteti sa ne confirmati care este suma exacta.
La punctul 15 din anuntul de participare solicitati doar formularul 3.1 . Formularul 4.1 si 4.2 nu este necasar ? sau este o eroare in anuntul de participare.
ne cerem scuze, este o greseala. suma achizitiei este 13500
Buna ziua,
Referitor la cerinta Dvs. de livrare - ati solicitat livrarea 14 august.
Sunteti siguri ca se va reusi examinarea, evaluarea ofertelor (poate ca va trebui sa solicitati si careva concretizari, explicatii, sau precizari de la ofertanti...), apoi semnarea contractului de catre ambele parti. etc. - si toate doar la data de 13, asa incit la data de 14 sa aveti deja compiuterul la sediul Dvs?
Pare ciudata aceasta cerinta.
Poate ar fi bine sa indicati intre 2 - 5 zile (si nicidecum data exacta de livrare!)
Solicitam sa faceti modificarile respective (inclusiv si pentru prima intrebare) in anuntul de participare.
Multumim!
vezi modificarile
Buna ziua.
Explicati, va rog, in ce mod veti proceda cu aceasta procedura de achizitie?
Depunerea ofertelor este pina vineri, 14 august, ora 7 seara !!!!!
Livrarea ati indicat pina luni, 17 august!
Cind veti incheia contractul si cind furnizorul tre sa va livreze marfa??? Simbata????? diminica???
Rugam sa iidicati termeni rezolnabili pentru livrare: MINIM 2 - 5 ZILE LUCRATOARE !
modificat