Achiziție - Mobilier pentru oficiu

Achiziție Posta Moldovei

Informație generală

Posta Moldovei
1002600023242
Mobilier pentru oficiu
1,648,225.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1595844020591

Mobilier pentru oficiu


Licitație deschisă
cel mai bun raport calitate-preţ
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
27/07/2020 13:20
clarificări
05/08/2020 13:30
depunere
12/08/2020 13:30
deschidere oferte
12/08/2020 13:30
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 27/07/2020 09:59
Surse proprii

suma planificată 1,648,225.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
1,648,225.00 MDL 39100000-3 Mobilier pentru oficiu 1 Bucata 15.08.2020 - 31.12.2020
- Pe teritoriul mun. Chișinău - livrare/montare/prestare/executare - din contul operatorului economic la solicitarea autorității contractante, în termen de până la 15 (cinsprezece) zile din data semnării comenzii, pe parcursul anului 2020. - În afara mun. Chișinau – livrarea conform tarifelor ofertate, montare/prestare/executare - din contul operatorului economic la solicitarea autorității contractante, în termen de până la 15 (cinsprezece) zile din data semnării comenzii, pe parcursul anului 2020.

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
Anexa nr.1 ModificatatechnicalSpecificationsAchizițieSpecificatii tehnice MODIFICAT31/07/2020 09:46Descarca
Anexa nr.1technicalSpecificationsAchizițieSpecificatii tehnice Modificat28/07/2020 13:02Descarca
F 3.1technicalSpecificationsAchizițieFormularul ofertei27/07/2020 17:22Descarca
Declaratie Operator EconomictechnicalSpecificationsAchizițiecompletare obligatoriu de catre OE27/07/2020 14:29Descarca
Invitatie de participare PDFtechnicalSpecificationsAchizițieInvitatie de participare Modificat27/07/2020 14:17Descarca
Invitatie de participare PDFeligibilityCriteriaAchizițieInvitatie de participare27/07/2020 13:20Descarca
Anexa nr.1technicalSpecificationsAchizițieSpecificatii tehnice27/07/2020 13:20Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Mobilier de birou
pentru Achiziție
27.07.2020 15:09

Buna ziua. In documente nu este afisata cantitatea bunurilor.publicati va rog. Multumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2020 09:22

Bună ziua,

Procedura a fost creată în conformitate cu necesitățile Î.S. Poșta Moldovei.
Operatorii economici care vor participa la procedură, vor prezenta oferta financiară și de preț per bucată, iar in formularul F3.1 se va indica suma prețurilor pentru toate pozițiile.

Vă multumim pentru interesul prezentat față de procedura dată.

... afișează tot conținutul

Mobilier
pentru Achiziție
27.07.2020 15:11

Anexati va rog formulare de documente legate cu tender : F3.1 , F4.1 , F4.2 , DUAE. mulumesc.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

27.07.2020 17:25

Buna ziua,
Formularul 3.1 a fost atasat.
Formularele 4.1; 4.2; si DUAE nu sunt obligatorii de completat. Specificatiile financiare și tehnice se vor completa conform anexei nr. 1.

... afișează tot conținutul

Autorizatia de functionare sau totusi autorizatie sanitara de functionare????
pentru Achiziție
27.07.2020 15:22

Explicati????

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2020 09:29

Buna ziua,

Operatorii economici pot depune unul din aceste documente. Ori autorizatie de functionare ori autorizatie sanitara de functionare.

Vă multumim.

... afișează tot conținutul

Panou informativ
pentru Mobilier pentru oficiu
27.07.2020 15:29

Bună ziua! Spuneti Vă rog din ce material trebuie să fie confecționat panoul informativ? Ce dimensiuni trebuie să aibă buzunarele? Se va fixa pe perete sau nu? Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2020 13:02

Buna ziua,

Anexa nr. 1 privind specificatiile tehnice a fost modificată.

Descarcati varianta noua pentru a vizualiza detaliile despre material, dimensiuni solicitate.

Va multumim.

... afișează tot conținutul

Specificatii
pentru Achiziție
27.07.2020 16:45

Buna ziua. Cu privire la autorizatia de functionare: In conformitate cu legislatia in vigoare, producatorii locali, ce detin spatiu de producere propriu, dar in acelasi timp NU detin unitate comerciala (spatiu de vinzare, magazin) ii este eliberat documentul ,,Autorizatie sanitara de functionare". Facem parte din aceasta categorie de producatori (nu detinem unitate comerciala). Modificati in Invitatie de participare, punctul 11, subpunctul 4 ,cerintele in conformitate cu legislatia in vigoare.
P.S Autorizaţia de funcţionare a unităţilor comerciale şi/sau de prestări servicii este un act administrativ individual ce atestă dreptul titularului de a practica o activitate de comerţ, cu INDICAREA ADRESEI amplasării UNITATII COMERCIALE sau a LOCULUI DESCHIS PENTRU VINZARE.
Regulile de funcţionare a reţelei de comerţ ambulant şi a Regulile de comerţ în pieţele din Republica Moldova, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 517 din din 18.09.1996.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

28.07.2020 09:29

Buna ziua,

Operatorii economici pot depune unul din aceste documente. Ori autorizatie de functionare ori autorizatie sanitara de functionare.

Vă multumim.

... afișează tot conținutul

Specificatii
pentru Achiziție
31.07.2020 08:12

Buna ziua. Cu referire la ,,Declaratie privind perioada si conditiile de garantie pentru bunurile livrate”- specificati perioada de garantie solicitata și conditiile de garantie solicitate.?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.07.2020 09:38

Buna ziua,

Operatorii economici vor completa "Declaratia privind perioada si conditiile de garantie pentru bunurile livrate" si vor propune conditiile lor de garantie.

... afișează tot conținutul

Specificatii
pentru Achiziție
31.07.2020 08:18

Buna ziua. Cu referire la Raspunsul din 27 iulie 2020, ora 17.25. La ineput raspundeti ca formularele F4,1 si F 4,2 nu sunt obligatorii de completat , iar apoi mentionat ca specificatiile de pret si tehnice ( care sunt respectiv aceleasi formulare F4.2 si F4.1) se vor completa conform Anexei 1. Totusi specificati trebuie de completat F4.1 si F.4,2 sau nu?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.07.2020 09:40

Buna ziua,

Specificatiile tehnice si de pret se vor completa conform Anexei nr. 1 .

Nu trebuie de completat formularul F4.1 si F.4,2.

... afișează tot conținutul

Mobilier de birou.
pentru Achiziție
31.07.2020 08:21

Specificati din ce material trebuie sa fie confectionat mobilierul? Deoarece in ambele anexe nr.1 ari indicat 2 tipuri de material: PAL si MDF.Pretul vazriaza substantial la aceste 2 tipuri de materiale. Multumesc anticipat.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.07.2020 09:45

Buna ziua,

Anexa nr. 1 a fost modificata. A fost adaugata informatia cu privire la materialul din care vor fi confectionate articolele de mobilier.

Va multumim.

... afișează tot conținutul

Mobilier de birou.
pentru Achiziție
03.08.2020 09:39

Buna ziua. În formularul F 3.1 este necesar de indicat suma preturilor per bucata la fiecare articol? Adica valoarea ofertei totale se va calcula din: pretul per 1 bucata pentru ,,Masă Pal melaminat” + pretul per 1 bucata pentru ,,Suport pentru tastatură Pal melaminat” + ... + pretul per 1 km pentru ,,Transport în afara mun. Chișinău 15 km +”?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.08.2020 10:04

Buna ziua,

Da, în formularul F 3.1 este necesar de indicat suma preturilor per bucata la fiecare articol (inclusiv pretul per 1 km pentru ,,Transport în afara mun. Chișinău 15 km +).

Va multumim!

... afișează tot conținutul

Specificatii material
pentru Achiziție
03.08.2020 10:23

Buna ziua, in specificatia materiale Pal Melaminat (Kronospan sau Egger) materialele de la acesti doi producatori difera mult ca pret, gama de culori la Pal este foarte variata si la fel foarte mult difera. Poate expuneti mai concret ce material aproximativ culoare sau Coduri material???

... afișează tot conținutul

Răspuns:

03.08.2020 11:12

Buna ziua,

Materialele din care vor fi confecționate articolele, sunt indicate separat pt fiecare articol (vedeți Anexa nr.1 Modificata).
Vor fi folosite culori în asortiment, în dependență de necesităti.

Va multumim!

... afișează tot conținutul

Specificatii tehnice
pentru Achiziție
04.08.2020 14:24

Bună ziua! Nu este specificată grosimea la Pal melaminat 16 sau 18 mm, nu este specificat cu ce fel de cant PVC se va încleia părțile mobilierului. Pentru pozitia 15 Dulap din Pal melaminat cu fațade din MDF vă rugam sa concretizati culoarea si grosimea la MDF acoperit cu peliculă. Culorile pentru Pal melaminat și la MDF acoperit cu peliculă diferă. Nu se poate de găsit culoarea identică pentru ambele. Vă rugăm să faceți concretizări. Multumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

05.08.2020 10:28

Buna ziua, raspunsurile vor urma in continuare la intrebarile Dvs.
Nu este specificată grosimea la Pal melaminat 16 sau 18 mm. - raspuns: 16mm.

Nu este specificat cu ce fel de cant PVC se va încleia părțile mobilierului. - raspuns: se va oferta la discretia operatorului economic.

Pentru pozitia 15 Dulap din Pal melaminat cu fațade din MDF vă rugam sa concretizati culoarea si grosimea la MDF acoperit cu peliculă. - raspuns: grosimea MDF - 16mm. Vor fi folosite culori în asortiment, în dependență de necesităti.

Va multumim.

... afișează tot conținutul

Autorizatie
pentru Achiziție
03.08.2020 18:14

Buna ziua, Referitor la solicitarea din punctul 11 subpunctul 4, Autorizatie de functionare pentru producatori care nu dispun de punct de comercializare, Nu au obligatia de a detine autorizatie de functionare eliberata de APL. Totoadata conform prevederilor din Anexa nr. 4 din Legea 231 privind comertul interior si art. 23 si anexa 2 din Legea 10 privind supravegherea de stat a Sanatatii Publice prevad expres care activitati economice sunt obligatorii sa dispuna de autorizatie sanitara de functionare.
Prin urmare un agent economic care are autorizatia sanitara de functionare expirata sau si-a inceput activitatea dupa modificarile legislative prevazute mai sus si nu are autorizatie sanitara de functionare, NU este eligibil sa participe la aceasta procedura de achizitie

https://monitorul.fisc.md/editorial/genuri-de-activitate-scutite-de-autorizaia-sanitara.html
VA Rugam mult sa clarificati acest moment, sau sa efectua-ti modificarile respective in punctul 11
VA multumim!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

04.08.2020 09:54

Buna ziua,

in baza solicitarilor referitor la autorizatia de functionare, acest document nu va fi luat in calcul in momentul evaluarii ofertelor.

O zi buna!

... afișează tot conținutul

Participanți

Mobilier pentru oficiu 1,648,225.00 MDL
10/08/2020 14:39
17,614.17 MDL
Ofertă refuzată
10/08/2020 12:29
20,584.17 MDL
Ofertă refuzată
11/08/2020 14:11
21,950.00 MDL
Ofertă acceptată
12/08/2020 11:36
28,235.00 MDL
Ofertă refuzată
11/08/2020 18:29
29,325.00 MDL
Ofertă refuzată
11/08/2020 16:14
30,621.83 MDL
Ofertă refuzată
12/08/2020 11:09
32,847.44 MDL
Ofertă refuzată
12/08/2020 11:29
37,012.20 MDL
Ofertă refuzată