Achiziție - MOBILĂ pentru oficii

Achiziție Consiliul Raional Anenii Noi

Informație generală

MOBILĂ pentru oficii
208,300.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1595411352333

MOBILĂ pentru oficii


COP
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Da
limba: Romana

publicată
22/07/2020 13:14
clarificări
27/07/2020 10:00
depunere
30/07/2020 10:00
deschidere oferte
31/07/2020 15:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 22/07/2020 09:50
Trezoreria de Stat

suma planificată 208,300.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare Pas minim CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare Deschidere oferte Link Public
208,300.00 MDL 208.30 MDL 39100000-3 Mobilă pentru oficii 1 Complet 10.08.2020 - 31.12.2020
str. Piaţa 31August 4
2020-07-31 15:00:00

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).semnat (1).pdftechnicalSpecificationsAchizițieCaiet de sarcini24/07/2020 13:47Descarca
anunt mobilă modif 2020 (1)-конвертирован.semnat.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare24/07/2020 13:47Descarca
duae.docbiddingDocumentsAchizițieDUAE22/07/2020 13:14Descarca
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).pdftechnicalSpecificationsMobilă pentru oficiiCaiet de sarcini22/07/2020 13:14Descarca
doc. standard_ mobilă pentru ificii 2020 (1).docxclarificationsAchizițieDocumentația standard22/07/2020 13:14Descarca
caiet de sarcini - mobila penrtu comesariat (3).pdftechnicalSpecificationsAchizițieCaiet de sarcini22/07/2020 13:14Descarca
anunt mobilă.pdftenderNoticeAchizițieAnunț de participare22/07/2020 13:14Descarca

Persoană de contact

Clarificări

termenul de livrare
pentru Mobilă pentru oficii
23.07.2020 11:08

Bună ziua! Conform cerințelor din caietul de sarcini, termenul de livrare solicitat este de 60 zile calendaristice din momentul înregistrarii contractul, ceea ce nu coincide cu cerintele din anunțul de participare (15 zile de la semnarea contractului și înregistrare la Trezoreria de Stat. Care termen este corect? Vă rugăm să ajustați informatia pentru a fi identică în ambele documente. Mulțumim.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

24.07.2020 13:59

în anuntul de participare a fost o eroare, care a fost corectată ... Corect este 60 zile calendaristice din momentul înregistrarii contractul. Cerem scuze, Mulțumesc

... afișează tot conținutul

culoarea mobilierului
pentru Achiziție
24.07.2020 14:36

În specificațiile tehnice este indicată culoarea din care trebuie să fie produs mobilierul (culoarea stejar alb echivalent Egger), pe cînd în caietul de sarcini prima cerintă menționată este că culoarea va fi coordonată cu beneficiarul. Ce se are în vedere? Posibil să fie modificată culoarea? Vă rugăm sa faceti concretizări, fiindcă culoarea mentionată costa 310 lei/m2. Multumim

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.07.2020 08:30

Pentru toate pozițiile este indicată culoarea, conform acestor criterii și va avea loc evaluoarea . În vederea că culoarea poate fi negociată cu agentul economic căștigător - se subînțelege că fiecare culoare are o gamă de nuanțe acestei culori și operatorul economic va ave o posibilitate de a propune cîteva nuanțe, dar la prețul culoarii solicitate pentru fiecare poziție. Prețul în ofertă va fi indicat pentru culoarea indicată la fiecare poziție.
Din aceste considerate și este articolul ”CLARIFICĂRI ” Credem că am răspuns mai desfășurat . Mulțumesc!

... afișează tot conținutul

Participanți

Mobilă pentru oficii 208,300.00 MDL
30/07/2020 09:11
8,000.00 MDL
Ofertă refuzată
29/07/2020 23:18
129,800.00 MDL
Ofertă acceptată
29/07/2020 13:04
141,500.00 MDL
29/07/2020 09:35
141,800.00 MDL
29/07/2020 10:23
149,429.17 MDL
29/07/2020 15:26
185,000.00 MDL