Achiziție - Echipament informatic (Notebook-uri)

Achiziție Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI)

Informație generală

Echipament informatic (Notebook-uri)
83,300.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1595242309991

Achiziționarea unor notebook-uri (11 unități), necesare asigurării realizării atribuțiilor funcționale ale angajaților AGEPI.


Achiziție de valoare mică
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
20/07/2020 14:01
clarificări
22/07/2020 14:30
depunere
10/08/2020 11:00
deschidere oferte
10/08/2020 11:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 20/07/2020 11:04
Trezoreria de Stat

suma planificată 83,300.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
83,300.00 MDL 30213300-8 notebook-uri 11 Bucata 13.08.2020 - 30.12.2020
Str. Andrei Doga, 24/1

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
anunt_de_participare_notebook-uri.signed.pdftenderNoticeNotebookdescription20/07/2020 14:01Descarca
anunt_de_participare_notebook-uri.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription20/07/2020 14:01Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Anunt de particiapre si specificatia tehnica
pentru Notebook
20.07.2020 14:37

Stimati domni,
va atragem atentia, la urmatoarele momente Lotul 1: Notebook:
cerintele minime ce trebuie intrunite la parametrul Porturi: este scris in totalitate sub producatorul ASUS. motiv din care sunteti rugati sa modificati cerintele minime, pentru a permite unui mai mare numar de participanti sa oferteze. Prin acesta cerinta se favorizeaza o singura companie.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: de asemena sunt exagerati. Mai ales in conditiile de Pandemie, sa indicati un terme de doar 5 zile calendaristice pentru livrare este la fel arogant si doar cu scopul de a favoriza o singura companie ce dispune deja de acest echipament pe stoc,Agepi trebuie de asemena sa respecte legea achizitii publice chiar si pentru achizitii de valoare mica. Va multumim anticipat pentru receptivitate si respunsabilitate de cheltuire a banilor publici.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.07.2020 12:45

Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat și întrebarea acordată!
Vă comunicăm faptul că în anunțul de paricipare, în specificațiile tehnice, sunt incluse cerințe minime ce trebuie întrunite de potențialii ofertanți. Astfel noi am cerut setul minimal de porturi care ar satisface necesitățile fucționale ale angajaților AGEPI ținînd cont de specificul activităților/atribuțiilor funcționale.
În cerințele față de porturi noi am menționat (min), deci nimeni nu Vă îngrădește dreptul să propuneți echipamente ce pot avea caracteristici mai performante inclusiv porturi mai multe sau mai mai moderne decât cele cerute. O simplă căutare pe internet ne arată cel puțin 3 producători diferiți care ar fi conformi cerințelor la compartimentul porturi:
1. https://www.lenovo.com/gb/en/laptops/thinkpad/thinkbook-series/Lenovo-ThinkBook-15-IML/p/XXTBXTM8001
2. https://store.hp.com/us/en/mdp/elitebook--zbook---probook/hp-470-g7-notebook-3074457345617454669--1#!&tab=vao
3. https://www.dell.com/en-in/shop/laptops-2-in-1-pcs/new-inspiron-14-5490-laptop/spd/inspiron-14-5490-laptop/icc-c582502win8#techspecs_section.
Cu referire la termenul de livrare 5 zile- această cerință se impune din necesitatea urgentă de asigurare a condițiilor corespunzătoare realizării atribuțiilor funcționale de la distanță ale angajaților AGEPI, ținînd cont de situația epidemiologică din țară, generată de infecția cu COVID-19, precum și ținînd cont de prevederile HG 381 din 12 iunie 2020, se impune necesitatea organizării procesului de lucru preponderent de la distanță, particularitățile căruia pot fi realizate exclusiv prin intermediul mijloacelor din domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor. Prin urmare, în asemenea circumstanțe, respectivele echipamente reprezintă unul din elementele indispensabile realizării într-o manieră cît mai eficientă a atribuțiilor de serviciu.

... afișează tot conținutul

corectie Clarificari la Răspuns (21 iul 2020, 12:44):
pentru Achiziție
21.07.2020 15:37

ituatia pandemica ce impune in mare parte necesitatea de organizare a activitatii de la distanta, este in Rep. Moldova din luna martie, mai exact de pe 18.03
https://cancelaria.gov.md/ro/apc/coronavirus

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.07.2020 18:14

Vedeți răspunsul de mai sus.

... afișează tot conținutul

Clarificari la Răspuns (21 iul 2020, 12:44):
pentru Achiziție
21.07.2020 15:24

Stimate AC, desigur cautarea dupa numarul de porturi va poate identifica o varietate de modele de la diferiti producatori ce pot acoperi porturile mentionata insa, bugetul estimat pentru acesta licitatie nu corespunde acelor modele mentionate de dumneavostra ca referinta, Ele se afla intr-o categorie de pret mai mare, ceea si ce demostreaza ca modelul sub care a fost scris caietul de sarcini este un model specific accesibil la un buget destul de mic, ales intentionat pentru a limita participarea altor ofertanti potentiali. Va rugam sa indicati detaliat reiesind din necesități fucționale ale angajaților AGEPI ținînd cont de specificul activităților/atribuțiilor funcționale anume se creaza cerinta privin setul minimal de porturi dar si versiunea acestora. De exemplu de ce anume min 2 porturi 2.0?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.07.2020 18:13

Stimate Operator conomic,Vă asigurăm că AGEPI nu urmărește achiziționarea unui anumit model de echipament. Selectarea ofertei cîștigătoare se va efectua în strictă conformitate cu legislația în vigoare în așa fel ca aceasta să satisfacă necesităților funcționale ale angajațiolor și care s-ar încadra în bugetul alocat în acest scop.

... afișează tot conținutul

Clarificari la Răspuns (21 iul 2020, 12:44):
pentru Achiziție
21.07.2020 15:29

Stimate AC, cu referire la Termenul de livrare 5 zile- această cerință se impune din necesitatea urgentă de asigurare a condițiilor corespunzătoare realizării atribuțiilor funcționale de la distanță ale angajaților AGEPI, Ne permitem sa va reamintim ca situatia pandemica ce impune in mare parte necesitatea de organizare a activitatii de la distanta, este in Rep. Moldova din luna martie, mai exact de pe 17.04 conform hotaririlor Comisiei de situatii exceptionale, timp in decursul acestor luni permitea planificarea acestei achizitii timpuri cu un termen de livrare obisnuit, ce v-ar fi permis obtinerea de preturi mai bune si o varietate de oferte similare ce ar fi adus economii considerabile a bugetului estimat! Deci argumentul invocat nu justifica indeajuns termenul solicitat de 5 zile, ba din contra reconfirma ca cerintele tehnice sunt scrise astfel incat cel care le are in stock disponibile sa fie unicul castigator.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.07.2020 18:13

Reieșind din activitățile funcționale ale instituției, AGEPI are nevoie de achiziționarea și livrarea acestor echipamente în termen cît mai restrîns.
Totodată, ținem să Vă asigurăm că AGEPI nu dispune de informația referitoare la stocurile agenților economici, iar procedura de achiziție în cadrul AGEPI este una transparentă cu respectarea tuturor procedurilor legale.

... afișează tot conținutul

Participanți

Notebook 83,300.00 MDL
10/08/2020 10:29
76,277.50 MDL
Ofertă acceptată
09/08/2020 22:37
83,290.00 MDL
Ofertă refuzată
10/08/2020 10:51
87,510.00 MDL
Ofertă refuzată