Servicii de elaborare a documentației de proiect
suma planificată 381,000.00 MDL
Buna ziua, suma estimativa fara tva este calculata corect ?
este calculat corect
Buna ziua, Schimbati licitatia electronica in COP. Din motiv ca:LEGE Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice Articolul 63. Licitaţia electronică (1) Licitaţia electronică reprezintă un proces repetitiv care implică mijloace electronice de prezentare, în ordine descrescătoare, a noilor preţuri şi a noilor valori referitoare la anumite elemente ale ofertelor, care intervin după o primă evaluare completă a ofertelor, permiţînd clasificarea lor în baza unor metode automate de evaluare. Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice.
Vă informăm că în sistemul achizitii md automat este bifat licitație electronică și ca urmare nu poate fi corectat de către autoritatea contractantă.
Articolul 63, partea (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice prevede că „Anumite contracte de achiziții publice de lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”. Mai mult, Articolul 7 din Regulamentul privind achizițiile de bunuri și servicii prin solicitarea ofertelor de preț aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10/10/2018 prevede că contractele de achiziții publice pentru achiziționarea de bunuri sau prestarea de servicii care nu pot face obiectul licitației electronice sunt aprobate de desfășurarea altor tipuri de proceduri de achiziții publice, respectiv licitație deschisă și limitată, negocieri cu publicarea prealabilă a unui anunț privind participarea și dialogul competitiv. Având în vedere faptul că la publicarea unei licitații pentru solicitarea de oferte de preț pentru achiziționarea de servicii pe platformă, nu este posibilă eliminarea funcției de „licitație electronică”, va trebui să anunțați o procedură de achiziție publică repetată, dar nu solicitând oferte de preț, ci prin efectuarea de licitații deschise. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
Nu putem schimba tipul procedurii
Citiți mesajul în întregime ... „conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice”, - a răspuns oficial Agenția Achiziții Publice la întrebarea dacă utilizarea licitației electronice este obligatorie (vezi pe portalul AAP, rubrica „ÎNTREBĂRI FRECVENTE”, pct. 24). Prin urmare, clarificați vă rog de ce nu anulați procedura dată și inițiați una nouă? La inițierea unei proceduri noi, în loc de COP, selectați LP. La selectarea LP, licitația electronică este la dorință, respectiv bifa poate fi scoasă, soluția dată e cea mai potrivită.
Daca sunteti atenti veti oserva ca tip procedurii este COP. Insa conform regulamentelor SIA RSAP procedurile de bunuri si servicii prin cererea ofertelor de preturi in mod automat implica liciatia electronica.
Consultati legislatia si nu creati impedimente la desfasurarea procedurii
Consultati mai bine dvs legislatia, mai exact pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, potrivit caruia „Contractele de achiziții publice care au ca obiect procurarea unor bunuri sau prestări de servicii ce nu pot face obiectul licitației electronice se vor atribui prin desfășurarea unui alt tip de procedură de achiziție publică, și anume LICITAȚIE DESCHISĂ, licitație restrînsă, negocieri cu publicarea, dialog competitiv”. Daca sunteti atenti veti oserva ca la initierea unei proceduri LP (licitatie publica/deschisa), licitația electronică este la dorință, respectiv bifa poate fi scoasă.
Va informam suplimentar....verificati anuntul de participare, documentatia de atribuire si pagina principala de pe achizitii.md si o sa vedeti ca peste tot este trecuta ca Cererea ofertelor de preturi. Totodata, repetat va comunicam ca conform regulamentelor SIA RSAP procedurile de bunuri si servicii prin cererea ofertelor de preturi in mod automat implica liciatia electronica. Pentru consultare suplimentara, sunati la 022 822 038 si vorbiti cu responsabilii Mtender: De asemenea, daca doriti o explicatie la telefon cu reprezentantul autoritati contractante sunati la 022242501
Anulati aceasta procedura de achizitie publica de tip COP si initiati una noua de tip LP. Este demn de remarcat faptul că, în acest fel, programul vă permite să utilizați licitația după bunul plac.
LP este de la 800 mii mai mult fara TVA pentru servicii
Examinati pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin HG nr. 987/2018, care prevede in mod expres ca „CONTRACTELE DE ACHIZIȚII PUBLICE CARE AU CA OBIECT procurarea unor bunuri sau PRESTĂRI DE SERVICII CE NU POT FACE OBIECTUL LICITAȚIEI ELECTRONICE SE VOR ATRIBUI PRIN DESFĂȘURAREA UNUI ALT TIP DE PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE PUBLICĂ, și anume LICITAȚIE DESCHISĂ, licitație restrînsă, negocieri cu publicarea, dialog competitiv”.
Obiectul dat nu face parte din serviciile menționate pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018
-
-
Obiectul achizitiei constituie „SERVICII de elaborare a documentației de proiect”, iar in pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri, aprobat prin HG nr. 987/2018, este prevazut in mod expres ca „CONTRACTELE DE ACHIZIȚII PUBLICE CARE AU CA OBIECT procurarea unor bunuri sau PRESTĂRI DE SERVICII CE NU POT FACE OBIECTUL LICITAȚIEI ELECTRONICE SE VOR ATRIBUI PRIN DESFĂȘURAREA UNUI ALT TIP DE PROCEDURĂ DE ACHIZIȚIE PUBLICĂ, și anume LICITAȚIE DESCHISĂ, licitație restrînsă, negocieri cu publicarea, dialog competitiv”. Nu prostiti lumea, anulati aceasta procedura si initiati una conforma prevederilor legale.
Ce companie sunteti? Lasati un nr de contact
Cu ce scop aveti nevoie de un nr de contact? Respectati principiul transparentei si expunetiva toate contraaargumentele dvs aici pe platforma.
Procedura se anulează și va fi inițiată LP