achiziționarea lucrărilor de reparație capitală la instituțiile de educație timpurie din subordinea DETS Buiucani
suma planificată 490,000.33 MDL
| Lot | Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
|---|---|---|---|---|---|
| LOTUL – 2. Lucrari de reparație capitală la IET nr.158 | 326,667.00 MDL | 45200000-9 | LOTUL – 2. Lucrari de reparație capitală la IET nr.158 | 1 Bucata |
06.07.2020 - 31.12.2020 str. Ion Creangă 4/2 |
| LOTUL – 1. Lucrari de reparație capitală la IET nr.145 | 163,333.33 MDL | 45200000-9 | LOTUL – 1. Lucrari de reparație capitală la IET nr.145 | 1 Bucata |
06.07.2020 - 31.12.2020 str. Ion Creangă 4/2 |
dc sa publicat din nou Prcedurile?????din chite cunoastem sau desemnat chistigatorii si semnat contractele pntru institutiile date!!!
sunt conditii noi impuse de Ministerul Finantelor vedeti in anuntul de participare
De ce nu ati informat agentii economici despre anulare! Agentul ecominic are dreptul de a contesta decizia Autoritatii Contractante! Încalcati grav legislatia peteti fi sanctionati!!! In mod de urgentă prezentati agentilor economici decizia pentru depunerea contestatiei!
sunt conditii impuse de ministerul finantelor
Asta este culmea ! Ati modificat anuntul de participare cu documentele care nu sunt obligatorii pentru depunerea ofertei și atât?! La prezentarea ofertei sunt obligatorii numai 4 documente și anume : DUAE, propunerea finaciară, propunerea tehnică și după caz garantia pentru oferta! În caz de necesitate Autoritatea Contractantă solicită restul documentelor. Va-ți făcut de rîs în tot orașul!
Asa a impus ministerul finantelor, este raportul de monitorizare ca mijloc de proba, in rest nu stiu la ce va referiti