Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată, în repetare.
suma planificată 7,500,000.00 MDL
Valoare | CPV | Titlu achiziției | Cantitate | Livrare |
---|---|---|---|---|
7,500,000.00 MDL | 45400000-1 | Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată, în repetare. | 1 Reparatie conventionala |
20.07.2020 - 27.11.2020 şos.Hînceşti 84 |
De ce a fost anulata procedura din 10 iunie?
Procedura de achiziție publică din data de 10 iunie, a fost anulată în temeiul prevederilor, pct.150, (subpct.1) din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016 care prevede că ,,Autoritatea contractantă, din proprie iniţiativă, precum şi la solicitarea Agenţiei, în urma controlului efectuat, va anula procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică de lucrări, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări, în cazul în care nu există cel puţin trei ofertanţi, care au întrunit condiţiile de calificare stabilite”.
În caiet de sarcini 1, poz.53 -Matarea golurilor in pereti, cu ancoraj chimic HILTI sau analog, dupa instalatii sau consolidari- indicați vă rog care materiale se exclud și care includ (cu ce consum). Mulțumim anticipat.
Materialul ,,Ipsos pentru construcții tip A”, se înlocuiește cu ,,Ancoraj chimic”. Norma de Consum se păstrează.
În caiet de sarcini 2, poz.30 și 31 se repetă.
Poziția 31 este inclusă din greșeală.
Buna ziua, specificati diametrul poz. 108, devizul 2-1-3 ?
Diametrul la ,,Автоматический воздухоотводчик” din poziția nr.108, este de 1/2”.
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz.42 și 54 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
Poz.42 – Lungimea cornierelor din aluminiu este de 273 m/l.
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz.42 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
Poz.42 – Lungimea cornierelor din aluminiu este de 273 m/l.
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz.55 S=237.2 m2 x 1.98 kg/m2 = 237.2 kg ?
Calculul realizat este corect.
În caiet de sarcini 1 (faza 2, anul 2021), poz. 54 - Cornier din aluminiu l = 3m - ce cantitate are ?
La poz. 54 este prevăzută montarea soclului, respectiv nu se necesită corniere.
Buna ziua. 1) Aceeasi intrebare referitor la Compartimentul 1 (SA) Faza 1, poz 67, se schimba norma din 1,15 in 1,3? si va rog grosimea si/sau parametrii tiglei.
2) Aceeasi referitor la Compartimentul 1 (SA) Faza 2, poz 47.streasina... resursa scinduri geluite (m3) se schimba in Lambriuri cu norma 1,000 m2 ?
1) Norma de consum 1.15 se înlocuiește cu 1.3. Grosimea țiglei va fi de 0,45mm, inclusiv straturile de protectie din polimer.
2) Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru codul de resurse 2010102903497 ,,Scinduri geluite si faltuite” norma de consum 0,04 m3, se înlocuiește cu ,,Lambriu din lemn 12.5mm” norma de consum 1,0 m2.
Buna ziua
Conform Hotărârei de Guvern nr. 669 din 27.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări ce prevede:
Art.161. Pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită conform pct. 160 din prezentul Regulament
Art.160. Dacă părţile convin, garanţia de asigurare a executării contractului se poate constitui:
1) prin reţineri succesive din plata cuvenită pentru facturile parţiale, cu efectuarea transferului sumei respective la un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziţia autorităţii contractante, la o bancă agreată de ambele părţi;
2) prin reţineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile parţiale.
Rugam sa modificati cerinta in caietul de sarcini conform Hotărârei de Guvern nr. 669 din 27.05.2016.
Multumim anticipat.
Potrivit punctelor 160 şi 161 din Regulamentul privind achiziţiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016, pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită prin reţineri succesive, ,,dacă părţile convin”.
Totodată, conform pct.157 din acelaşi Regulament, la achiziţia publică de lucrări, autoritatea contractantă va cere ofertantului să depună în timpul încheierii contractului o asigurare a executării lui sub formă de garanţie. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
De aceea, reieșind din complexitatea lucrărilor ce urmează a fi executate şi necesitatea diminuării riscurilor aferente, Grupul de lucru pentru achiziții a decis solicitarea garanţiei pentru buna execuţie a contractului în forma şi condiţiile stipulate în documentaţia de atribuire a prezentei proceduri.
În caiet de sarcini 2, poz.30 și 31 se repetă. DVS a-ti raspuns ca pozitia este inclusa din greseala, concretiza-ti va rog sa o includem si noi sau nu?
Reieșind din faptul că poziția 31 se repetă, nu este necesar de fi inclusă repetat.