Achiziție - Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată.

Achiziție AGENŢIA ASIGURARE RESURSE ŞI ADMINISTRARE PATRIMONIU A MINISTERULUI APĂRĂRII

Informație generală

Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată.
7,500,000.00 MDL
nereușit
ocds-b3wdp1-MD-1589977651147

Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată.


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
20/05/2020 15:50
clarificări
02/06/2020 17:00
depunere
10/06/2020 08:00
deschidere oferte
10/06/2020 08:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 20/05/2020 12:08
Trezoreria de Stat

suma planificată 7,500,000.00 MDL

Detalii achiziție

Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
7,500,000.00 MDL 45453000-7 Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată. 1 Reparatie conventionala 06.07.2020 - 30.10.2020
şos.Hînceşti 84

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
2-1-3 ba balti ivc (1)-f1.docbillOfQuantityAchizițieLista cu cantitaţile de lucrări № 2-1-3 Lucrari tehnico-sanitare (Incalzire, Ventilare, conditionare) actualizată. 31/05/2020 11:15Descarca
lista cantitati de lucrari pe etape.docxbillOfQuantityAchizițiedescription25/05/2020 14:46Descarca
duae cantina.doctechnicalSpecificationsAchizițiedescription20/05/2020 15:50Descarca
anunt_participare bloc alim. bg.1.signed.pdftenderNoticeAchizițiedescription20/05/2020 15:50Descarca
doc standard bloc alimentar bg1.signed.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription20/05/2020 15:50Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Procedura de achizitie
pentru Achiziție
21.05.2020 10:57

Buna ziua. 1) Publicati va rog caitul de sarcini. 2) Procedura data se considera repetata sau este initiata una noua?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.05.2020 11:08

1. Lista cantităților de lucrări, este inclusă în Documentația standard, la CAPITOLUL IV. CAIET DE SARCINI. FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂŢILE DE LUCRĂRI, Secțiunea 2. Pag.48. 2. Procedura se consideră una nouă.

... afișează tot conținutul

caiet de sarcini
pentru Achiziție
25.05.2020 12:23

Buna ziua. Publicati va rog caietul de sarcini si in format word.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.05.2020 14:50

Caietul de sarcini / Lista cantităților de lucrări a fost atașat.

... afișează tot conținutul

Caiet de sarcini
pentru Achiziție
30.05.2020 15:17

Buna ziua. 1) FAZA 1, anul 2020 Compartimentul nr.1: Soluții arhitecturale (SA), poz 67, tigla, va rog sa indicati grosimea necesara si clarificare la coeficient, se adauga K=1,3 la norma de 1,15, sau se modifica din 1,15 in 1,3?
2) Compartimentul nr.2: Apeduct și canalizare (AC) Poz 61 si 62 (montare) nu coincide cu poz 64 si 65 respectiv (utilaj), clarificati va rog.
3) Compartimentul nr.3: Încălzire, ventilare și condiționare (IVC). Aceeasi intrebare ca la procedura anulata 3.1)Sunt pozitii la lucrari de montare si utilaj la care cantitatile nu coincid, spre exemplu poz 143 si 150 (montare) = 3 buc, cu 172 (utilaj) = 2 buc; poz 144 si 151 (montare) = 3 buc cu poz 173 (utilaj) =2 buc. 3.2) Pozitiile 134, 141, 148 (montare) aceluiasi deviz, nu se regasesc in utilaj. Va fi utilajul beneficiarului? 3.3) Daca nu este utilajul beneficiarului atunci lipsesc parametrii utilajelor solicitate. 3.4) Poz 191 aceluiasi deviz lipsesc parametrii sistemei, si la lucrari de montare nu se regaseste pozitia. Va rog sa clarificati concret cite bucati si parametri.
4) Compartimentul nr.4: Rețele electrice interioare (REI) poz. 11 la lucrari de montare este indicat 2 buc., dar la poz. 66 la utilaj este indicat 1 buc. Clarificati va rog.
5) Compartimentul nr.6: Automatizare (AVIC) poz 3(montare) 2 buc nu coincide cu poz 40 (utilaj) - 3 buc; poz 24 (montare) 5 buc nu coincide cu poz 62 (utilaj) - 4 buc.
6) FAZA 2, anul 2021 Compartimentul nr.1: Soluții arhitecturale (SA) poz 47, lambriu din lemn 12.5 mm - 241.8 m2, in resurse este schinduri geluite cu norma 0.04 m3 pentru un m2, deci 214.8*0,04=9.672 m3, dar trebuie 241.8*0.0125=2.685 m3, diferenta considerabila, sau schimbam resursa cu alta norma de consum?.
Va rugam sa verificati si sa clarificati aceste puncte, dar cel mai bine sa faceti modificarile cuvenite in lista cu cantitatile de lucrari.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

31.05.2020 14:43

Faza 1. Anul 2020.
1. Compartimentul nr.1. ,,Soluții arhitecturale”, poz.67. Pentru Țigla metalică se modifică norma de consum, 1,15 se modifică cu 1,3;
2. Compartimentul nr.2. ,,Apeduct și canalizare (AC)” La pozițiile 61 și 62 se iau în calcul cîte 2 buc de Contoare și Manometru, în corespundere cu pozițiile 64 și 65;
3. Compartimentul nr.3. ,,Încălzire, ventilare și condiționare (IVC)”. Lista cu cantitățile de lucrări actualizată a fost atașată pe platforma de achiziții;
4. ,,Compartimentul nr.4: Rețele electrice interioare (REI)”. La poziția 11 se ia în calcul 1 buc, în corespundere cu poziția 66;
5. Compartimentul nr.6: Automatizare (AVIC), Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru poz 3. (montare), se ia în calcul 3 buc, în corespundere cu poz.40 (utilaj); pentru poz 24 (montare) 5 buc, pentru poz.62 (utilaj), se ia în calcul 5 buc, în corespundere cu poziția de montare;
Faza 2, anul 2021.
6. Compartimentul nr.1. ,,Soluții arhitecturale (SA)”. Conform prevederilor Proiectului de execuție, pentru codul de resurse 2010102903497 ,,Scinduri geluite si faltuite” norma de consum 0,04 m3, se înlocuiește cu ,,Lambriu din lemn 12.5mm” norma de consum 1,0 m2.

... afișează tot conținutul

Participanți

Reparaţia capitală a Blocului alimentar din cadrul Brigăzii 1 Infanterie Motorizată. 7,500,000.00 MDL
09/06/2020 20:44
6,993,273.50 MDL
Ofertă refuzată
10/06/2020 03:26
7,468,923.19 MDL
Ofertă refuzată
09/06/2020 19:28
7,971,914.38 MDL
Ofertă refuzată
09/06/2020 23:28
8,137,305.05 MDL
Ofertă refuzată