Achiziție - Servicii de elaborare a documentației de proiect - 4 loturi

Achiziție Primăria or.Codru

Informație generală

Primăria or.Codru
1007601010482
Servicii de elaborare a documentației de proiect - 4 loturi
1,010,355.00 MDL
desemnare câștigător
ocds-b3wdp1-MD-1588752435472

Servicii de elaborare a documentației de proiect - 4 loturi


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
06/05/2020 11:16
clarificări
25/05/2020 10:00
depunere
28/05/2020 10:00
deschidere oferte
28/05/2020 10:00
analiză
desemnare câștigător
contract

Surse de finanțare

data validării: 08/04/2020 11:15
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,010,355.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale din str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului 47 283,173.00 MDL 71300000-1 Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale din str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului 47 1 Bucata 08.06.2020 - 31.12.2020
str.Costiujeni, 8
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția stradelelor Pomicultorilor, str. Sihastrului or.Codru (inclusiv trotuar) 245,800.00 MDL 71300000-1 Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția stradelelor Pomicultorilor, str. Sihastrului or.Codru (inclusiv trotuar) 1 Bucata 08.06.2020 - 31.12.2020
str.Costiujeni, 8
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția trotuarelor din str. Valea Apelor cu L-400 m și str. Schinoasa Deal - 1920 m. 240,616.00 MDL 71300000-1 Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția trotuarelor din str. Valea Apelor cu L-400 m și str. Schinoasa Deal - 1920 m. 1 Bucata 08.06.2020 - 31.12.2020
str.Costiujeni, 8
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția str. Soarelui din or.Codru (inclusiv trotuar) 240,766.00 MDL 71300000-1 Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția str. Soarelui din or.Codru (inclusiv trotuar) 1 Bucata 08.06.2020 - 31.12.2020
str.Costiujeni, 8

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
documentatia_standard_servicii .semnat .semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription22/05/2020 16:23Descarca
anunt de participare servicii de elaborare a documentației de proiect (3).semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription13/05/2020 10:44Descarca
documentatia_standard_servicii (2).semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription06/05/2020 11:16Descarca
caiete de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription06/05/2020 11:16Descarca
duae (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription06/05/2020 11:16Descarca
anunt de participare servicii de elaborare a documentației de proiect (2).semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription06/05/2020 11:16Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Termenul (continuare)
pentru Achiziție
22.05.2020 16:31

Ati omis sa modificati termenul si in formularul F4.2!

... afișează tot conținutul

Răspuns:

25.05.2020 08:22

Acest formular nu va schimba nimic. Daca acum se fac modificări în documentație se va prelungi termenul de depunere a ofertelor.

... afișează tot conținutul

Termenul de prestare
pentru Achiziție
06.05.2020 17:15

Din prevederile pct. 11 AP și pct. 3.5 FDA, rezultă că termenul de prestare solicitat de AC este 90 zile. Astfel, vă solicităm să modificați pct. 7 AP, pct. 2 FDA și coloana 9 F4.2, potrivit cărora termenul ar fi de 30 zile.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

07.05.2020 10:06

Vor fi modificate!

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
07.05.2020 13:41

Conform AP, se solicita ca ofertantul sa prezinte: pct. 6 „Graficul de indeplinire a lucrarilor”, pct. 11 „Cazier juridic al ofertantului” si pct. 14 „Graficul de executie”. Explicatine va rog care e diferenta dintre documentul mentionat la pct. 6 si respectiv pct. 14, iar in partea ce tine pct. 11 rugam sal excludeti, dat fiind faptul ca exista formularul F3.5, F3.6 si DUAE care include in sine informatia despre antecedente penale.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.05.2020 10:45

Punctul 14 și 15 au fost excluse. Insă punctul 11 rămâne, deoarece este o dovadă importantă privind antecedentele penale ale operatorului economic.

... afișează tot conținutul

Etapa de verificare/expertizare și coordonare/avizare
pentru Achiziție
13.05.2020 12:46

In termenul de 90 zile se include ori nu etapa de verificare/expertizare și coordonare/avizare.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

13.05.2020 13:44

Se include!

... afișează tot conținutul

Supravegherea lucrărilor de construcție (i.e. controlul de autor)
pentru Achiziție
13.05.2020 14:19

Potrivit pct. 6.10.2 din CP L.01.01-2012 - „mijloacele pentru efectuarea controlului de autor de către organizaţiile de proiectare privind execuţia lucrărilor de construcţii se aplică în mărime de 0,3% din totalul capitolelor 1-9 şi se includ în coloanele 7 şi 8”. Capitolele 1-9 fac parte din documentația de deviz, care se elaborează în baza documentației de proiect. Vă informăm că la această etapă este imposibil de determinat costul efectuării controlului de autor, or această procedură de atribuire are ca și obiect anume achiziționarea serviciilor de elaborare a documentației de proiect. Controlul de autor urmează a efectuat în baza unui contract separat între autoritate contractantă şi autor(i) de proiect. Reieșind din cele expuse, solicităm să confirmați că aceste cheltuieli nu trebuie să fie prevăzute în propunerea financiară.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

14.05.2020 08:40

Conform caietului de sarcini.

... afișează tot conținutul

Supravegherea lucrărilor de construcție (i.e. controlul de autor)
pentru Achiziție
14.05.2020 10:56

Stimata AC, am invocat mai sus prevederile unui act normativ, care are forta juridica obligatorie, si intr-o eventuala contestare a documentatiei de atribuire la ANSC, normele imperative ale cadrului legal prevaleaza asupra cerintelor din documentatia de atribuire/anuntul de participare/caietul de sarcini care ii contrazic.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.05.2020 09:16

Ați solicitat să confirmăm că aceste cheltuieli nu trebuie să fie prevăzute în propunerea financiare. Și autoritatea contractantă a confirmat că aceste cheltuieli sunt prevăzute în caietul de sarcini care a fost elaborat de către un operator economic. Faceti diferență vă rog dintre supravegherea lucrărilor de contrucție care evident sunt prevăzute în devizele pentru realizarea contrucției și supravegherea de autor care este preconizată pentru elaborarea proiectelor. Trebuie să includeti în proprunerea financiară supravegherea de autor, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI. Totuși este straniu să întrebați așa lucruri odată ce trebuie să cunoașteți asemenea elemente distinctive.

... afișează tot conținutul

Supravegherea lucrărilor de construcție (i.e. controlul de autor)
pentru Achiziție
15.05.2020 12:03

Prin „supravegherea de autor” se subintelege supravegherea lucrărilor de contrucție de catre proiectant. Or, notiunile „supravegherea de autor”, „supravegherea lucrărilor de contrucție” si „controlul de autor” - de facto au acelasi sens, fapt care se confirma si prin urmatoarele aspecte: pct. 13 din CS prevede ca „supraveghere de autor este nесеsаr”, iar pct. 7 subpct. 2.6 din AP si pct. 2 subpct. 2.6 din FDA stipuleaza sarcini și responsabilități impuse proiectantului - „să efectueze supravegherea lucrărilor de construcție”. Astfel, cerinta dvs precum ca „trebuie să includeti în proprunerea financiară supravegherea de autor” este contrara prevederilor legale, in conditiile in care pct. 6.10.2 din CP L.01.01-2012 reglementeaza expres ca „mijloacele pentru efectuarea controlului de autor de către organizaţiile de proiectare privind execuţia lucrărilor de construcţii se aplică în mărime de 0,3% din totalul capitolelor 1-9 şi se includ în coloanele 7 şi 8”. In acest sens, reiteram ca capitolele 1-9 fac parte din documentația de deviz, care se elaborează în baza documentației de proiect si că la această etapă este imposibil de determinat costul efectuării controlului de autor, or această procedură de atribuire are ca și obiect anume achiziționarea serviciilor de elaborare a documentației de proiect. Consulati operatorul economic care v-a elaborat CS pentru a va asigura ca noi nu va inducem cumva in eroare. Solutia optima propusa grupului de lucru spre examinare, este ca la aceasta solicitare de clarificari autoritatea contractanta sa raspunda in mod clar ca cheltuieli pentru pozitia data nu trebuie să fie prevăzute în propunerea financiară. Tine a fi precizat faptul ca in acest fel nu va fi necesara operarea unor modificari in documentatia de atribuire (inclusiv AP si CS).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.05.2020 13:46

Recapitulăm - supraveghere TEHNICĂ a lucrărilor de construcție înseamnă a face conform devizelor un contract cu RESPONSABILUL TEHNIC care va supravegherea realizarea propriu zisă a obiectivului. Supravegherea de AUTOR are loc atunci cînd se elaborează proiectul obiectului inclusiv cu supravegherea obiectului care urmează a fi realizat. Operatorul economic care a realizat caietul de sarcini a confirmat necesitatea acestei poziții.

... afișează tot conținutul

Supravegherea lucrărilor de construcție (i.e. controlul de autor)
pentru Achiziție
15.05.2020 14:50

Sincer, avem impresia de parca vorbim in limbi diferite. Nimeni nu pune la indoiala faptul ca supravegherea tehnica se realizeaza de catre un RESPONSABIL TEHNIC. Or, această procedură de atribuire are ca și obiect anume achiziționarea serviciilor de elaborare a documentației de proiect, respectiv continutul documentatiei de atribuire stipuleaza sarcini și responsabilități impuse PROIECTANTULUI, si in momentul in care ati prevazut la pct. 7 subpct. 2.6 din AP si pct. 2 subpct. 2.6 din FDA ca PROIECTANTUL VA TREBUI „să efectueze supravegherea lucrărilor de construcție” - asta deja reprezinta o supraveghere de autor. Iar supravegherea (controlul) de autor nu se poate determina pana la elaborarea documentatiei de proiect si deviz, respectiv operatorii economici participanti nu pot in prealabil „ghici” costul acestor activitati.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

15.05.2020 15:22

Complicați lucruri. Conform caietului de sarcini este indicat și elaborarea inclusiv a devizelor. Dacă doriți să participați vă conformați includeți în propunerea financiară supravegherea de autor.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
15.05.2020 18:35

Precizati va rog modul de demonstrare a îndeplinirii prevederilor pct. 8 din anuntul de participare - „Ofertantul este obligat să facă cunoştinţă cu obiectivul (cerință obligatorie)...”. Multumim anticipat

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.05.2020 08:28

Vizitați Grădinița nr. 194. din or.Codru pentru a vedea pavilioanele.

... afișează tot conținutul

Termenul de prestare (continuare)
pentru Achiziție
15.05.2020 19:57

Potrivit pct. 2 FDA și coloana 9 F4.2 termenul de prestare ar fi de 30 zile, pe cand acesta trebuie sa fie 90.

... afișează tot conținutul

Răspuns:

18.05.2020 08:31

Se va modifica în 90 de zile.

... afișează tot conținutul

Anunt de participare
pentru Achiziție
19.05.2020 13:17

Cum va putea ofertantul sa demonstreze autorității contractante ca a vizitat obiectele (act confirmativ)?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

20.05.2020 11:07

O simplă declarație că a vizitat obiectivul.

... afișează tot conținutul

Etapa de verificare/expertizare și coordonare/avizare
pentru Achiziție
21.05.2020 14:24

De catre cine vor fi suportate cheltuieli pentru etapa de verificare/expertizare și coordonare/avizare?

... afișează tot conținutul

Răspuns:

21.05.2020 14:34

Analizați punctul 9 din caietele de sarcini.

... afișează tot conținutul

Termenul
pentru Achiziție
22.05.2020 14:49

Solicitam repetat sa modificati termenul de prestare de la pct. 2 FDA și coloana 9 F4.2 (nu 30 zile, dar 90).

... afișează tot conținutul

Răspuns:

22.05.2020 16:25

S-a modificat!

... afișează tot conținutul

Participanți

Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale din str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului 47 283,173.00 MDL
27/05/2020 19:14
210,040.00 MDL
Ofertă refuzată
28/05/2020 09:53
240,000.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 15:05
240,697.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 17:57
249,010.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 23:40
262,680.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 20:48
265,000.00 MDL
Ofertă refuzată
28/05/2020 00:45
325,923.60 MDL
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția stradelelor Pomicultorilor, str. Sihastrului or.Codru (inclusiv trotuar) 245,800.00 MDL
27/05/2020 19:16
157,300.00 MDL
Ofertă refuzată
28/05/2020 00:45
172,067.30 MDL
Ofertă refuzată
28/05/2020 09:59
178,000.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 15:06
208,930.00 MDL
27/05/2020 17:59
216,021.00 MDL
27/05/2020 23:37
216,865.00 MDL
27/05/2020 20:48
225,000.00 MDL
27/05/2020 16:59
232,970.00 MDL
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția trotuarelor din str. Valea Apelor cu L-400 m și str. Schinoasa Deal - 1920 m. 240,616.00 MDL
27/05/2020 19:15
142,100.00 MDL
28/05/2020 00:45
163,045.60 MDL
27/05/2020 15:06
204,520.00 MDL
27/05/2020 16:54
206,583.00 MDL
27/05/2020 18:02
210,954.00 MDL
27/05/2020 20:49
215,000.00 MDL
27/05/2020 23:45
221,976.00 MDL
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția str. Soarelui din or.Codru (inclusiv trotuar) 240,766.00 MDL
28/05/2020 00:45
166,619.40 MDL
Ofertă refuzată
28/05/2020 09:27
175,000.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 19:16
177,300.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 15:03
204,650.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 16:57
217,175.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 23:35
222,109.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 20:47
225,000.00 MDL
Ofertă refuzată
27/05/2020 17:53
228,260.00 MDL