Achiziție - Servicii de elaborare a documentației de proiect - 4 loturi

Achiziție Primăria or.Codru

Informație generală

Primăria or.Codru
1007601010482
Servicii de elaborare a documentației de proiect - 4 loturi
1,010,355.00 MDL
anulat
ocds-b3wdp1-MD-1586344449294

Servicii de elaborare a documentației de proiect - 4 loturi


Licitație deschisă
cel mai mic preț
Licitiație electronică: Nu
limba: Romana

publicată
08/04/2020 15:14
clarificări
08/05/2020 10:52
depunere
11/05/2020 10:52
deschidere oferte
11/05/2020 10:52
analiză
desemnare câștigător
contract
Procedură anulată
greseli de procedura

Surse de finanțare

data validării: 08/04/2020 11:15
Trezoreria de Stat

suma planificată 1,010,355.00 MDL

Detalii achiziție

Lot Valoare CPV Titlu achiziției Cantitate Livrare
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția trotuarelor din str. Valea Apelor cu L-400 m și str. Schinoasa Deal - 1920 m. 240,616.00 MDL 71300000-1 Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția trotuarelor din str. Valea Apelor cu L-400 m și str. Schinoasa Deal - 1920 m. 1 Bucata Lot anulat
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția str. Soarelui din or.Codru (inclusiv trotuar) 240,766.00 MDL 71300000-1 Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția str. Soarelui din or.Codru (inclusiv trotuar) 1 Bucata Lot anulat
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția stradelelor Pomicultorilor, str. Sihastrului or.Codru (inclusiv trotuar) 245,800.00 MDL 71300000-1 Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția stradelelor Pomicultorilor, str. Sihastrului or.Codru (inclusiv trotuar) 1 Bucata Lot anulat
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale din str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului 47 283,173.00 MDL 71300000-1 Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale din str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului 47 1 Bucata Lot anulat

Documente

DenumireTip documentReferințaDescriereData publicăriiDescarcă
caiete de sarcini.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription08/04/2020 15:14Descarca
duae (1).semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription08/04/2020 15:14Descarca
anunt de participare servicii de elaborare a documentației de proiect.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription08/04/2020 15:14Descarca
documentatia_standard_servicii.semnat.pdfbiddingDocumentsAchizițiedescription08/04/2020 15:14Descarca

Persoană de contact

Clarificări

Caiet de sarcini si termen de executie
pentru Achiziție
09.04.2020 13:19

Este evident ca documentatia tehnice este deja elaborata, iar aceasta procedura de achizitie este doar una de forma, dat fiind faptul ca caietul de sarcini pe care l-ati publicat este bazat pe propunerea comerciala a operatorului economic Luxgaz SRL. Aprecierea data se intemeiaza si pe faptul ca termenul de executie stabilit la pct. 11 din anuntul de participare este de 30 zile. Cum va imaginati dvs ca in conditiile actuale de pandemie in tara, sa poti acoperi un asemenea volum de lucru, care include studiu topo, geo si hidro, precum si elaborarea proiectului propriu-zis tot cu verificare/expertizare si coordonare/avizare care dureaza si ele cate 2 luni. Pentru a infirma cele invocate supra, rugam sa dati dovada de obiectivitate si sa stabiliti un termen real pentru a asigura concurenta loiala, ca de exemplu 6 (sase) luni calendaristice.

Răspuns:

13.04.2020 21:00

Abordarea Dvs nu este logică! Conform legislaţiei în vigoare, operatorul economic care a elaborat caietul de sarcini nu poate participa la executarea procedurii. Deasemenea, nu este corect să declaraţi faptul că documentaţia este elaborată, odată ce în anunţul de participare este indicat că operatorii economici pot depune oferta pentru mai multe loturi, ceea ce înseamnă că este posibil să avem chiar 4 sau 3 sau 2 operatori economici declaraţi căştigători pentru executarea loturilor publicate. Referitor la termenul de executare iarăşi vă reamintesc că în cazul în care vor fi mai multi operatori care vor participa şi cîştiga în cadrul procedurii aceştia concomitent vor putea elabora documentaţia solicitată în termenul indicat. Termenul de 6 luni este extrem de exagerat în condiţiile în care pînă la sfîrşitul anului 2020 este preconizat şi realizarea obiectivelor pentru care este necesară realizarea documentaţiei de proiect. Vom analiza repetat caietul de sarcini şi vom reveni ulterior cu modificări în documentaţia standard, daca se va atesta că termenul de executare nu este suficient.

Lot nr.1
pentru Achiziție
15.04.2020 13:50

Pentru lotul Nr.1 in lungul riuletului sunt foarte multe intrari in curti. Pe situatia existenta la aceste intrari sunt amplasate diferite constructii (podete) pentru trecerea apelor. In proiect aceste lucrari de arta (podete) vor trebui schimbate noi?
Aceste intrari in curti existente vor trebuie incluse in volumele de lucrari?
Pe unele tronsoane ravena este pozitionata alaturat cu strazi locale. Aceste strazi vor trebuie proiectate?
Cerem respectuos pentru fiecare lot sa fie majorat perioada de executie a lucrarilor de proiectare (mai ales pentru Lotul 1 unde sunt conditii complicate pentru efectuarea masurarilor topo). Pe toata lungimea sunt prezenti tufisuri si copaci care trebuiesc aratati si pe plansele de la primarie! Deci este o munca foarte migaloasa!
Solicitam majorare termenului de executie!

Răspuns:

06.05.2020 10:55

Termenul de execuție va fi majorat pînă la 90 de zile. Procedura va fi republicată.

Anunt de participare
pentru Achiziție
17.04.2020 14:33

Conform AP, se solicita ca ofertantul sa prezinte: pct. 6 „Graficul de indeplinire a lucrarilor”, pct. 11 „Cazier juridic al ofertantului” si pct. 14 „Graficul de executie”. Explicatine va rog care e diferenta dintre documentul mentionat la pct. 6 si respectiv pct. 14, iar in partea ce tine pct. 11 rugam sal excludeti, dat fiind faptul ca exista formularul F3.5, F3.6 si DUAE care include in sine informatia despre antecedente penale.

Răspuns:

06.05.2020 10:55

Termenul de execuție va fi majorat pînă la 90 de zile. Procedura va fi republicată.

Clarificari
pentru Achiziție
13.04.2020 22:39

Dat fiind faptul ca or. Codru este in componenta mun. Chisinau masuratorile topo trebuie sa fie corelate cu plansele care de foarte multe ori sunt ocupate de catre alti antreprenori sau persoanele care efectuiaza aceste servicii de stranscriere de pe planse elibereaza plane topo foarte greu(aici se are in vedere cel mai rapit o luna) iar coordonarea cu toate instantele (Telecom, Orange, Moldcell, Premier Energie, Gaz, Apa Canal) toate au la dispozitie 15 zile lucratoare pentru coordonare iar in regim de epidemie nici nu activeaza. Beneficiarul va lua in calcul aceste retineri de timp sau va avea putinta sa se implice in procesul de coordonare, avizare?

Răspuns:

14.04.2020 16:55

În cazul în care vor fi reţineri există posibilitatea modificării termenului de executare conform legii nr.131. Regimul instituit în ţară nu a sistat întreaga activitatea a întreprinderilor. Derularea procedurii în cauză inclusiv cu termenul de asteptare legal pentru semnarea contractului poate depăşi termenul regimului de stare de urgenţă. Respectiv, sperăm să nu existe motive pentru reţineri. Daca vor fi schimbări majore, ele vor fi anunţate prin intermediul site-ului autorităţii contractante.

Termen
pentru Achiziție
15.04.2020 12:27

Prin stabilirea terrmenului de 30 zile restrictionati concurenta, va rugam repetat sal modificati in 6 luni.

Răspuns:

06.05.2020 10:55

Termenul de execuție va fi majorat pînă la 90 de zile. Procedura va fi republicată.

Participanți

Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția trotuarelor din str. Valea Apelor cu L-400 m și str. Schinoasa Deal - 1920 m. 240,616.00 MDL Lot anulat
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția str. Soarelui din or.Codru (inclusiv trotuar) 240,766.00 MDL Lot anulat
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru construcția stradelelor Pomicultorilor, str. Sihastrului or.Codru (inclusiv trotuar) 245,800.00 MDL Lot anulat
Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru amenajarea cuvetei rîulețului de evacuare a apelor pluviale din str. Schinoasa Vale pînă la str. Cîmpului 47 283,173.00 MDL Lot anulat